SØTESTE SETTET

Hey!

Jeg tenkte bare å vise dere dette supersøte settet litt mer ordentlig. Jeg kjøpte dette på Kouture for et par uker siden, og jeg elsker det. Jeg synes det er så søtt, og utrolig fint. I tillegg synes jeg disse bildene ble dødsfine! Lyset var perfekt, og jeg følte meg fin. Nå når dere leser dette skal jeg legge meg, og jeg håper jeg får sovet ordentlig i natt. Siden vi kom hit har jeg kun sovet 4/5 timer om nettene, og jeg våkner alltid i 8 tiden. Skikkelig irriterende! Imorgen tidlig skal vi shoppe litt, for jeg hadde ikke planer om å dra ut så ofte som det vi har gjort her. Nå begynner jeg å gå tom for kjoler, så nå må det shoppes. Vi blogges♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

SKJØRT OG TOPP- KOUTURE  VESKE- YSL  SKO- STRADIVARIUS

71 kommentarer

Siste innlegg