SANTA MONICA

Heey!

Nå har vi nesten akkurat stått opp, og i går ble det en veldig sen kveld. Vi ble fortalt at torsdager var den beste dagen å dra ut her, så da ville selvfølgelig teste det. Vi hadde det skikkelig gøy, og vi ble også med på afterparty. Jeg skjønner ikke hvordan jeg holdt ut så lenge, for jeg var så trøtt da vi satt her og vorset litt før vi dro ut. Jeg er hvertfall veldig glad for at vi dro ut, for herregud så morsomt vi hadde det. 

Jeg tenkte også å fortelle litt om gårsdagen, for da fikk vi endelig dratt til Santa Monica. Det var helt sykt å få se det i virkeligheten, for dette her har jeg sett så mye på filmer. Blant annet på Hannah Montana viste de jo masse fra dette tivoliet, og jeg elsket jo det programmet. Jeg synes det er så rart å være her, for jeg har kun sett bilder av alt her tidligere. Nå får jeg endelig oppleve det hele, og se alt med mine egne øyne. 

Vi gikk også et godt stykke langs stranden, noe jeg vil anbefale dere om dere er her. Det var skikkelig koselig, og folkene der er utrolig hyggelige. Folkene der sparte ikke på komplimentene, for og si det sånn. Det virket også som at menneskene der levde helt i sin egen verden, og så og si alle der var høye på et eller annet. Det var bare et helt merkelig sted å være, og jeg tror man nesten må oppleve det for å forstå. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Kjenner dere det igjen? Jeg elsket dette stedet, og sjekk hva de hadde der.. 

 Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Ææ, en som var veldig gira på haikarusell som dere ser. Jeg tror ikke dere skjønner hvor glad jeg ble da jeg så det her. Heldigvis fikk jeg dratt med jentene på en runde i denne, og jeg fikk også lov til å ta bilder. SÅ KULT!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Denne skateparken er jo også veldig kjent, og vi ble stående der en stund. Folk der var helt gale, og de kjørte så sykt fort. Flere av de falt flere ganger, og det så alt for vondt ut. Det var til og med en liten gutt på sikkert 3 år som skatet rundt der.

 Processed with VSCO with c1 preset

 

 

13 kommentarer
    1. Så fine bilder❤️ Ser ut som at dere koser dere i LA❤️ Jeg har alltid hatt lyst til å reise dit❤️ Kos dere videre❤️❤️ Hilsen en stor fan!😂😂❤️❤️

    2. Bildet nr 6 lol hva faen driver du med? Hahaha legg merke til magen hennes. Tjukkas! Du tørr jo aldri å legge ut bilder uten å ha kjolen eller buksa helt opp mot magen! «Folk kaller meg ekkel tynn» ahhahaha dør!

    3. Var du på en trikk der det var en brun mann som stoppa trikken/t banen og stod helt stille for en filmet det og det ser ut som at Du sitter bak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg