KORT HÅR

Heey!

Jeg har lenge hatt lyst på kort hår, men jeg tør ikke. Jeg er redd jeg vil angre, og jeg er redd for at det vil ta for lang tid å vokse ut håret mitt igjen. Jeg har derfor hatt lyst til å prøve en kort parykk, og det fikk jeg gjort i går. Hun vi bor hos hadde en kort, grønn parykk, og jeg fikk lov å teste den. Jeg synes jeg så helt annerledes med kort hår, men det er kanskje mest på grunn av fargen. Jeg skal ikke si at jeg fikk mer lyst på kort hår, men vi får se. Vi skal faktisk dra å kjøpe oss noen parykker før vi reiser herfra, og da skal jeg helt klart kjøpe en kort blond. Kanskje jeg da elsker det?

Jeg skal ikke si at det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å klippe meg, men hva synes dere? Det var veldig ulikt meg, og derfor tror jeg muligens at jeg dropper det. Jeg vil uansett høre deres mening. Hva synes dere? Burde jeg teste ut kort hår? 

 

70 kommentarer
    1. WOWOWOW😍DET KLEDDE DU SYYYYKT BRA! Ser nok mye finere ut når det er blondt, men du burde absolutt klippe håret så kort!

    2. Du passer syyykt bra med kort hår🙌🙌Du kommer ikke til å angre hvis du noen gang gjør det!!❤❤Det er jeg sikker på😁😁

    3. Kan du ver så snill og lage et innlegg om hele hudsminken din, helt fra primer til setting spray 😍😍😍 huden din ser helt utrolig fin ut, har så lyst å lære ❤️❤️❤️

    4. Nei, du har for stort ansikt til kort hår. Men så enig med hun over her, sminken din er helt nydelig! Kan du lage en video av hele hudsminken din? Lurer på hvem som er dine topp 3 foundation. 💜

    5. Eeeeehm nei! HVirfor blått hahah ikke negativt du spurte om vår mening((: du kledde det ikke synes formen var ra

    6. Husk på at det er sykt annerledes med parykk enn ditt naturlige hår. Det er noe helt annet, så det er jo litt dumt om det er det som har påvirket meningen din nå, og gjort at du ikke vil ha kort hår for jeg tror du hadde passet kort hår ekstremt godt! Det er jo ikke noe ille å klippe seg kort uansett, det vokser ut på kanskje 2 år til lengden du hadde. Uansett er det kjeeempedigg med kort hår! Altså, ALLE burde ha en kort-hår opplevelse! Please, assa, you only live once, og vil du ikke ha prøvd ut kort hår i tjueåra? You should definitely! Du hadde blitt kjempenydelig, og jeg tror du hadde fått en mer voksen, men sexy look! Go for it giiiirl!!!❤️❤️

    7. Klipp det kort for faen i helvette!😍 (du kler langt også) men altså kom igjen du lever bare en gang DO IT!

    8. klipte meg selv kort igår! utrolig uvandt i og med at jeg har hatt langt hår alle disse år. klipte det pga det var usunt og slitt. men jeg ser mye mer voksen ut! anbefales, og håret blir så mye friskere

    9. Du kler kort hår men kanskje blond eller som Isabelle sitt hår og at det ikke bøyde seg men du kler alt

    10. Hadde vært syyykt gøy å se på dere som snakker om deres værdags sminke og viste produkter Ps .sminken din så airbrushed ut og helt vantastisk ut 😻du ser fotoshoppet på en bra måte Lsm 😻😻😻hilsen en stor fan

    11. Wrææ. Helt ærlig tror jeg du vil kle kort hår bedre. Ikke superkort, du kan jo ha litt lenger enn avbildet. Men når håret ditt er såpass tynt og langt, ser det nesten bare formløst ut. Dønn serr, klipp det. Du hadde kledd det veldig, veldig godt! Klems

    12. Du kunne hatt kort hår men då må det være lengre en den parykken på bildene og du er fin sån som du er❤️❤️❤️ Elsker bloggen din

    13. Jeg synes ikke du skal klippe det så kort, du er mye finere med langt hår. Det er mer deg liksom❤️

    14. Bruk parykken når du føler for kort hår bare 🙂 er jo gøyere sånn sett, da har du variasjonen når du føler for det. Ingen grunn til å klippe det før du har følt på det å ha kort hår (hilsen ei med gutteklipp og trives med det :p). Mange som bruker mange forskjellige parykker i hytt å pine.

    15. Du ser litt for mye ut som en dukke med kort hår, beklager men jeg syner du er utrolig fin med langt hår. Men hva vet jeg kanskje det er nydelig på deg❤❤ kjør på hvis du føler for det👍🏼

    16. Jeg har hat langt blondt hår hele livet, var akkurat som deg livredd for å klippe meg kort å utsatte det lenge. Er 24år nå, men bestemte meg i februar for å bare gjøre det. Hadde enda lenger hår en deg. Var faktisk ikke så gale når det kom av, å du ser me en gang litt mer voksen ut. Så mitt tips, bare gjør det! Hår vokser ut igjen, er det krise har du extentions, men du kommer nok te å kle det veldig bra. Gleder meg til å se;)

    17. Hei. Du burde helt klart klippe håret kort, du kledde det virkelig! Og håret du har nå er altfor pistrete og slitt, det ser ikke så bra ut..

    18. Wow du ser VELDIG fin ut med kort hår😱😱😱😱😱😱😱😱😱❤️❤️❤️❤️❤️ Du burde absolutt ha det sånn👌🏼👌🏼👌🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    19. synes du kledde kort hår😍😍 men kanskje ikke grønn/blå… hadde sett sykt fint ut med blondt kort hår😍😍 i fjor hadde jeg hår ned til rumpa, så klippet jg meg opp til skuldrene OG farget håret mitt blondt (har egt mørkebrunt hår), jeg hadde angra hvis jeg ikke hadde klippet det. er sykt fornøyd nå🤗forandring kan være bra noen ganger😊 husk: ditt valg dine avgjørelser

    20. Hei;) Elsker deg sååå mye!!! Du har drit fin m kort hår man jeg synest du er finere med så langt hår du ha 💙😍Ahah Elsker at du har så langt hår! D er dritfint på deg med langt hår og jeg synest du skal fortsette å ha langt hår💙 Men ja du bestemmer;) Lyyy

    21. Det kledde du sykt!! Til å med selvom den var blå! Men du kler det lange håret ditt også! Og øynene dine er bare så nydelige! Kos dere masse i LA!<333

    22. Det var dritfint kanskje litt lengre bare om du ikke vil ha det helt kort hva med i litt forskjellige lengder?

    23. Alltid hart langt hår, men prøvde i fjord og klipte håret mitt så kort som parykken! Jeg var desperat etter en forandring, og synes det var fint med kort hår en liten stund, nå drømmer jeg om hvor langt håret mitt hadde vært dersom jeg ikke klippa meg så kort!
      Så er du i tvil, anbefaler jeg å ikke gjøre det! Men du så fin ut med parykken, men like fin med langt hår<3

    24. Jeg syntes du kledde den veldig bra!!❤️ Men hvis du vil klippe deg, så har jeg et godt forslag😊
      I 2016 hadde jeg kjempe langt hår, å jeg ville klippe håret mitt kort. Men jeg tenkte at det kommer til å ta evigheter før det vokser ut igjen, så først klippet jeg meg 10-20 cm og gikk med det i noen måneder. Når det var desember ville jeg ha en ny forandring. Så jeg klippet det igjen. 2-3 cm over kragebeinet, jeg bar veldig fornøyd etter det, å det tok litt tid med voksingen, men fint var det. ❤️
      Så kanskje du kan prøve midt lengde først?🤷🏽‍♀️❤️ tror det hadde kledd deg veldig fint!!❤️❤️
      Elsker deg!
      -Eva 13 år

    25. Kanskje ikke fasongen, men hårfargen ble helt INSANE på deg!!! Ta samme farge på det lange fine håret du har!

    26. Jeg syns du var fin. Men liker nok det du har nå bedre. Husk at det er ditt hår og ingen andres. Elsker deg og Isabell❤️😍💋👌🏻

    27. Jeg synes ikke du burde klyppe håret! Snes du kledde det, men du passer best med langt fint blondt hår😍💎

    28. Skal jeg være ærlig så er du like vakker uansett! Men om jeg må velge! Så liker jeg deg best med langt! Men alltid kult med en forandring! Men jeg har alltid hatt langt hår men ublandt har jeg klipt meg kort. Jeg synes det var fint på meg men angra likevell. Det er så deilig å la det lange håret bare henge og slenge !❤️ Men du Martine ! Nydelig uansett hva du velger og det er opp til deg❤️

    29. Du ser så bra ut!!😍 Blir sikkert bedre med blondt da, godt med forandringer innimellom også da <3
      Ilu 💖

    30. Jeg kommenterer vanligvis aldri blogger osv, men fyyy fader, det her rocka du!!! Både fargen og selve frisyren, såååå kult!

    31. Herregud så fin sminken din var her! Hadde satt såå stor pris på om du kunne skrevet mer eller laget en video med sminken du bruker her <3

    32. Hadde like langt hår som deg ca og klipte meg skamkort. Det var så digg første dagen, dagen etter angra jeg.
      Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en parykk og brukt den de dagene du ønsker kort hår 🙂 Du kledde det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg