THE FAMOUS SISTERS

Hei dere!

Nå har vi akkurat våknet her i Los Angeles, og vi skal straks begynne å fikse oss. I går var vi i en gate som heter Rodeo Drive, der det var en haug av butikker. Det strøket var utrolig fint, og vi ble gående rundt der i noen timer. Vi shoppet ingenting, for det var kun luksusbutikker der. Ingen av oss var så veldig gira på å bruke så mye penger heller, men jeg er veldig glad for at vi dro dit. Masse dyre biler som kjørte forbi, og kun rike mennesker som gikk rundt i gatene. Vi fikk utrolig mange spørsmål om vi var søstre, og det spørsmålet har vi fått så mye her nede. Jeg synes ingen av oss ligner, men kanskje fordi vi alle er blonde og bruker akkurat den samme sminken? Ikke aner jeg, men vi tre har tydeligvis blitt de norske søstrene her nede. Haha! 

Vi ble også stoppet av paparazzier, og hvor sykt er ikke det? Vi fikk bare kallenavnet “The Famous Sisters”, selvom jeg flere ganger prøvde å si at vi ikke var famous. Folk stilte seg jo rundt oss og tok bilder. En veldig morsom, men også sykt merkelig opplevelse. Han ene paparazzien sto bak et tre og tok bilder av oss, og det virket som at han ikke trodde at vi så han. Haha, jeg synes dette var morsomt, men herregud så slitsomt det må være å ha 40 sånne etter seg hver dag. Jeg hadde hvertfall aldri taklet det. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

JAKKE- ZARA  TOPP- RANDOM BUTIKK HER I LA  SKJØRT- PrettyLittleThing

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Om dere er i LA vil jeg absolutt anbefale dere å dra hit, for dette er et av de fineste stedene jeg har vært på her nede. Man trenger ikke bruke penger her, men heller bare se. Vi hadde det kjempehyggelig, selvom vi ikke brukte en eneste krone. Nå skal jeg få fikset meg, og så skal vi på Santa Monica. Herregud, det gleder jeg meg skikkelig til! Jeg har alltid hatt lyst til det, og i dag skal jeg endelig dit. Det er også kjempefint vær i dag, og det har vi savnet de andre dagene. I dag håper jeg vi slipper å fryse.. 

19 kommentarer
    1. Hvem foundation har du på deg her? Herregud så flawless makeup! Plis lag en sminkevideo om denne looken! 🤩

    2. Det er litt irriterende at du skriver «her i LA» hele tiden, kidnappet her i LA, viste puppene mine her i LA, nå har vi akkurat våknet her i LA. Vet ikke, føler bare skrivemåten er litt barnslig. Keep it going hvis du ikke er enig haha! Har bare lagt merke til det, så bare sier ifra. Er uansett veldig interessant å lese om ferien deres, kanskje jeg bare henger meg opp i detaljer litt for mye

    3. Skal til LA i sommer og lurer litt på hvordan er prisene? På resturanter , og shopping?
      Er outletene billige?
      Håper på svar 🙂

    4. Dere burde dra å spise på NOBU i Malibu. Like ved Santa Monica;-) Sinnsykt god sushi og mye annet! Ligger ved havet, verdens fineste sted! Vi satt på nabobord med Lionel Richi. Kjendiser der hele tiden:-) Ha en finfin ferie videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg