ALT FOR MYE SMINKE

LOS ANGELES TID: 23.00

Heey!

I dag var vi som sagt på shopping, og vel.. Tre norske jenter inne på Sephora, dere kan jo tenke dere hvordan det gikk. Vi alle brukte en god del penger, men vi fikk kjøpt oss noen veldig bra produkter som vi har ønsket oss lenge. Jeg er nesten litt glad for at vi ikke har Sephora i Norge, for da hadde jeg nok brukt ekstremt mye penger der i måneden. Samtidig burde vi jo ha det, for man ser jo hvordan det går. Man ender jo alltid opp med å kjøpe alt for mye, og det skjedde denne gangen også. Nærmere 6000kr, swish.. Vi var kanskje ti minutter inne på Sephora, men likevel klarte jeg å bruke så mye penger? Jaja, det er sminke, og sminke trenger man. Spesielt når man elsker å teste nye produkter. Isabelle og jeg tenker å lage en innkjøpsvideo der vi viser alt, og også kanskje prøver litt på. For og si det sånn, jeg gleder meg skikkelig til å sminke meg i morgen! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Woho! Dette er virkelig drømmen for en sminkeelsker som meg. Jeg tror ikke vi skal ta en tur innom Sephora igjen, for nå har jeg nok. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

TOPP- PRETTY LITTLE THING  SKJØRT- KOUTURE  SKO- JEFFREY CAMPBELL (Kan kjøpes på Kouture)  VESKE- CHANEL

Dette var forresten det jeg hadde på i dag, og jeg elsket dette outfitet. Det bestod egentlig bare av masse svart og gull, akkurat som jeg liker det! Det var faktisk litt kaldt i går, så det endte med at vi måtte kjøpe oss jakker. Jeg håper virkelig være er bedre i morgen, for jeg orker ikke ha på meg mye klær. Eller jeg har ikke med meg så mye varmt heller. Jeg har pakket kofferten for sommer og en varm temperatur. Dessverre ser det ut som at være blir dårlig imorgen også, men vi får krysse fingrene. Nå skal jeg legge meg, for her er klokken nå 23.00. Dere får ha en riktig fin dag, mens jeg skal få meg en god natt søvn♡

24 kommentarer
    1. heldigvis varer sminke lenge, så da gjør det ingenting å bruke mye penger på der. du er nydelig btw❤️

    2. Jeg må bare spørre, hvorfor var du liksom i tvil på om du ville dra til LA med to av dine nærmeste venninner??? tror de fleste ikke hadde nølt litt engang hvis de hadde muligheten…

    3. Hei!! Hvordan bor dere i LA? Er så keen på å reise dit selv men føler hotell er så sykt dyrt?? Har du noen tips? Kos dere 😘

    4. HVOR HAR DU KJØPT DE SKOENE?!! Altså vet det er jeffrey Campbell men hva heter de? Plis svar❤️❤️

    5. Hei!
      3.mai er nasjonal dugnad, (sjekk ut #nrkplast, eller nrk.no, eller Planet Plast av Line på NRK) da kan alle være med å bidra å plukke plastsøppel for å gjøre Norge og havet renere. Ingen kan ta alt men alle kan ta litt. Vær så grei å minne leserene dine på dette, dere bloggeren med så stor plattform MÅ bruke den til å minne folk på med dette med plast, det er faktisk ingen andre som har så stor påvirkningskraft. Jeg forstår at dere tjener masse penger på hvert innlegg og vil heller priotere det som kan tjenes penger på men vi har kun en klode, ikke så mye å gjøre med all verdens penger når kloden du lever på ulevelig kanskje ikke for oss enda men for mange dyr er den det allerede… Andre tips til å redusere plastforburket:
      -Ta med handlepose hjemmefra når du handler, helst av tøy eller plast som varer lengre enn de engangsposene.
      -Ta med deg flerbrukskopp dersom du drikker mye kaffi på farten, så slipper du å bruke engangskopper som har plast på innsiden selvom resten er laget av papp.
      -Ikke bruk plastbestikk, kopper og fat dersom du arrangerer fest, bruk papp.
      ? Ta med deg en te-skje hjemmefra i vesken eller sekken dersom du skal ut og tror du kanskje skal spise en is, så slipper du bruke plastskje.
      ? Bruk mensen-kopp
      ? KILDESORTER ALT ALLTID- spesielt dersom du ikke er så flink å handle mindre plast.
      ? Lag matpakke,forsøk å ikke kjøpe yoghurter, ferdigmat, energibarer etc. da alle disse enklere alternativene oppbevares i engangsplast.
      -kjøp frukt og grønt som ikke er pakket i plast.
      -Unngå å bruke små gjennomsiktige plastikposer når du bare handler få frukt og grønt, for eksempel kan to epler tas med til kassen uten å være i en pose. Man kan også ta godt vare på disse små gjennomsiktige posene og bruke de flere enn en gang til frukt og grønt. Hvis man virkelig virkelig vil ta det langt så kan man kjøpe bærenett (som veier ingenting) fra for eksempel ebay til nettopp frukt og grønt.
      -Unngå å kjøpe juice, melk osv i plasflasker, kjøp i papp og kildesorter etterpå.
      -Når du går ut på tur så kand du ta med deg en pose og plukke opp plasten som flyter rundt.
      ? Vask klært kun når maskinen er full
      ? Unngå unødvendig bruk av kremer, såper etc da alt dette oppbevares i plasbeholdere som blir kastet etter en bruk.

    6. Herlighet, du ser så bra ut!
      Hva har du på leppene dine på disse bildene? Likte fargen!
      Kos dere masse, jenter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg