STARSTRUCK

LOS ANGELES TID: 22.19

Hei dere!

I dag var vår første ordentlige dag her i Los Angeles, og vi hadde det så koselig. Vi fartet rundt absolutt hele dagen, og vi fikk sett utrolig mye. Vi startet dagen på Melrose Avenue for litt shopping, og deretter satte vi oss ned på The Ivy for lunsj. Sofie har søkt litt rundt, og da fant hun ut at The Ivy var et sted vi måtte teste ut. Jeg skjønner hvorfor mange snakker om det stedet, for maten var utrolig god der. Da vi kom fikk vi champagne, og så fikk vi tidenes tale av en mann om hele menyen. Vi forsto ingenting, men han var virkelig profesjonell. Altså, hvem kan en hel meny i hodet? Vi bestilte oss også en drink hver, og de kan jeg ikke anbefale. Vi bestilte med pasjonsfrukt, og det smakte kun sprit. Vi spurte om noe å blande det med, men det funket ikke. Drinken måtte vi la stå, men selve maten smakte fantastisk!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg skjønner forresten enda ikke hvordan folk klarer å nyte champagne? Jeg synes det smaker helt forferdelig, og lukten får meg til å brekke meg. Jeg takler virkelig ikke det der!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fininger♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Både Sofie og jeg bestilte pasta, mens Isabelle bestilte pizza. Den pizzaen Isabelle spiste må være den beste pizzaen jeg har smakt, og det kommer fra en som har spist mye pizza. Pastaen var også kjempegod, men også ganske dyr.. Rett under 400kr kostet det jeg spiste, så prisene på dette stedet er ganske stive. Likevel så ville jeg dratt hit igjen, for maten var virkelig god!

Jeg ble også skikkelig starstruck i dag. Jeg begynte faktisk å skjelve, fordi det var så sykt. Jeg blir aldri starstruck av kjendiser, eller hadde jeg møtt Kim Kardashian hadde jeg nok blitt litt satt ut. Det jeg blir starstruck av er ting jeg kun har sett på bilder, eller i filmer. Altså for eksempel Eiffeltårnet kunne jeg blitt sdet av. I dag derimot var det Hollywoodskiltet. Jeg skjønner ikke hva som skjedde med meg i det jeg så det, men jeg ble kjemperar i kroppen. Det skiltet har jeg sett så mye på bilder, og da jeg plutselig så det foran meg ble jeg helt satt ut. 

 Processed with VSCO with s2 preset

SÅ SYKT KULT! En av dagene har vi faktisk planer om å gå opp dit. Jeg tror det kan bli skikkelig slitsomt, men herregud- JA! Det at jeg så det skiltet ble nesten litt for mye for meg. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi dro også innom California Donuts, og for en donutelsker som meg var det ganske kult. Det var helt umulig å velge hvilke man skulle ta, men noen skilte seg veldig ut.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se så søte da. Unicorn og en donut som het “under the sea”. Dette smakte alt for godt, og jeg synes nesten det er litt synd at man spiser de fine donutsene her. Jeg elsker donuts, og jeg spiser det mye hjemme. Da pleier jeg som regel å kjøpe på 7/11 eller i matbutikken. Det her derimot var helt annerledes. Kan vi plis få en sånn her sjappe i Norge? Jeg hadde vært fast kunde isåfall, haha!

Vi blogges♡ Ha en fin tirsdag! 

 

 

15 kommentarer
    1. Hei Martine! Ser ut som du koser deg på tur. Sjekk ut FRYD sine dougnuts. Talor&Jørgen sin kaffebar på Youngstorget!

    2. Åå så koselig! Kos dere videre❤️ Kan du og Isabelle ha en innkjøpsvideo fra LA på yt når dere kommer hjem? Det hadde jeg likt å se!

    3. Hei! ELSKER BLOGGEN DIN😍😍 mener ikke noe vondt med dette, men det står «sdet» med eksempelet ditt om eifeltårnet😅❤️ Btw jeg heiet på deg i paradise hotel💕

    4. Hei.Du er best jeg er ny men elsker deg og følger deg på insta.Kan du å Isabel lage en ny pakkekalender vidio til jul 2018.Elsker glitre

    5. Kjære fantastiske perfekte Martine. Du kan bare ikke publisere en Snap av dere tre i speilet å skrive «før» Å IKKE KOMME MED ETTERBILDE!!!! haha. Ventet såååå lenge nå…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg