Hvorfor er ikke Aleks på bloggen?

Hei dere!

Det mest stilte spørsmålet de siste ukene er, “Hvorfor viser du ikke Aleks på bloggen?”. Jeg skjønner jo at dere lurer, for han har jo vært en stor del av denne bloggen tidligere. Grunnen til at han ikke er på bloggen så mye lenger, er egentlig langt fra spennende. De dagene han var hos meg nå, så tok vi faktisk ingen bilder sammen. Vi gjorde heller ingenting spesielt, og derfor følte jeg heller ikke det var noe vits å skrive om det. Jeg har også kanskje gjort det litt bevisst, og det er fordi forholdet mitt med Aleksander er det fineste jeg har. 

Jeg er kjemperedd for at enkelte av dere skal lage dårlig stemning mellom oss, og jeg har fått noen kommentarer de siste månedene som har såret meg veldig. Alt fra at Aleksander burde dumpe meg, til at Aleksander fortjener noe mye bedre. Dere som skriver dette vil at jeg skal bli lei meg, og selvfølgelig tar jeg meg nær av det. Aleksander er det fineste jeg har, og om noe skjer mellom oss vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Han betyr alt for mye for meg til at jeg vil la noen ødelegge. Jeg har også fått tilsendt et rykte de siste ukene, og jeg blir faktisk skikkelig lei meg. Jeg tror selvfølgelig ikke på disse ryktene, men samtidig stikker det i meg. At noen vil finne på sånne ting, kun for å såre meg synes jeg er fælt. 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg forstår ikke hvorfor noen føler en slik trang, til å ødelegge for noen som har det bra sammen. Jeg forstår det virkelig ikke, og disse menneskene kan absolutt ikke ha det bra med seg selv. Jeg synes det er så kvalmt, og det gjør meg mer redd for å dele ting om forholdet vårt. Jeg har derfor tatt den beslutningen at Aleks kommer ikke til å være på bloggen like mye lenger, med mindre det er noe jeg vil dele eller at vi har gjort noe gøy sammen. Et forhold skal være mellom to personer. Ikke mellom Aleks og meg + 20.000 andre. 

Han kommer selvfølgelig ikke til å forsvinne helt herfra, for det ville vært umulig. Jeg kommer bare til å være mer forsiktig med hva jeg deler fremover. Aleks og jeg er hvertfall fortsatt sammen, og vi har det enda veldig fint sammen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte en gutt som han, og jeg er evig takknemlig for at jeg har han i livet mitt♡

 

41 kommentarer
    1. Håper ingenting kommer mellom dere to, dere er som… Peanøttsmør og SYLTETØY 😘 ps: superstor fan av dere begge to

    2. Kan du ikke legge litt mere bilder av dere sammen på snap da, du trenger ikke å skrive noe. Men bare vise at dere er sammen, dere er så søte!😩😻

    3. Blir lei meg av at du blir såra(av andre som er så dumme å gjør andre lei seg):( dere er så herlige sammen, og ikke la noen komme å ødelegg forholdet deres❤️❤️❤️

    4. Eh? Aleks fortjener no bedre? NEI!! Jeg vedder på at Aleks IKKE vil ha noen andre. DERE PASSER SYKT BRA OG DERE HAR DET SØTESTE FORHOLET!!! Dumt at det ikke kommer så mye av dere begge sammen mer:( Elsker deg og elsker dere❤️

    5. er det som er greia, du blir ikke lei deg, Cash is king! Bare nyt hatet Martine, og slutt og skriv til oss som om du fortjener bedre meldinger. No hunny, you don’t. Men er noen ganger for lættis og følge blondinen 1 og blondinen 2 på Bloggen, Uhm, Isabelle.. Isabelle burde jo starte rosa blogg, hu snakker jo bare om mensen og puppene hennes, lol, du har ihvertfall innhold i Bloggene dine

    6. Kjære Martine♡
      Ikke la deg påvirkes av de som skriver negative ting om deg/dere. Dere er “meant to be” <33. De som skriver så negative ting til deg, er rett og slett sjalu. For det du og Aleks har med hverandre er virke, virkelig veldig spesielt, sjeldent og bare helt unikt. Ikke la noen negative personer (eller haters da) ødelegge det. Og jeg lurer virkelig på om de personene hadde tørt å sagt de negative tingene til deg face to face. Sikkert ikke. Men stå på videre Martine, vi alle andre er her for deg, uansett hva det måtte være.
      XOXO

    7. Ikke ta deg nær av alle de stygge kommentarene!!!!! Dere passer så godt sammen! Ouff så goals😍😒

    8. Sååå fint innlegg❤️😉Det er helt forstålig at du ikke vil dele så mye om Aleks lenger😍Dere er helt fantastiske sammen da, elsker dere💋

    9. Du må ikke miste en du er glad i, Jeg vedder på at Aleks IKKE vil ha noen andre. ❤️❤️😍😻

    10. Jeg synes du skal drite i de som skriver noe stygt til deg og alek dere er så søte sammen alek er veldig snill mot deg Martine dere er så sykt Goals elsker dere❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    11. Du er rå ta å blow han riktig godt nå dt fortjenner han , ta å be han ut å spør om Bryllup 🙂 lykke til du e dritt digg å pen

    12. Hei Martine !! Du er forbildet mitt og jeg vil ikke ødelegge for deg å Alexander eller Alex da. Dere ha noe spesielt ingen kan bryte og ikke tro på alle de kommentarene for de er bare ment for at du skal bli lei deg. De er ikke sanne😅 Du og Alex liksom…Dere er liksom det søteste paret i verden !❤️❤️Elsker deg Martine og håper du har det fint og bare legger de kommentarene til siden. Because you are a strong, beutiful girl. And no one can take that power from you !💖😍😂Håper du har det veldig fint der du er og ha et super fint liv med Alex !!💖❤️😍😘😂😂

    13. Du og Alex passer sååå godt sammen!❤️😻. De andre som sier hat kan bare gå å legge seg altså! Fordi du er sterk og du takler dette her!❤️❤️ Eg blir lei meg av att du har det vond❤️😭 Fordi eg skjønner ikkje hvorfor noen hater på ein sååå flott jente som deg❤️😻 Elsker deg❤️-Julianne❤️

    14. Hei!❤️Jeg skjønner virkelig ikke at noen har hjerte til å si sånne slemme ting!!! Altså jeg kan bare ikke forstå se folkene som skriver det!!!!??? Hva feiler de liksom!?? Men bare husk st de er bare skjalue fordi du er liksom som Barbie og Aleksander/Aleks er som Kenn!!💓 Altså om dere slår opp blir jeg et vrak!!! Dere er sååå perf sammen om jeg har tårer på øynene bare av å tenke på det at dere kan slå opp:( men det skal dere ikke😉💓 Vit d at dere har noe unikt!! Det ser man hvertfal på pH i sesong 9!! Jeg ble SÅÅÅ leimeg da Aleks måtte dra den siste gangen!!! Jeg gråt som søren!! Det var ikke bare på grunn av at han måtte dra ,men også Forsi du var så leideg!!😭😭❤️ Jaja bare vit det st folk som er slemme er sjalu🙄❤️ Glaaad i deg 💙💙

    15. De som skriver sånne kommentarer burde skaffe seg et liv, og SLUTTE å være så sjalu! Du er verdens fineste jente💗💋😍 Vi alle elsker deg, Martine!💕💜 Stå på😘😘😘

    16. Det er dårlig gjort du var på jessheim storsenter den ene dagen jeg ikke var der kan du isabelle og cornelia ha meetup på jessheim veldig snart

    17. Love😍❤️🌹
      Hva hadde du gjort om du er i en slik situasjon; når du har likt en gutt og du vet han liker deg i mange år, også ingen har tatt kontakt med hverandre fordi vi vet det ikke funker mellom oss. Også får du høre at han tenker å gifte seg med en annen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg