Stressa for ingenting..

ANNONSE- OSLO CITY OG SOHO URBAN EATERY

Hei dere!

Da var eventet på Oslo City ferdig, og jeg sitter med verdens beste følelse. Jeg stresser ALDRI, men jeg skal innrømme at jeg var ganske stressa i går. Sofie og jeg var skikkelig stresset over at ingen skulle møte opp, og at vi skulle stå der å ha et event med fem stykker. Samtalen vår i går var som følger:

Vi var som dere ser ganske stressa over hele greia, og vi var sikre på at hele Jodel ville gjøre narr av oss om ingen kom. Haha, herregud! Det er ganske annerledes å ha eventer i Oslo, for folk er så vandt med å se oss her. Derfor er det ikke like mange som for eksempel ville kommet i en annen by. Sånn her så det ut da vi gikk ut av heisen:

 Processed with VSCO with s2 preset

Vi hadde ingenting å stresse over, for å si det sånn. Herregud, det var så mye mennesker og det gjorde oss så glad. Vi ble litt satt ut også, for dette hadde vi ikke ventet oss. Vi er så takknemlige, og vi har de beste følgerne♡ 

Dagen startet med at jeg ble sminket av flinke Karoline hos MAC. Hun tok øyesminken min + lepper. Jeg ble sinnsykt fornøyd med hvordan sminken på øynene ble, og Karoline var virkelig dyktig. På leppene har jeg Honeylove, en leppestift jeg har brukt i flere år som jeg virkelig elsker! Etter sminken gikk vi for å øve litt. Altså alt som skjedde på det eventet i dag ble tatt på sparket, og vi hadde egentlig ikke planlagt noe av det vi skulle si. Jeg føler det blir mye bedre, og mer naturlig enn om man skal følge et manus. Vi prøvde likevel å gå gjennom alt en gang før vi skulle på scenen, men sånn ca. alt av det glemte vi jo selvfølgelig.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Likevel synes jeg det i gjorde på scenen gikk veldig bra. Vi skulle vise frem våre favoritter fra butikkene, og det er jo ikke den vanskeligste oppgaven det. Jeg synes vi var flinke, og det var en utrolig morsom jobb å skulle gjøre. I tillegg fikk vi møte alle dere etterpå♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Måtte selvfølgelig kose litt med voffsen♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

TUSEN TAKK for alle fine ord og klemmer! Herregud, dere er fantastiske. Jeg setter så utrolig stor pris på at så mange valgte å komme, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med følgerne mine. Dere er de beste♡

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg fikk også en gave fra en jente, og det var så koselig. En kjempefin bluse, bamser og en parfyme. Dere trenger virkelig ikke det der, men herregud så koselig det er. I tillegg fikk jeg et kjempekoselig kort♡ Dere er så fine, og gode. Tusen takk, igjen!

Etter selve eventet var vi så heldige å bli bedt på lunsj hos SOHO URBAN EATERY. Det ligger øverst på Oslo City, og Sofie og jeg var der for noen uker siden. De har fått en ny meny, og de ville at vi skulle få teste den. For og si det sånn, det er ikke siste gang jeg spiser det her der. Bare se på det her, altså jeg er imponert. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

For det første, maten er jo instavennlig som bare det. For det andre, NAM! Dette var så utrolig godt, og jeg vil bare tilbake for å spise mer. Dette var en brunchtallerken, og jeg vil absolutt anbefale å teste denne om dere er på Oslo City. Ikke bare var det godt, men det er sunt også. Og det smakte ikke sunt!! Jeg hater når ting smaker sunt, men dette smakte helt fantastisk. Shit, her vil jeg spise så fort jeg er hjemme fra reise igjen. Ikke sant det ser godt ut? 

Jeg vil hvertfall takke dere som kom for en utrolig fin dag! Jeg koste meg masse, og jeg er så glad for at jeg fikk møte såpass mange av dere♡ Jeg gleder meg allerede til neste meetup♡

 

22 kommentarer
    1. Hei! Martine du er mitt største forbilde og jeg elsker deg.PS jeg leser hele bloggen din hver dag❤️ Jeg er din største fan❤️

    2. Hei Martine. Jeg har bursdag i dag og avlyste bursdag med familien får å møte dere. Men det skjedde aldri jeg er så stor fan og er veldig lei av å ikke få møte dere. Var på vinterlyd i Oslo også og på gullsnutten. Men da ble dere dratt vekk av vaktene når det var min tur

    3. Hei Martine😘😘😘 jeg møtte deg i dag å det er jeg sååååååå glad for!!! Dette har vært den beste dagen i livet mitt… btw, kommer det en YouTube video???? Jeg eeeeeeeelsker deg😍😍😍

    4. Åhhh hadde så lyst til og kom!!😻men æ bor jo i Bodø så det blei litt vanskelig🤭men har veldig lyst til å send Fanbrev til deg å Isabelle!!

    5. Hvor er den svarte kjolen fra😬❤️❤️ PS: elsker bloggen din og deg❤️ Kan du ha mettup i Bergen med Alex en gang❤️❤️ Hilsen din STØRSTE FAN❤️❤️💕💕😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg