Det sykeste jeg har sett

Hei dere!

Nå har jeg akkurat sett den sykeste dokumentaren. Jeg var tidligere i dag på et møte hos Splay, og da fortalte han ene meg om denne dokumentaren. Det heter “Mommy dead and dearest”. Det handler om en mor som lurer alle til å dro at datteren hennes er syk. Hun overbeviser til og med datteren sin. Hun får alle til å tro at datteren har en haug av sykdommer, blant annet leukemi. Hun barberer av alt håret til datteren, satt henne i en rullestol, og de fikk en haug av fordeler på grunn av datterens “sykdommer”. Det ender med at datteren drepte sin egen mor, fordi hun var lei av å bli holdt i fangenskap. Shit, denne dokumentaren var så sykt spennende og jeg ble helt satt ut av alt som skjedde. Jeg anbefaler dere absolutt å se denne, og dere finner den på HBO. Bare et tips, for det der var helt sinnsykt. 

Jeg har hvertfall vært på et møte hos Splay i dag, og etter møtet spiste jeg med Isabelle. Vi satte oss på en restaurant jeg har gått forbi hundre ganger, men i dag bestemte vi oss for å teste den ut. Den heter Louise og ligger på Aker Brygge. Vi fikk sjokk da vi kom inn og fikk se lokalet, for herregud så stort det var. I tillegg var det skikkelig fint der inne, så vi koste oss veldig. Maten var også veldig god, så dit skal vi dra oftere. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg noe utrolig morsomt, og det kan jeg ikke fortelle dere enda. Alt skal filmes, og jeg vet at dere kommer til å bli så glad. Dere har mast om dette så lenge, så jeg kan nesten ikke vente med å få lagt ut denne videoen. Haha, jeg føler meg skikkelig teit som skal gjøre det her, og til og med litt slem. Jeg håper likevel alt går etter planen, og at det ikke blir noe dårlig stemning. Vi blogges♡

17 kommentarer
    1. Jeg er syk med feber, så var litt ukonsentrert når jeg leste innlegget ditt. Jeg leste “jeg spiste Isabell”. Måtte se flere ganger før jeg skjønte hva det egentlig stod 😂 Haha❤️

    2. Har du noen faste rutiner før du drar ut på fest/byen el.? Og har du evt noen tips for hvordan man ikke blir så dårlig? ☺️

    3. Hva faen? Jeg leste teksten om den dokumentaren og hadde tenkt å kanskje se den også gjør du sånn at jeg ikke vil se den allikevel fordi du spoiler absolutt hele filmen. Dette driter vel du i siden alle elsker deg men du burde ta litt initiativ flere tilfeller som da folk kanskje føler de må være tynne og ha fin rumpe og alt sånn…. alle er ikke like perfekte som deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg