VLOGG FRA MEXICO

Heey!

Shit, denne videoen burde vært ute for flere måneder siden. Jeg har vært utrolig treig med å få den ut, og vi har hatt andre ting vi skulle laste opp. Derfor beklager jeg så mye, for denne videoen ble jo faktisk spilt inn for over 3 måneder siden. Da jeg redigerte denne gikk det opp for meg at jeg savner Mexico skikkelig. Herregud, for et fint sted. Jeg SKAL tilbake dit i løpet av livet. Jeg håper dere liker vloggen♡

GJERNE ABONNER PÅ KANALEN VÅR SOM DERE FINNER HER

tSEB2MptjX8

 

7 kommentarer
    1. Han “drittsekken” som du ufrivillig kysset på munnen har nå laget en video der han unnskylder seg for det, og sier at hjernen hans bare “kortsluttet” og at han egentlig bare er 14 år. Videoen er på kanalen David Sundt. 😶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg