FASHION EVENT

ANNONSE- OSLO CITY

Hei dere!

Endelig kan jeg fortelle dere om noe Sofie og jeg har jobbet med en liten stund nå. Vi skal nemlig ha vårt eget event hos Oslo City, og dere er hjertelig velkommen! Spring Fashion kalles dette, og frem til 28. april vil det være gode tilbud og aktiviteter i butikk hos Oslo City. Den 28. april skal Sofie og jeg ha vårt eget event der, og der vil vi vise frem våre favorittklær og sminke. Vi har nå funnet klær til modeller, og oss selv. Vi har også plukket ut hva slags sminke vi liker, og alt dette skal dere få lov til å bli med på. Vi kommer til å ha et moteshow først, vi skal ikke være modeller bare så det er sagt. Vi kommer til å fortelle hvor vi har funnet de forskjellige klærne, og hvordan vi vil kle oss denne våren. Etter showet er det satt av tid, slik at dere kan ta bilder og hilse på oss om dere ønsker det. Jeg var veldig lei meg etter Gullsnutten, fordi jeg ikke rakk å ta bilder med alle som ville det. Nå har dere hvertfall en ny mulighet, og jeg håper at så mange som mulig av dere ønsker å komme. Det vil også bli satt opp et lykkehjul, der dere kan vinne masse premier. Det vil bli delt ut gavekort, og det skal deles ut 5 goodiebags fra de forskjellige butikkene. Disse fem vinnerne vinner også et gavekort på 1000kr hver! 

HVOR? OSLO CITY, utenfor Jack&Jones. 

NÅR? LØRDAG 28. april- klokken 14.00.

HVOR KAN MAN TA BILDER? I andre etasje, ved OSLO CITY logoen. Rett over der scenen står.

TA MED NOEN VENNER OG KOM FOR EN MORSOM DAG♡

Vi gleder oss skikkelig, og det er så gøy å få gjøre ting som dette sammen. Vi håper på å se mange av dere der, og jeg er sikker på at dette kommer til å bli en så bra dag. Hold av lørdag 28. april! Dette vil dere ikke gå glipp av♡ 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg