Vennekos

Hei dere!

I går dro jeg til en av venninnene mine som heter Amanda, med Therese. Kjæresten til Amanda hentet oss, og da vi kom hjem dit sto maten klar på bordet. Vi fikk fajitas, og det var kjempegodt. Jeg kan ikke huske sist jeg spiste det, for det går som regel i taco her. Det var hvertfall skikkelig koselig, og spesielt siden jeg ikke har sett Amanda på en god stund. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Etter maten dro vi videre på bowling, og jeg har helt glemt hvor gøy det er. Om man vil få frem alle følelsene mine, så er bowling det rette stedet å dra. Jeg blir så forbanna om jeg ikke klarer det, og jeg blir alt for glad om jeg får det til. Jeg er en skikkelig dårlig taper, og konkurranseinstinktet kicker virkelig inn. Første runden gikk ikke så veldig bra, så derfor ba vi om å ha gjerdene oppe på runde to. Da gikk alt mye bedre, og jeg VANT! Woho, jeg er ganske fornøyd med det. Sannheten er at jeg ba kjæresten til Amanda kaste sitt siste kast dårlig, slik at jeg skulle vinne. Hehe.. Jeg vant hverfall, og da ble jeg veldig glad. Vi hadde det skikkelig gøy, og jeg drakk alt for mye slush. Jeg synes forresten kvelder som det her er mye koseligere enn en tur på byen. God mat, gode venner og masse latter. Dette vil jeg gjøre mer♡

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Amanda la seg ned etterhvert, for kastingen hennes var ikke helt på topp. Haha, Amanda skulle hele tiden komme med tips til oss andre, men hvem tapte begge rundene? Det var henne. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Da vi var ferdig med bowlingen fortsatte vi med andre spill de hadde der. Jeg er forresten skikkelig god på sånn basket! Jeg treffer så og si hver gang, og jeg aner ikke hvor det talentet der kommer fra. I Spania spilte jeg det, og pappa ble helt overrasket over hvor god jeg er i det. 

Da vi satt hos Amanda så vi den triste nyheten om Avicii. Jeg ble helt satt ut da jeg fikk vite om det, og jeg ble skikkelig uvel av det. Han var så ung, og det gjør meg så trist. En av de første konsertene jeg dro på alene med venninnene mine var faktisk hans konsert. Opp i gjennom min ungdomstid hørte jeg så mye på sangene hans, og jeg har så mange gode minner til flere av de. Hvil i fred♡ 

5 kommentarer
    1. haha, rart det at jeg har drevet med basket i snart 8 år og er ræva i det spillet der,bommer på alt hver eneste gang hah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg