Event med Ideal Of Sweden

ANNONSE- Ideal Of Sweden

Hei dere!

I dag har jeg vært på et event med Ideal Of Sweden, noe som var veldig hyggelig. Vi var invitert på en middag med en haug av influencere. Det var god mat, gode drinker og en goodiebag med masse fint. Vi koste oss skikkelig, og vi møtte også mange vi ikke har sett på en god stund.

Selfielyset var helt sykt der, så vi fikk tatt en god del bilder der. Jeg klager ikke, og nå har jeg funnet et sted jeg skal dra oftere kun for å ta bilder. Haha, neida maten var sinnsykt god også!

Maten var så sinnsykt god. Herregud, jeg var skikkelig skeptisk i starten, for forretten så litt merkelig ut. Jeg ble derfor skikkelig positivt overrasket da jeg kjente smaken. Det var SÅ godt!!

Jeg har kost meg så mye i dag, og jeg er helt sikker på at resten av kvelden blir super. Jeg skal fortelle dere mer om det imorgen, og dere kommer til å forstå hvorfor da. Jeg tenkte bare å stikke innom kjapt for å vise et lite bildedryss av dagen til nå. En super dag, med fine mennesker!

9 kommentarer

Siste innlegg