Den fineste klokka♡

ANNONSE- DANIEL WELLINGTON

Hei dere!

Jeg tipper de fleste nå har hørt om klokkene fra Daniel Wellington? Jeg har fortalt dere tidligere om disse klokkene, og nå skal jeg fortelle dere om en sykt bra deal de har gående. Nå kan man nemlig kjøpe en klokke, og da får man med en ekstra reim på kjøpet- helt gratis! Man får selvfølgelig velge farge på reimen selv, og en ny reim kan gi klokken en helt ny look. Det er akkurat dette jeg liker så godt med disse klokkene, nemlig at man kan bytte reimen selv. Istedet for å kjøpe flere klokker kan man kjøpe en, og da heller bytte reimen om man ønsker det. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Jeg valgte denne klokken som dere finner HER, og da fikk jeg også med en svart reim. På kun ett minutt kan man da gjøre om klokken helt, og tilpasse den etter hva man selv ønsker. Jeg elsker å matche blant annet klokker med hva jeg har på meg, og da funker dette så bra. Det tar forresten ikke lang tid å bytte reimen. Man får med en liten skrutrekker lignende sak, og den presser man bare inn på den ene siden. Da faller reimen av, og da kan man feste på den andre. Jeg trodde først det skulle være mer jobb, så jeg ble veldig overrasket da jeg så hvor kort tid det tok. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Denne klokken er helt klart en av mine favoritter, og jeg elsker at jeg kan bruke den til både fest og hverdag. Jeg liker at den er klassisk, og den passer til absolutt alt. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Og så fort man bytter reimen ser det ut som at man har en helt annen klokke. Jeg synes dette konseptet er så kult, og spesielt i og med at det er mye billigere enn å skulle ha to forskjellige klokker. Man får jo til og med reimen med helt gratis. Så smart!

Med rabattkoden “martinelunde” får dere i tillegg 15% rabatt, så da sparer dere litt der også. Dere finner hele utvalget HER

I og med at pakken blir sendt fra utlandet vil det også komme med en tollregning, noe som er helt normalt med pakker som sendes fra andre land. 

10 kommentarer
    1. Hei Martine.
      Hvilken strørrelse har du på klokken, altså mm på uret? Den er så fin!!
      Hva betalte du ca i toll?

    2. Hei! Fint om du kan ta dette spørsmålet med i ukens spørsmål så jeg slipper å sjekke i kommentarfeltet om du har svart;
      Inne på ph når folk får i oppdrag å stjele ting, så gjemmer de de alltid på rare plasser. Hvorfor ikke bare legge de i kofferten også låse den? Eller er ikke det lov? Har dere ulike regler der inne som vi ikke vet om? I så fall hvilke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg