UKENS SPØRSMÅL 52♡

Heeey!

Tid for ukens spørsmål igjen, og denne gangen føler jeg at jeg har klart å få med spørsmål jeg ikke har svart på tidligere. Jeg håper dere liker svarene, og om dere har fler er det bare å legge igjen en kommentar. Håper alle får en superfin lørdag♡ 

Likte du noen før du sjekket inn på Paradise Hotel? Nei, før jeg sjekket inn på Paradise Hotel var jeg skikkelig lei av gutter. Jeg var veldig singel, og som dere vet- jeg skulle ikke få meg kjæreste på Paradise Hotel. 

Skal du og Isabelle på Gullsnutten meetupet? Hm, jeg tror det. Eller nå ble jeg litt usikker her. Vi har hvertfall ikke sagt nei til det, så jeg tipper vi skal! Jeg kan finne ut av det. 

Hva synes du om årets Paradisesang? Jeg liker den veldig godt, men jeg synes ikke den passer som introsang. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor mange kjærester har du hatt? 1, og det er Aleksander♡ 

Hvordan ble Aleksander og du sammen? Jeg blir så flau hver gang jeg får dette spørsmålet, for vi husker ikke. Ingen av oss husker hvordan, eller når det skjedde. Ikke veldig romantisk med andre ord, haha. Vi var jo så og si sammen da vi kom hjem fra Paradise Hotel, og jeg tror vi bare ble enig om det etter en tur på byen. 

Kommer man til å se Aleksander og deg på TV denne sesongen av Paradise? Nei, dessverre. Og jeg håper ikke jeg ga uttrykk for det på bloggen, for jeg får mange meldinger fra folk som lurer veldig på det her. Vi var der nede for å jobbe, ikke for å delta i selve programmet. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Kan du nevne tre ting du synes er irriterende med Isabelle? Haha, selvfølgelig! Unnskyld Isabelle♡ Hun lager noen skrikelyder innimellom, og de skrikene er så intense. Det skjærer seriøst i ørene, haha! Den andre tingen må være at hun tar nye glass hver gang hun skal ha drikke. La oss si hun er hos meg, også henter hun ett glass med cola. Hun drikker opp dette glasset, og etter en halvtime vil henne ha mer. Da tar hun et nytt glass, og lar det andre stå igjen. Altså, hver gang Isabelle er her står det sånn 4 glass på bordet etter henne. Den siste tingen må være at hun blir en liten dramaqueen når vi er på byen. Haha! 

Hva er dine beste tips for å få fjernet kviser? Jeg har aldri slitt noe med kviser, så jeg har dessverre ingen bra tips. Om jeg hadde slitt med kviser ville jeg nok bare latt huden min være. Ikke bruke så mye sminke, ikke masse produkter som skal funke på huden osv. Jeg har ikke tro på alt dette som skal fjerne kviser, og jeg tror de forsvinner fortere ved å la huden puste bare. Ikke dekk over med masse sminke, for det tror jeg kun vil gjøre det verre. Jeg vet ikke om dette funker, men dette ville jeg gjort. 

Hva synes du om det som foregår i bloggverdenen? Jeg svarte litt på dette her om dagen, men jeg får fortsatt masse spørsmål om det. Jeg vil ikke uttale meg så mye om det, men jeg kan si så mye som at jeg har tatt en prat med en som la ut noe på Instagram her om dagen. Jeg har ikke noe behov for å ta ting som det offentlig, så da tok jeg heller en prat med denne personen privat og fortalte at jeg ikke synes noe om det. 

Hva var det på det bildet du skjulte på hytta? Et kjempegammelt bilde av broren min og meg. Haha, det bilde er så fælt, og jeg har spurt pappa flere ganger om de kan fjerne det. 

Hvordan går det med treningen? Har du trent noe i det siste? Uff, ikke spør om det en gang. Dere kan tenke dere til selv hvordan den treninga går. Nå derimot skal jeg faktisk prøve å trene, men jeg skal ikke skryte på meg det før det faktisk skjer. 

Kan man være med på Paradise Hotel om man er homofil? Ja, det har vært med mange homofile før. Man kan være med uansett hvilket kjønn man liker. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hva gjorde dere i Mexico egentlig? Vi lagde innhold til sosiale medier. 

Hvor mye har du gått ned i vekt det siste året? Du har jo blitt sykelig tynn. Jeg har helt seriøst ikke gått ned særlig mye. Jeg gikk ned litt etter Paradise i fjor, og det tror jeg var fordi jeg sluttet å drikke så mye alkohol. Før Paradise festet jeg ofte tre ganger i uken, og av alkohol legger man på seg. Da jeg plutselig nesten aldri drakk lenger gikk jeg litt et par kilo garantert på grunn av det. Og nå i Mexico gikk jeg ned litt på grunn av at maten der var sunnere enn hva jeg er vandt med. De kiloene har jeg gått opp igjen, så dere har ingenting å bekymre dere for. Jeg er ikke sykelig tynn, absolutt ikke. 

Hva vil du utdanne deg som? Jeg har egentlig ikke lyst til å studere noe. Nå kommer jeg sikkert til å virke som tidenes dårligste forbilde, men jeg vil ikke tilbake på skolebenken. Jeg tror ikke skole er for alle, og da inkludert meg. Det er ingenting jeg tenker at jeg vil studere, og det jeg vil jobbe med kan jeg uten en utdannelse. Jeg sier ikke nå at dere ikke skal studere, for JO! For all del kan det være at jeg angrer om noen år på akkurat dette. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvorfor gjør du ikke full makeup lenger som du gjorde før? Har du blitt lei av sminke? Jeg har ikke blitt lei av sminke, men jeg har et veldig avslappet forhold til akkurat det. Jeg trenger ikke kjøre full glam hver dag, og noen ganger vil jeg bare gå uten sminke. Jeg har aldri vært en som sminker seg hver dag, og det tror jeg aldri jeg kommer til å bli heller. Jeg elsker å gå uten sminke, men jeg elsker også de dagene der jeg sitter foran speilet i flere timer og sminker meg. 

​Hvor mye tjener du på Youtube I måneden? Jeg tjener litt, men jeg tjener mer på andre ting. Noen ganger tjener jeg 10.000kr og andre ganger mye mer. Det er veldig opp og ned, og de månedene vi har annonser blir det mer. 

Jobber du med noe annet enn blogg og Youtube? Blogg, Youtube og andre prosjekter. Jeg sitter ikke bare og blogger eller lager videoer. Jeg drar på møter, snakker med kunder og gjør andre ting jeg får tilbud om. Det er mye mer enn hva dere ser, og det vil dere snart også få se. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvilken skostørrelse bruker du? Jeg bruker 35/36. Jeg pleier som regel å kjøpe 36 da, for jeg vil helst handle sko som ikke er ment for barn. 

Om du og Aleksander hadde gjort det slutt, hadde du da angret på at du ga han 100.000kr? Nei, absolutt ikke. Jeg tenker egentlig aldri over at jeg ga han 100.000kr, og jeg ville jo ikke delt det med andre enn han og Isabelle. Uansett hva som skjer mellom Aleksander og meg, så er jeg glad for at jeg ga han de pengene. Det føltes veldig riktig der og da, og det er det viktigste! 

 

 

 

 

33 kommentarer
    1. Du hadde veldig bra svar <3 Hvordan går det med deg og Aleksander? Når sommeren begynner, skal dere jobbe i Mexico igjen eller skal dere være hjemme?

    2. Heii, veldig random spørsmål, men jeg så på yt videon til deg og Isabelle hvor dere skulle skrive et navn på en lapp og gjette hvem dere var. Du skrev Marcus og Martinus og da Isabelle skulle gjette sa du noe som «du hadde veldig sterke meninger om disse» eller no i den duren. Jeg ble bare veldig nysgjerrig og lurte på hva dere syntes om de? Heheh. Jeg er verken fan eller hater så det var ikke ment som noe fanhate fra de eln ahah❤️

    3. Uff, du kommer til å angre sjukt på å ikke ta noen utdanning! Ja, man kan studere i voksen alder og, men du kan ikke leve av sosiale medier resten av livet!

    4. Nå føler jeg meg feit etter at du sier at du ikke er tynn:( jeg syntes du er tynn og om du ikke er tynn så lurer jeg inderlig på hvor feit jeg er

    5. Hvordan er det mulig å slippe kula sånn du får 50 000 kr også gir du 100 000 til Isabelle og Alexander??? Haha! Er det lissom 50 000 millioner? Jeg skjønner ikke jeg😂

    6. Hei, d e ganske sykt at du kun har hatt en kjæreste❤️ Du e jo perfekt uten og med sminke, og du virker jo ganske snill😍Så då må du ha vært ganske kresen på gutter🤷🏽‍♀️Var du d?

    7. De som lurte på hvordan man får vekk kviser, kvisekrem! Jeg bruker en kvisekrem og det funker skikkelig bra, takket være kremen har jeg ikke hatt så mye kviser lenger😊

    8. Du as. Du måtte legge d ut d æ skrev forrige gang til dæ da. Fikk mld at du hadde lagt d ut på Nettavisens da. Orket ikke å lese d da. Kan du ikke bare ringe mø en dag da? Du skriver mye om han dær typen din om utroskap å alt. Kan du ikke bare finne dæ noen nye da? El er du så glad ihan at utroskap er tilgivelig da. Æ har vært borti samne sak sjøl. Vet ka d er sankk om da. Men du å ho Isabell er jo like gode venner fordi. Æ håper æ finner mæ ei deilig dame æ å md deilige vennine som æ kan ligge md utant ho sier noe om d da?d er vel d at venninen skal like d å ikke du da? Er du dramna qunnie. Æ lurer nu bare litt på d da? Møt masse av dæm da. Ring mæ nu en dag. Nei ikje ring tar ikke tlf d ringer hele tiden vet ikje kæm di fleste er da. Æ tenker bare at enten er d namsmann el innkassere da. Har ikje hatt lyd på tlf min på lenge. Vi snx på da. Ha en hyggelig kveld ute da? Har tatt mæ noem øl æ å da ikveld. D hva bare før at kompisene min hadde kjærlighet sorg å at han ikke sku gjøre noe dumt når han drakk da. Derfor drakk æ opp all øla hannes. Æ drikker jo ikke da nesten. Men idag måtte æ d da. Skal sende han reg imårn på all øla æ har drikket da @!!! Æ trener veldig mye da. Som æ sir dæm kalle mæ tjukkis da. Æ vet ikke om æ får d til å stemme da? Æ synes nu æ er i bra form da. Kansje litt før mye god form. Dæm bruker å ringe mæ når d er problemer da. Så bruker æ å spøre ka er problemet da?da får æ ingen svar. Merkelige greier d dær? Vist du vill kan du legge mæ til på snap da. Add singkar da. Si d til Lisbet å da. Nu går æ å legger mæ natta

    9. Jeg bruker 37/38 og kanskje 39, eller det bruker jeg i skisko. Men uansett å jeg går på barne skolen under 5 klasse

    10. Kan du tenke deg å være med i neste sesong av bloggerne??? Elsker deg og bloggen din❤️❤️❤️❤️

    11. Jeg Elsker deg Martine❤️
      Men hvem liker du best av Isabelle og Aleksander💗❣️❣️❣️💗💕

    12. Hvor kommer den bersje genseren din fra? Den du bruker veldig mye❤️Du har kanskje sagt det før, men jeg finner det ikke!

    13. Hei Martine vist du ikkje skal studere så kan du gjevne med forener living dei har MANGE hudkremer og til og med vitaminer som smaker som godteri også har dei te og drikker som smaker som vanilje og ein som smaker banansmothi og dei kan du gå ned i vekt med og masse annet til og med sminke! Kan du legge meg til på snap (Emma😘Lillian😘Fimland😘❤️🧡💛💚💙💜)pliiiiss
      I love u! Du er forbildet mitt og sikker til mange andre og dei som hir deg hate er «dompkoft»(iddioter på tysk) og det er sant hoper du vil begynne med forener living du kan tjene MASSE penger på det

    14. Du har mindre føtter en meg og jeg er 11. Jeg bruker 40 i sko så for meg er det vanskelig og finne sko fordi jeg var så smal fot og lav rist

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg