AVSTANDSFORHOLD

Heei!

Jeg er fortsatt i Bergen, og egentlig var planen å dra hjem i dag. Jeg ble forkjølet her om dagen, og i går følte jeg meg ikke veldig pigg. Jeg følte meg helt merkelig i kroppen, og det brant i halsen. Derfor tok vi det ganske rolig i går, og på kvelden dro vi ut og spiste. Jeg var redd jeg skulle føle meg like dårlig i dag, og jeg orket ikke tanken på å sette meg på et fly med den formen. Derfor drar jeg heller hjem imorgen, men det gjør meg ingenting. Når man er i avstandsforhold vet man ikke alltid når man sees igjen, og derfor vil jeg være mest mulig med han når jeg har muligheten. 

Jeg får forresten mange spørsmål om dette med nettopp avstandsforhold. Jeg fikk sist spørsmålet om det fra en venninne i sta, og ja- avstandsforhold suger! Man vet liksom aldri når man møtes igjen, og man kan ikke bare dra til hverandre når man vil. Plutselig er man en flytur unna hverandre, og det er ikke alltid man har den muligheten til å sees. Aleks og jeg har akkurat vært fra hverandre i nesten tre uker. Det er så lite kult man kan få det, og man blir ganske frustrert når ting ikke går som man vil. Jeg vil jo helst være med Aleksander akkurat når jeg vil, men det går jo ikke. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere som har avstandsforhold i flere måneder klarer det. Jeg synes en uke uten Aleks er forferdelig, og tre uker borte fra hverandre var på grensen. Jeg har så mye respekt for dere som klarer det, for det kan umulig være lett. Jeg får ofte spørsmål om tips til hvordan man skal klare avstandsforhold, og jeg har noen enkle tips. 

♡ Facetime MYE! Om det er noe dere vil ringe og si, så facetime. Da blir det mer personlig, og man får sett hverandre mens man snakker. Jeg skal love dere at facetime har hjulpet meg mye de gangene jeg har savnet han som mest. Aleksander og jeg facetimer også hver kveld, og det synes jeg er veldig koselig. Da legger man seg på en måte sammen, selvom man ikke er med hverandre. 

♡ Send meldinger til hverandre. Oppdater hverandre på hva dere gjør, hvordan dagen har vært og andre ting. Det er viktig å snakke sammen de gangene man er fra hverandre også. Vi sender mye meldinger, og det gjør at savnet blir litt mindre. 

♡ En fin melding. Send en fin melding i blant, for det betyr så mye. Fortell at du savner kjæresten din, at du elsker/ er glad i personen, eller et fint kompliment. Meldinger som det lyser hvertfall opp dagene der jeg helst vil være med han. 

Andre tips enn det har jeg faktisk ikke. Det er ganske begrenset hva man får gjort når man er langt fra hverandre. Dette hjelper hvertfall meg mye, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten facetime. Jeg skulle selvfølgelig ønske at vi bodde nærmere hverandre, men det får vi ikke gjort så mye med. Derfor er det viktig for oss at vi viser at vi er der, selvom vi ikke er det fysisk. Avstandsforhold er kjipt, men herregud så deilig det er når man ser hverandre igjen. Det er viktig å savne hverandre litt også, og det får vi med avstandsforhold virkelig kjenne på. Jeg tror det er mye positivt med avstandsforhold også, og jeg tror det har vært med på å gjøre vårt forhold sterkere! 

8 kommentarer
    1. Hei, Martine❤️Vet akkurat hvordan du har det. Jeg og min kjæreste har avstandsforhold. Det kan ta 2-4 uker mellom hver gang vi ser hverandre da jeg bor i Molde og han et stykke utenfor Oslo😘jeg har også kjent på, følt og tenkt på akkurat de tingene som du nevner til slutt her og også som du sier så er det viktig å kjenne på at man savner hverandre og jeg har veldig troen på at det styrker forholdet❤️Ha en fortsatt fin dag, klem

    2. Skjønna godt ka du snakka om. Jeg og typen min har avstandsforhold vi og, men den skal heldigvis avsluttes til sommeren siden vi skal flytte inn sammen, det gledes utrolig mye😍

    3. Etter 2 år med avstandforhold, så er vi gifte nå 😍 Så det er bare å ikke gi opp når du vet at personen og følelsene er verdt det ❤️

    4. Det går så fint så. Jg har vært sammen med kjæresten i 9 år. Vi bor sammen. Men han jobber i utlandet. Så kan jo si vi har avstandsforhold vi og. Han har 250 reisedøgn i året. Så jeg ser han faktisk bare 100 døgn i året 😅😅

    5. Til ukens spørsmål: da du er på paradise hotell så kan man se over havet og på andre siden der,så er det et hotell som ser helt likt ut som paradise hotell bare at det er gult. Jeg lurer bare på om du vet hva det er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg