Den verste natta

Hei dere!

For en natt.. Jeg har sovet så dårlig, og jeg har våknet to ganger av mareritt. Først våknet jeg klokken 3 natt av at jeg var varm, og klokken 6 våknet jeg av det marerittet. Jeg drømte at jeg var med en venninne til USA for å se på forskjellige skoler fordi hun skulle flytte dit. Hele familien min, og hennes var der + en annen venninne. Jeg og hun andre venninnen sto utenfor den ene skolen, mens de andre gikk inn. Plutselig hørte vi skyting og skriking, og vi fant ingen av de andre. Vi løp rundt og prøvde å finne dem, men alle hadde spredd seg. Det endte med at vi måtte hoppe inn i en bil, og så våknet jeg. Jeg våknet i skikkelig panikk, for jeg er livredd ting som det. Jeg er ekstremt redd for terror, og hver gang jeg er i store folkemengder er det første jeg gjør å se etter steder jeg kan løpe om noe skjer. I Karl Johan for eksempel går jeg aldri midt i gata. Jeg går så langt ut på sidene som mulig, sånn at jeg kan løpe inn i en butikk om noe skjer. Jeg tar veldig forhåndsregler med andre ord. Jeg drømmer likevel om terror alt for ofte, og jeg hater det. Jeg drømmer garantert om det siden jeg er så redd fra før av, og det gjør meg ikke akkurat mindre redd. 

Uansett, jeg sovnet igjen etter dette marerittet. Klokken 8 våknet jeg på nytt av et annet mareritt. Da drømte jeg at jeg hadde en helt sekt etter meg. De fulgte etter meg, og de prøvde å ta meg. De fikk til og med bestemor til å ansette et par av de, slik at de alltid hadde kontroll på meg. Uansett hvor jeg var, så var noen fra den sekten der. De prøvde å dra meg inn i biler, og de løp etter meg. Plutselig gikk jeg bortover gata, og IGJEN kom det folk med pistoler. De begynte å sikte på oss, og vi var en stor gjeng som sto der. Alle dukket, men plutselig begynte folk å le. Da viste det seg at alle disse menneskene som sto der var i denne sekten, så de holdt meg fast slik at folkene kunne skyte meg. Heldigvis funket ikke pistolene, så jeg klarte å løpe inn på kebabsjappa som ligger ved meg. Altså, hvorfor drømmer jeg som dette?? Jeg drømmer seriøst hver eneste natt, og flere ganger i uken mareritt som dette.

Jeg pleier alltid å tyde drømmene mine om jeg drømmer noe sykt. Jeg har en bok hjemme med drømmetyding, men den har jeg ikke her nå. Derfor har jeg søkt litt opp på nettet, og det gjør meg enda mer stresset. Jeg fikk opp blant annet at jeg vil bli utsatt for et falsk rykte og at jeg må bli kvitt en person fra livet mitt. Jeg skal rett hjem å lese i den boken senere, for jeg må vite. Er det noen av dere som søker opp hva drømmene deres betyr? Jeg synes sånt er spennende, men også litt skummelt. 

Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg spise frokost, og så skal jeg kose med Cornelia♡ Det er så fint på hytta her nå, og jeg koser med masse! 

 

14 kommentarer
    1. Jeg bruker å søke opp på nettet om hva drømmene mine betyr….Det er du ikke alene om💙God Påske🐣

    2. ser ud som vi er litt like på noen punkter martine 🙂🙂 ofte drømmer jeg også, litt mareritt men også normale.(de sisste periodene har jeg hatt mye. jeg drømte om deg og aleksander i natt, jeg var hjemme hos han, morsom drøm det 🙂🙂 får kjøpe en dreamcatcher til deg som jeg ofte brukte selv i barndommen (tror hvertfall det fynker)

    3. Haha vi gjør akkurat det samme i folkemengder! Merkeleg nok klarte jeg ikke å sovne igår kveld, fordi jeg tenkte på terror, uansett hvor jeg er, så må jeg ha en plan b!

    4. Hei Martine pappa er kjempesyklon og har en sykdom som han har hatt i snart 11 år. Det er ein leddsykdomm eg drømmer ofte at eg går for å hente noe å drikke til han og nor eg kommer tilbake så ligger han død i senga. Det er sykt skremmende. INGEN leger veit kva slaks sykdom han har og han er ofte på sykehuset og eg går med briller IG føler meg utenfor fordi nor eg leker med jentene i klassen min bryr dei seg ikkje om meg og plutselig så er dei vekke og mamma jobber HEILE studenter og eg har 3plagsomme brødre og 1 bror som er DRITTSNILL men han er aldrig her, han er i Bergen å studerer men han er bare halvbroren min han blir 21-åring om ca 9 eller 10 dager så eg synes eg har eit litt dårlig liv for å si det son
      Men du er forbilde mitt håper du kan egge meg til på snapchat eg heiter Emma😘Lillian😘Fimland😘❤️🧡💛💚💙💜

    5. Tenk om det betyr at det kommer til å skje terror snart og at du kan oppleve det og st du må passe deg😳 jeg vet jo selvfølgelig ikke da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg