UKENS SPØRSMÅL 51

Heei!

Endelig fredag igjen, og tid for ukens spørsmål! I dag hadde jeg åpen snap igjen, og det er det utrolig lenge siden jeg har hatt. Om dere vil stille spørsmål til neste gang kan dere legge meg til på snap, der heter jeg martineluunde. Håper dere liker svarene! 

Hva synes du om botox og silikon? Jeg synes egentlig ingenting om det. Jeg synes folk skal få gjøre som de selv vil med egen kropp, så lenge man har tenkt nøye gjennom det på forhånd.

Hva har skjedd med deg og Aleks? Dette spørsmålet har jeg fått så mye i det siste. Ingenting har skjedd, men vi har ikke vært med hverandre på to uker av personlige grunner. Jeg synes det er så trist å være borte fra han så lenge.. Alt går bra med forholdet vårt, men det har skjedd mye i det siste på andre områder. Derfor har vi ikke fått møttes på en stund, men jeg håper jeg ser han snart. Heldigvis har vi facetime, haha! 

Kunne man ringe hjem på Paradise Hotel? Nei, det kunne man ikke. 

Hvor høy er du? Jeg føler jeg svarer på dette hver gang, men jeg er 168 cm cirka. 

Er det kleint å se episodene fra Paradise Hotel da du var med? Nja, noen episoder blir jeg skikkelig klein av. Blant annet den der jeg står på badet med Sofie og sier “Aleksander og jeg hadde ikke sex. Han var bare inni meg”. Altså, hva? Haha, jeg er så flau over den samtalen der!

Flaueste mensenhistorie? Dette skjedde for mange år siden, og den er ganske klein. Jeg hadde vært med noen venner, og så skulle jeg på drilltrening. Da jeg kom frem til treningen satt jeg meg foran en venninne, spredde beina og sa “HVA SKJERA?”. Svaret jeg fikk tilbake var “Oi, jeg tror du har blødd igjennom”. Hehe, ja det hadde jeg. I hvite bukser og greier. Jeg aner i tillegg ikke hvor lenge jeg hadde gått med en blodflekk på buksa. Hadde jeg det med de andre vennene jeg var med først? Isåfall dårlige venner som ikke sa i fra, haha! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvordan håndterer du alt hatet om at du lager kroppspress? Jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye om det, annet enn at jeg kan bli litt irritert i blant. Det at jeg legger ut bilde i bikini blir for dumt å hate på. Alle har en kropp, og alle kropper er forskjellig. Vær stolt av hvordan du ser ut, for ingen andre er helt lik DEG! 

Tjener du penger på Youtube? Ja, det gjør jeg! 

Kunne du tenkt deg å få barn nå? Nei, det er alt for tidlig. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvorfor holdt du og Aleksander forholdet deres hemmelig i starten? Fordi alt var veldig nytt, og vi visste ikke om det kun var bobla som gjorde oss forelsket. I tillegg var vi redd for rykter og at folk ville ødelegge, så derfor holdt vi det hemmelig i noen måneder. 

Skulle du noen gang ønske at du ikke var kjent? Jeg føler meg ikke sånn veldig kjent egentlig, og jeg føler ikke at det er så mye forskjell på hvordan ting var før Paradise. Den eneste gangen jeg kanskje skulle ønske at ting var som før Paradise, må nok være de gangene jeg drar ut. Folk som drikker kan bli veldig innpåslitne, og i tillegg tør jeg ikke slippe meg helt løs. 

Angrer du nå på at du slapp kula på Paradise? Nei, og det tror jeg aldri jeg kommer til å gjøre heller. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvem vinner Paradise Hotel? Noen som fortjener det, hehe! 

Har du forandret deg mye etter Paradise Hotel? Nja, jeg føler selv jeg har blitt mer voksen. I tillegg har jeg fått mer styr på hva jeg vil fremover, og jeg bruker mye mer tid på jobb.  

Hva er din favorittfrukt? ALT, men jeg tåler ingenting. Det er så kjedelig, for jeg elsker frukt. Uansett hva jeg spiser begynner halsen min å klø, og den hovner opp. Jeg spiser det uansett da, for jeg klarer ikke holde meg unna. 

 

51 kommentarer
    1. Vell min flaueste mensen historie skjedde ganske så tidlig (samme uken jeg hadde fått mensen for første gang) jeg var bare tretten år gammel og skulle til Spania neste dag
      Vell jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, det var helt forferdelig! Jeg reiste med pappa ste søstrene mine og kjæresten hans og hun sa at jeg burde prøve en tampong, vell jeg prøvde men det gikk ikke helt😂 så jeg holdt meg til bind.
      To eller tre dager etter st vi hadde komt til Spania så skulle vi på terra mitica som er et tivoli, jeg husker ag jeg gledet meg veldig!
      Da vi kom dit var det helt fantastisk! Det var kjempe gøy! Men det varte ikke lenge, ikke lenge etterpå så skulle jeg ta en Berg og dalbane haha, jeg tok den og når jeg var ferdig så merket jeg at det var blod på setet🤫 ja siden jeg bare var tretten og jeg var flau over dette så sa jeg ikke i fra Hahahah.
      Men så dom som jeg er så tenkte jeg ikke at shortsen min kunne være blod på,neeida😂 så jeg gikk videre med familien og så satt vi oss ned på en benk mens pappa skulle gå å hente slush, jeg sa til kjæresten hans st jeg bare måtte gå på do, og da jeg reiste meg og hadde gått i sånn 5 sekunder så springer hun til meg å sier «VI GÅR Å FINNER EN BUTIKK SOM SELGER SHORTS!» da hadde jeg fuckings blødd igjennom en lys shorts og det rann og rann🙄 typisk for meg så hadde de ikke shorts sp jeg måtte gå rund med et fuckings sjerf rundt meg😂 Absolutt ALLE ser rart på meg og stesøstra mi og kjæresten hennes sier til meg «hvorfor går du sånn» og ser stygt på meg i tillegg, og jeg svarer «fordi jeg vil gå sånn» HAHAHA HVA FAEN! Jaja jeg måtte STÅ i taxien hjem😅 KLEINT! Vi kunne ikke dra med engang det skjedde heller🤯

    2. Eg synes synd på at du og Isabell får hate men er så glad dere tar det med eit smil og humør. Dere er så fine med og uten sminke, eg elsker videoene deres eg er deres største fan. Dei folka som skiver hate til dokke har ikke liv og prøver å sette dokke i eit dorlig lys men det klarer ikkje da for dokke vil altid skine!!❤❤

    3. Hvis du er allergisk mot pollen kan det hende du kryssallergerer på frukt. Det klør i halsen og er sykt irriterende,men er ikke farlig. Jeg kryssallergerer på nesten all frukt,spesielt melon😋🍉

    4. Fikk dere låv til og ha telefonene inne på hotellet? Hvis ikke, hvordan fikk dere tatt bilder?

    5. Eg syntes du e best❤️Fortsett med det du gjør. Keep it going Martine😂😉 Koffer vil egentlig noen hate på deg?

    6. Fan alt æ må lese før å komme å helt ned hit. Orkert hoppet helt ned da. Roberto. Vet ikke om du bruker å lese om mø da. Bruker bsre av åtil æ skriver nu.holder myr på md tinder før tiden. Trener mye da.bruker iq xxl t-skjorte. Men kor d går da. Viktig når du bruker engangs grill ha bestandig md dæ litt tenngass. Finne vennine du har da. Skal ha mæ en indianer nu. Vi snx Roberto

    7. Du er så utrolig pen, og alt det hatet du og Isabell får er så utrolig teit! Dere er noen fantastiske personer med store varme hjerter! Ser på dere på yt og følger med på bloggen deres (altså din og isabelle sin) At folk gidder og bruke tid på hat på flotte personer som dere er tullete, bedre å bruke tid på å skrive fine kommentarer! Hva så om dere har operert dere eller legger ut bikini bilder av dere selv, de eneste som trenger å bry seg om det er dere selv!! stå på jenter! hilsen jente år❤️ håper du ser kommentaren

    8. Hei! Jeg reagerer selv på frukt, men med en gang jeg gikk over til økologisk begynte det å hjelpe med en gang. Kan være det er stoffene som blir sprayet i dem 🙂

    9. Jeg hadde også allergi mot alle frukter nesten. Men jeg fikk tatt sprøyter med bjørk som gjorde at jeg kunne spise frukt igjen. Hør med fastlegen din om vaksinering mot allergi!

    10. Hvilken foundation og pudder bruker du? Det ser så rent og fint ut! Har ikke klart å funnet et pudder der jeg ikke ser ” for puddret ut” Eller redigerer du bildene dine sånn? 🙂

    11. Omg!!!! #stor fan ❤❤💙❤💚💙💚💙💚💙💙💚💙❤❤❤❤❤❤ gratulerer med paradise 💓😅

    12. Om halsen din hovner opp av epler osv. kan jeg anbefale deg og ta av skallet på eple og se om det blir bedre da!

    13. Synes du synd på Kevin siden du slapp kula? Og hvor lye tjener du på Youtube i måneden? Og hvordan fikk du så mange følgere på ig før ph?

    14. ERIK, Fortolkningen finner du i bibelen, var vel noe sånt jomfru Maria var igjennom også antagelig…

    15. Herregud. Dette dritten gidder hundrevis av damer lese om. Fy faen, måtte se hvor tragisk dette er. Ryktene var sanne

    16. Vær forsiktig med å spise frukt og grønnsaker som du ikke tåler. Jeg har allergier mot det meste av frukt og råe grønnsaker og i likhet som deg klødde jeg på lepper og i halsen av å spise. Men en dag så hovnet jeg opp, fikk ikke puste og måtte rett til legevakten som satt sprøyter med adrenalin på skinka. Han sa at det var bra jeg kom så raskt, for hadde det gått 20 min til, kunne jeg ha dødd. Etter dette tok jeg allergien på alvor. Tør ikke lenger spise det jeg ikke tåler.

    17. Hvorfor delte du pengene du fikk til Alex og Isabelle? Du kunne ha hatt masse penger selv. Hva hvis du og Aleks slår opp? Hadde du ikke angret da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg