ISABELLE OVERRASKER MEG

Heey!

Endelig tid for ny video igjen, og gjett hva? Dagens video er en vlogg fra København. Vi vlogget mesteparten av tiden, og i denne videoen får dere bli med på bursdagsgaven min. Isabelle overrasket meg med en skikkelig drømmedag, og vi koste oss så mye! Dere må se reaksjonen min, haha! Som en liten unge.. Jeg ble skikkelig glad for alle gavene, og jeg kunne ikke hatt en bedre dag♡ 

Jeg må også si tusen takk til dere! Vi har nå fått 60.000 abonnenter på youtube, noe som er helt sykt. Jeg hadde aldri trodd at så mange ville se hva vi holder på med, og dette gir oss så mye mer motivasjon. Dere er så gode og snille som legger igjen kommentarer, sender oss meldinger og ikke minst kommer bort til oss. Vi kunne ikke hatt noen bedre abonnenter♡♡ Vi skal finne på noe kult som en 60.000 spesial! 

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER

XJgbBNND4kg

 

8 kommentarer
    1. Så fin vlogg. Du og Isabelle er så kule og snille og veldig veldig flinke til å lage videoer

    2. Ukens spørsmål:
      Jeg lurer på når det er frokost på pærra?
      Alle kommer jo ditt likt, har dere klokke og tidspunkt dere må følge?

    3. Jeg liker så godt bloggen din, er friskt pust blant mye rart på topplisten. Når jeg går inn på mange av de andre bloggene føler jeg meg bare dårlig, når jeg går inn på din blir jeg glad og i godt humør. Du er et godt forbilde og virker som du har beina godt plantet på jorda. Du er vakker også, og ikke redd for å vise flere sider av deg selv. Unner deg all suksess. 😀 <3

    4. Har du spelt eit instrument før? Eg spiller trombone. Kunne du ha tenkt deg å spele eit instrument?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg