Masse sminke

Hei dere!

Nå ligger jeg på sofaen hos bestemor og bestefar, og det som straks kommer til å skje er at jeg sovner. Jeg sovner alltid på sofaen deres, og jeg sover også skikkelig godt. Dere vet de powernapene der man våkner og ikke skjønner noe som helst? Det skjer hver gang jeg legger meg her. Våkner opp noen timer senere, og skjønner hverken hvor jeg er eller hvilket år vi lever i. Jeg er vel ikke den eneste? Jeg har også sminket meg skikkelig i dag, og jeg har fått brukt mange av de nye produktene jeg kjøpte i København. Jeg elsker virkelig så mange av produktene jeg kjøpte, og jeg synes denne sminkelooken ble veldig fin. Den passer nok bedre til sommeren, men i og med at det var sol i dag kjørte jeg på med det. Litt kjipt at jeg brukte så lang tid på sminken, når jeg egentlig bare skal ligge på sofaen her resten av dagen.. Jaja, samma det! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes dere? Her har jeg på blant annet foundation fra Fenty Beauty, øyenskygger fra Huda Beauty og mye mer nytt. Jeg må forresten si at jeg er litt skuffet over øyenskyggepalettet til Huda. Altså, fargene er superfine, men herregud som det drysser. Jeg har aldri hatt så mye øyenskygge under øynene før, og jeg har prøvd en god del øyenskygger. Jeg synes fargene og måten de blendet seg på var veldig bra, men dessverre synes jeg det at den drysser sånn drar det veldig ned. Skikkelig kjipt, for jeg hadde så høye forventinger til dette palettet. Jeg føler alle skryter så sykt av det, mens jeg satt igjen med masse farge under øynene. Jeg tok til og med av produkt på kosten før jeg påførte det.. Kjedelig, men heldigvis var fargene fine! 

44 kommentarer
    1. Hei Martine! Aller først la meg bare si – du er utrolig flink med sminke, og jeg beundrer deg det. Du er et utrolig stort forbilde for meg, og bloggen din muntrer meg opp hver dag. Det er ofte høydepunktet ved dagen min – å lese blogginnleggene dine. Åå som jeg skulle ønske at jeg var en del av din vennekrets, for du virker som en helt fantastisk person. Jeg er alltid enig i det du skriver på bloggen din og jeg synes ikke du fortjener haten du får. Tusen takk for at du skriver denne bloggen og er den du er. Jeg setter stor pris på det💘

    2. Du er kjempe kul og elsker hvordan du er ,hvordan du kler deg,hvordan du sminker deg og hvordan du er mot folk

    3. Åj! Tenna dine var ekstremt synlig falske. Du bruker akuratt så mye sminke du vil, skal ikke trenge å få en kommentar på det selv om man er anonym. Synes du er fin du, med eller uten sminke. Elsker deg sykt❤️ Og det beste er at du tåler veldig mye kritikk. Du er best😜😻 elsker deg og bloggen din😀 kan du hilse Isabelle?😀 men før i tiden så alle ut som helt vanlige menneske ansikt. Nå ser veldig mange en ør liten smule ut som barbier. Heeelt sykt. Men ikke noe vondt ment vist du skjønner😻😻 fordi du er sykt pen uansett. Du er helt nydelig og det er Alexander også. Skjønner godt at dere har funnet hverandre. Håper ikke det var tidkrevende og lese dette🔍📝 men jeg liker deg så godt at jeg vil bare at du skal vite hvor utrolig ubeskrivelig du eeeerrr💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

    4. Kan du vise hvordan du sminket cat-eye looken du brukte hele tiden før? Er så utrolig fint, men får virkelig ikke til å gjøre det selv!

    5. Hei vêr for forsiktig med kva sminke du bruker eg så på tv2 hjelper deg og da viste seg at det var farlige stoff i sminke. Men du ser veldig fin ut
      😀

    6. Vis det drøsser så mye så kunne du ha prøvd å ta litt vann på kosten, så den blir fuktig også da prøver du å ta på øyenskyggen tror det funker idk👍❤

    7. Hvordan turte du å legge ut speilet bildet nr 2? Se på armene dine, eller nei vent… huden din! Det er rødt for faen ahaha. Herregud tror ikke jeg har sett noe jævligere. Gøy å se at du dummer deg ut. De bryna der da uff…

    8. Hei Martine!
      Et lite tips i forhold til øyenskyggene fra huda beauty er at de mister utrolig mye pigment dersom du ikke påfører de mens foundationen fortsatt er sticky om du skjønner hva jeg mener 😃 i tillegg er det lurt og legge baking pudder under øyene slik at når du er ferdig med og påføre øyenskyggen kan du bare børste vekk det som drysser ned 😃

    9. Jeg synsed du så veldig fin ut med så mye sminke😍 Egt så føler jeg ikke at du går med så mye vanlig men egt så er du drit fin med mye😍😍❤

    10. Jeg er helt enig! Huda beauty sine øyenskygger drysser noe helt inni helvete men fargene er sjukt fine da:))

    11. Hei Martine kan du ha en haul fra alt du kjøpte fra i Danmark alt i fra sminke til klær også videre?❤️❤️❤️

    12. Hvis øyenskyggen drysser burde du tappe av før du bruker den og ikke ta så mye😉 sminkelooken ble veldig fin da❤️❤️

    13. Sry å måtte si det men jeg er ikke helt fornøyd med hvordan du farger bryna asså du har fin form men du farger lism hele brynet samme farge noe jeg ikke liker selv så jeg anbefaler å se på yt å se hva de gjør åg åm du må farge helenbrynet så ikke gjør det forerst så mye bare bruk en brow gel uten farge Som jeg gjør :)) // dette er ikke hate bare en anbefalelse og btw så bruker jeg selv ikke dip brow men en brow definer fra anastasia 🙂

    14. Hei Martine❤️ Ikke bry deg om hat! Du er rå! Men et tips fra meg er å fylle inn bryna dine og ikke markere en så sterk strek der de begynner.
      Eyelineren din er veldig tykk, prøv å legge mindre press på den når du tegner❤️ Det er det jeg gjør og den blir veldig tynn og fin på kanten
      Hudsminken din ser litt kladdete ut men du er veldig flink da😆😆 love u hehe🔥

    15. Blir irritert når jeg leser noen av kommentarene her inne, «jeg er ikke fornøyd med hvordan du..». Hvorfor skal Martine, eller noen andre, bry seg om du er fornøyd med hvordan hun sminker seg så lenge hun selv er fornøyd?
      Og dere som sier hun dummer seg ut pga hun er litt rød, eller brynene ikke er perfekt. Hva er egentlig din definisjon av perfekt? Ingen er perfekte, så la det ligge fordi om alle skulle kommentert dine feil hadde nok ikke det vært særlig gøy

    16. Kan du og Isabelle ha innkjøps vidioooo?? Pliiiis😻😻😻😻elsker kanalen din på youtube håper dere gjør det

    17. Du er veldig pen👩🏼
      Elsker innleggene dine👩🏼‍💻
      Du er et stort forbildet👍🏻😘
      God påske😘🐣🐥🐤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg