Dag 2 i København

Heei!

Nå er jeg hjemme igjen i Norge, men jeg tenkte jeg må fortelle dere om siste dagen i København. Denne turen var seriøst så koselig, og vi fikk gjort så mye. Eller jeg synes vi fikk gjort sykt mye til å være der i kun i en hel dag. Vi fikk jo litt tid til shopping i går, for vi trengte ikke dra til flyplassen før 5. Så vi har hatt en og en halv perfekt dag i København♡

Dagen i går startet så klart med frokost, og så klarte jeg å dra med meg Isabelle på museum. Er det noe jeg også synes er skikkelig spennende, så er det Guinness Records. Folk gjør så mye sykt, og jeg husker da jeg var yngre leste jeg alltid disse bøkene på biblioteket på skolen. Jeg har flere ganger vært på dette museumet i København, men jeg ville det enda en gang. Heldigvis var ikke Isabelle så vanskelig å be, så en tur på Guinness ble det! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Etter vi hadde vært der dro vi videre til The Mystic Exploratorie, og det var altså en ting man kunne gjøre i tillegg. Det var egentlig litt skummelt der, for alt var mørkt, skummel musikk og ekle lyder. Der fikk vi blant annet sitte i en støtstol, noe som var utrolig ubehagelig. Jeg satte på det svakeste støtet, men etter noen sekunder mistet jeg seriøst følelsen i hendene. Skikkelig ekkelt!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Etter museumet dro vi videre for å shoppe litt. Ingen av oss kjøpte sånn veldig mye, men vi fikk shoppet litt. Det jeg kjøpte mest av var sminke, i og med at de hadde Sephora der. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har det i Norge? Eller det er kanskje like greit for lommeboka mi, men hvor digg hadde det ikke vært å ha alle merkene i Norge også? Jeg kjøpte faktisk en del nye produkter, og jeg gleder meg skikkelig til å sminke meg nå. Så fort jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg sminke meg med en gang!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

København er forresten en av de fineste byene jeg vet om. Jeg synes det er så koselig der, og det passer perfekt å reise dit om man bare vil komme seg litt bort. Flybilletter er heller ikke alt for dyre dit, og hoteller kan man finne billig. Jeg kommer helt klart til å ta fler småturer dit fremover, for i blant trenger man kanskje å oppleve litt andre ting enn det vanlige. Selvom det ikke er verdens lengste tur kan jeg virkelig anbefale en helgetur hit. Vi har hvertfall kost oss masse, og jeg tror vi begge er veldig fornøyd med bursdagsgavene fra hverandre. 

7 kommentarer
    1. Kan du og Isabelle ha en innkjøps video over alt dere kjøpte? ❤️❤️❤️
      Og hvor er jakken din og Isabelle sin fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg