En perfekt dag

Hei dere!

I går startet dagen med en FANTASTISK frokost hos Café Norden. Om dere er i København må dere dra dit å bestille brunch. Man får så sinnsykt mye digg, og det er virkelig verdt pengene selvom det er litt dyrt der. Vi fikk hver vår digre tallerken stappet med alt mulig godt, og i tillegg bestilte vi oss en drink til frokost. Haha! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se på det her!! Hadde jeg fått frokoster som dette hver dag skulle jeg aldri klagd igjen. Det her var så godt, og jeg var så mett da vi gikk ut derfra. 

Isabelle hadde jo planlagt at jeg skulle få bursdagsgavene mine her i København. Jeg hadde som sagt ingen aning på hva vi skulle, og jeg ble ganske stresset da hun ba meg ha bind for øynene under hele taxituren. I tillegg måtte jeg også ha på høy musikk i ørene hele turen, så jeg hverken så eller hørte noe som helst. Etter en taxitur på rundt 15 minutter førte hun meg ut av bilen, og jeg måtte gå rundt i blinde. Det er så vanskelig, og ikke minst ubehagelig. Haha! Etter litt kom vi inn et sted, og da tok hun av binde foran øynene mine. Da jeg åpnet øynene sto jeg inni en HAITUNNEL. Dere aner ikke hvor glad jeg ble! Dere som har lest bloggen min vet at jeg virkelig elsker haier, så akkurat den bursdagsgaven traff Isabelle virkelig blink på. Jeg var helt i ekstase!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi satt seriøst foran dette akvariet i over en time, og jeg kunne gjerne sett på haiene i flere timer til. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi fikk også være med på en slags undervisning der vi fikk vite mer om haier. Vi forsto ingenting av hva mannen snakket om, for dansk er så vanskelig. Vi snakker faktisk engelsk med folk her, for om ikke skjønner vi ingenting. Det mest spennende med denne forelesningen var at vi fikk ta på haiskinn, haimunn og EKTE HAI! Det var selvfølgelig en liten hai, men som dere ser var jeg ganske happy med det. Dette var så sykt kult, og jeg vil ha en sånn liten hai.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Etter vi hadde vært på dette akvariet tok Isabelle meg med videre med på spa. Der fikk vi først sitte i et boblebad en god stund, og etter det fikk vi begge massasje. Så digg! Isabelle klarte å kombinere to av de tingene jeg liker best, nemlig haier og massasje. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Og etter massasjen tok hun meg med videre til noe jeg også elsker. MAT! Vi avsluttet dagen med en sinnsykt god middag, og ikke minst dessert. Herregud, denne dagen var virkelig perfekt! Tusen takk til Isabelle, som tok meg med på de tingene jeg liker best. Jeg kunne ikke drømt om en bedre dag♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

24 kommentarer
    1. Var det haiakvariet eller den blåplanet dåke var på!? Såg utrulig kjekt ut! Håper dåke koste dåke❤️😻

    2. Wow fantastisk!😍 elsker deg over alt på jord Martine!!😍 du er mitt forbildet❤️ Du er utrolig vakker, snill, ærlig og bare helt AWESOME!!😍 jeg komenterer ikke altid på innleggene dine som jeg burde ha gjort:(( men skal ærlig innrømme at jeg tar meg altid en tur innom bloggen din hver eneste dag!❤️❤️ Altså jeg sitter og venter på at det skal komme nye videoer på kanalen til deg og Isabelle!😍❤️ Dere er så morsome og ikke minst fineee😍😍😍 hadde blitt så gla om du hadde lest dette og kanskje svart noe tilbake❤️❤️😍

    3. til snappen din: får du henvisning til psykolog gjennom lege får du gratis psykolog, kan være litt lenger ventetid (ble ikke det for meg) men er jo hvertfall ikke noe betaling for tid da

    4. Så fint at dere koste dere i Danmark❤️ Elsker dere virkelig så mye, dere er helt fantastiske😻 skjønner ærlig talt ikke hvordan noen greier å hate på noen så fine jenter som dere💓 elsker dere dere er best😍

    5. Et lite tips: du burde klippe håret ditt kortere da det kommer til å se mye tjukkere og fyldigere ut. Skjønner at du vil ha langt hår men det ser så utrolig tynt og livløst ut. Evnt ta extensions.

    6. Fint og se at dere koser dere, Håper dere får ein fin påske videre❤️Helsing verdens største fan av Isabelle

    7. Hei
      Hva synes du om at det ligger nakenbilder av deg fra paradise hotel på en nettside på Google? Det ligger også bilder av Aleks og Isabelle!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg