I dag reiser vi til..

Hei alle sammen, og god søndag!

I dag skal Isabelle og jeg ut å reise, og vi skal ta oss en liten tur til København. Det var min bursdagsgave til Isabelle, og på grunn av mye jobb den siste tiden har vi ikke hatt mulighet til å reise før nå. Vi blir ikke i mange dagene, men jeg er uansett sikker på at dette blir en veldig koselig tur. Vi skal shoppe, spise masse god mat og oppleve litt av København. Vi skal selvfølgelig vlogge under hele reisen også, så det blir gøy. Det er forresten mange som lurer på hvor vloggene fra Mexico blir av, og dette irriterer meg så mye. Alle klippene ligger på Aleksander sitt minnekort, så jeg har ikke fått de over på macen enda. Jeg skal virkelig få gjort det så fort han kommer til Oslo, for nå vil jeg få lagt de ut snart. 

Selvom vi begge reiser uten bankkort tror jeg dette vil bli en veldig fin tur. Jeg vet faktisk ikke helt hvordan vi skal gjøre det enda, for jeg kan ikke gå rundt med kontanter. Jeg er surrete nok fra før, og det å passe på et bankkort er nok for meg. Jeg er helt sikker på at om jeg reiser med masse kontanter kommer jeg til å miste det, så jeg må finne ut en løsning før vi reiser. Jeg skal helt klart få fikset meg et mastercard, for i situasjoner som dette trengs det. Jeg vurderer helt seriøst og kun bruke mastercard fremover, for nå er jeg veldig redd for svindel igjen. Sånne ting er skikkelig ukult! 

Vi skal altså på en skikkelig jentetur, og dere skal få henge med. Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra et annet sted, for ingenting er mer motiverende enn det. De siste dagene skal jeg innrømme at motivasjonen ikke har vært på topp, og det har dere sikkert merket også. Dager som det gidder jeg ikke å blogge mye, for jeg orker ikke blogge bare for å blogge. Det ender som oftest opp med dårlig og uinterresant innhold, og det er lite vits. Da er det bedre å vente på at motivasjonen kommer tilbake. Det funker hvertfall best for meg! Jeg merker allerede at motivasjonen er på vei tilbake, og det gjør meg veldig glad♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi blogges fra København! 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg