Til min største hater

Hei, kjære hater!

Du som klikker deg inn på bloggen min hver eneste dag, og som alltid legger igjen en kommentar. I dag tenkte jeg å dedikere et innlegg til deg. Du er jo tross alt en av mine trofaste lesere, en av de som virkelig besøker bloggen min hver eneste dag. Hver gang du kommenterer skjønner jeg med en gang at det er deg. Hvor sykt er ikke det? Jeg kjenner igjen en bloggleser kun på skrivemåten. Jeg sjekker alltid over ip- adressen også, og jeg har selvfølgelig rett. For ja, jeg kjenner igjen ip- adressen din nå. De ti tallene som faktisk har lagret seg i hodet mitt, og som jeg snart kan helt utenatt. Jeg husker til og med flere av kommentarene du har lagt igjen. Det har ikke vært få av de, men jeg husker de fleste. Du vet de kommentarene som skiller seg litt ut? Ja, det er dine kommentarer.

Kanskje jeg har møtt deg før? Kanskje du til og med er en av de som kom bort til meg i forrige uke og spurte om et bilde? Hvem vet, for du virker jo besatt. Besatt av meg, hva jeg gjør og ikke minst hva jeg skriver. Ganske sykt å tenke på at jeg kanskje har gått forbi deg, for jeg vet jo hvilken by du kommer fra- men det ville vel kanskje vært perfekt for deg? Da kunne du kanskje lagt igjen noen flere kommentarer her på bloggen min. Du er en trofast leser selvom du hater meg. Eller gjør du virkelig det? 

De siste månedene har du lagt igjen over hundre stygge kommentarer på min blogg. Kommentarer som “Aleksander hadde ikke brydd seg om du ble påkjørt”, “Du har store lår”, “Om du og Aleksander får barn synes jeg synd på ungen. Det er din skyld at den blir stygg”, “Aleksander fortjener en mye penere jente enn deg” og listen fortsetter. Du har skrevet enda drøyere kommentarer, men akkurat de vil jeg ikke skrive på denne bloggen. Jeg tar meg ikke nær av kommentarene dine, selvom det er kanskje det du ønsker. Derimot blir jeg bekymret for deg. Altså, går det bra meg deg? Du trykker deg inn på min blogg hver eneste dag for å legge igjen en stygg kommentar. Jeg mener, dette er ikke normalt. Jeg synes synd på deg, og jeg skulle gjerne fått snakket med deg- og ikke minst hjulpet deg om du trenger det. 

Jeg tror ikke du er en dårlig person, men jeg tror du har det vanskelig. Og det er greit. Det er greit at du lar det gå utover meg, for heldigvis klarer jeg å skjønne at det ikke er meg det er synd på her. Jeg får helt oppriktig vondt av deg. Jeg tror heller ikke du hater meg så mye som du gir uttrykk for. Jeg har da ikke gjort deg noe? Hvis du hater meg så mye, men fortsatt klikker deg inn på bloggen min hver dag. Da klarer jeg faktisk ikke å tro på at du hater meg så mye som du påstår. Jeg klarer bare ikke forstå hvorfor du da vil bruke så mye av tiden din på meg, om du misliker meg så mye. 

Så til min kjære hater:

 

134 kommentarer
    1. Du er helt rå du Martine! Ja, blogger er ofte noe som ligger på overflaten og viser det som er bra i livet og kanskje også får deg til å se hyggeligere ut enn det du egentlig er, ikke vet jeg? Men slik jeg ser deg så ser du utrolig hyggelig ut, du er helt vilt pen og det ser også ut som om du bryr deg om absolutt alle dine nære og kjære! ❤️
      Det var en gang jeg så deg utenfor bloggen, for ikke så lenge siden, du var på Oslo City med Aleksander og jeg vil si du ser enda hyggeligere ut i virkeligheten også!
      Takk for at du er du, stå på, vi trenger flere mennesker som deg❤️

    2. Kjempe fint innlegg Martine! Du er en utrolig tøff og sterk person, og du er virkelig så omsorgsfull mot alle rundt deg!❤️
      Du fortjener virkelig ikke å få sånne dumme kommentarer🙁

    3. Wow!! Drit bra skrevet, synes synd på den personen jeg og, men h*n er nok bare sjalu på deg, sjalu fordi du er så pen, sjalu fordi du er sammen med Aleksander, sjalu fordi du er kjent osv

    4. Bare lurer…. Om hateren skriver kommentarer osv. Gir det deg mer penger?
      Kjempe bra innlegg! Stå på❤️

    5. Super bra Martine<33 Elsker virkelig deg og d du gjør❤ Du er mitt største forbilde🥀 Du er helt perfekt😍 Folk som hater er misunnelige på deg og jeg skjønner at de er d😗 Men hvis de er misunnelige kan de jo tenke seg om, hvis de var deg ville de egt likt å få slike kmt? Du er så modig, sterk og omtenksom💛 Fortsett m d du gjør, fortsett må la være å ta hate til deg💓 For du fortjener d virkelig ikke. Håper du leser denne kmt😗 Elsker deg😍 Stå på💋 Hilsen Mathilde 12 år😍😍😍

    6. Omg, så bra innlegg, you go girl!!💜💜💜 det er fantastisk hvordan du skriver er innlegg til hatere, du fortjener virkelig å leve 💜💜💜

    7. Omg Martine! Du e best! D var drit bra skrevet, og jeg følte virkelig d innlegget! Jeg skjønte hva du prøvde å si med innlegget, og jeg følte jeg klarte å lese d på en bra måte! Du er en av mine største forbilder, og jeg har så lyst til å møte deg en dag! Stå på! Elsker deg ❤️

    8. Elsker deg Martine ikke bry deg om hateren du er utrolig som du er. Kjøner ikke kos kan si nå så stykt om folk du og Aleksander e hverdens fineste parr ❤️👌🏻😘😍🤗🙏håper du kan legge meg til på snap mreitanhorsa elsker deg du er forbildet mit jeg har deg tilom med deg og meg som forbilder på telephonen min samen med bestevenninna mi ❤️😘❤️ Kjempe flot innlegg husk at du og Aleksander er helt perfekte sammen elsker deg ❤️😘👌🏻😍

    9. Dette er så modig gjort av deg,og denne personen som gjør dette har det nok ikke bra. Men det har du, og du er en fantastisk jente med en kjempe fin blogg, elsker deg ❤

    10. Veldig bra innlegg!❤️😘👍🏻 Jeg fikk noen tårer i øye når jeg fikk lese det h*n hadde skrivd til deg😓❤️ Men ingenting av det er sant💞 du er en fantastisk person😻 og jeg er en veldig stor fan!🦋❤️ Du er en sterk person💝 og jeg støtter deg, selv om ikke jeg kjenner deg🌸❤️

    11. Har ikke lest bloggen din siden mandag for fikk da vite at foreldrene mine skal skilles er så lei meg vet du noe som hjelper

    12. Hei! Ser veldig ofte at du får mange spørsmål på bloggen om feks kor klærne dine er fra osv, lurer på hvorfor du aldri svarer i kommntarfeltet slik mange andre bloggere gjør. Du svarer generellt veldig lite i kommentarfelt. Er det andre måter me kan få svar på

    13. Mathea: har skilte foreldre selv, og det som hjelper å tenke på er at foreldrene dine vil være lykkeligere av dette. Visst de ikke hadde skilt seg hadde det ikke vert noen grei stemning i lengden og det kan ende med katastrofe. Lykke til :*

    14. Digger måten du skrev innlegget på!!❤️
      Jeg ønsker gjerne at du skriver flere sånne type innlegg💥💥💥💥
      Digga deg <333333 much love to you, Lunde girl 😘😘😘😘😘
      Hahahah men håpa du kan skrive flere sånne innlegg da❤️ Du e råååå <3333

    15. Har aldri lagt ijenn en kommentar her, men i dag så måtte eg bare siden dette innlegget va heilt rått. Ville og bare sei at eg digge dg. Stå på eg heie på dg❤️

    16. Supert innlegg, Martine. Stå på!!! Du er super sterk og en utrolig snill person og fortjener ikkke sånne kommentarer!♥️ Ilusm😍♥️ Du er forbildet mitt😘😘

    17. Du er en av de mest inspirerende menneskene eg vet om!!🤩 elsker måten du viser deg frem på.. at du klarer å formidle meninger og tanker på en så bra måten.. og på en måte som ikke virker frekk ellernoverfladisk❤️ Stå på videre du er gull verdt!

    18. Hahaha! Håper virkelig at hateren leser dette, for det du skriver er faktisk helt sant! 😅❤️ Du er helt rå!!

    19. Skjønner ikke hvorfor det er så mye hat i mennesker.
      Tenk hvor mye bedre verden hadde vært om alle respekterte hverandre slik man er.
      Hatere har store problemer med seg selv og vil til slutt se tilbake på et trist liv.
      Dere som skriver hatefulle meldinger, tenk hva dere kan gjøre med andre mennesker. Dette er sårende.
      Hvorfor ikke heller skrive noen fine ord til hverandre?,så vil du få det mye bedre inni deg etterhvert.

    20. Det var et skikkelig bra innlegg kan du og Isabell ha at dere leser opp love kommentarer elsker deg å Isabell

    21. Assa Martine, du er helt rå. Dette innlegget er bra! Veldig bra! Du skriver så fint! Du forklarer så godt hva du føler og mener, du er sterk! Jeg ser hvor sterk du er nå, jeg visste du hadde en fin personlighet før, men dette innlegget viste at du har en sterk personlighet også. Det er så fint måten du skriver innlegget!
      Følg drømmene dine! Du oppnår hva du vil! Det gjør Alexander og!
      M.V.H.
      Nora Marii 🙂

    22. Hei deg innlegge hva kjempe bra jeg elsker deg når du vår på vinter lyd så turte jeg ikke å ta bilde meg det det angrer jeg på du er helt fantastisk lykke til videre

    23. Fyfader stå på Martine, vist du fortsetter sånn kommer du langt<33alle som hater på Martine der ute, føkk off. Tenk alt Martine har vært gjennom hu er den sterkeste kvinnen eg vet om. Åsso kommer dere med dette shitet tenk vist dere hadde fått dette da, hvordan hadde dere følt dere?!så vist dere har noe i mot Martine så hold det inni dere. Alle som hater på Martine har sikkert hatt om det på skolen at det er syyyykt frekt, så vist foreldrene deres hadde visst at dere hatet på Martine hadde de ikkje blitt så glad!!

    24. +haters Martine har faktisk folk som ser opp til henne du har sikkert ingen siden dere holder på sånn så back off!!

    25. Herregud!! Du er en så sykt fantastisk person, og det er en grunn til at så mange ser opp til deg! Du er et veldig godt eksempel, og bare det at du ikke lar hatere sine kommentarer gå inn på deg er så bra! De har ikke noe annet å bruke tiden sin på:( du er ikke bare fin på utsiden, men også på innsiden! Du virker så snill, ig jeg skulle gjerne ha møtt deg❤️❤️❤️U Go girl💫💫loveu martine💍💍

    26. Denne personen er jo bare dødssjalu på deg.. Han/hun vil nok bare ha det slik som du har det! Ellers hadde denne personen aldri giddet og klikke seg innpå bloggen din hver dag.. Hev deg over det, denne personen er jo bare ikke god i hodet sitt!!! God påske Martine:)💕

    27. Hei,
      lykke til med bloggen!
      På norsk heter det å dedisere når du retter teksten mot en spesifikk person/gruppe. Dedikere gjør du når du f.eks.: holder av plass til noen, eller gir bort noe.

    28. Kjærlighet = Følelse=hat
      En mynt to sider
      Du er åpenbart fascinert av ham selv også. Hører vi klokkene ringe ?

    29. Heh….her også? Samme leksa andre steder på blogg.no
      Det virker som mange bloggere har minst en overivrig hater/mobber som slenger dritt omtrent daglig. Får meg til å nynne litt på “Noen å hate ” av Raga Rockers…. “er det ikke deilig å ha noen å hate?”
      Sånn ellers: DRIT i dem! Et veldig godt råd. 🙂

    30. Fantastisk bra skrevet ! Og veldig sannhet , er synd på mennesker som må
      Trøkke andre ned for å føle seg bedre. Om de ikke liker deg eller bloggen så Okei, men hvorfor da gå inn og legge igjwn en stygg kommentar ?
      Martine jeg syntes du er fantastisk ,
      Elsker bloggen din og du er så pen

    31. Det at du klarer å tenke at en hater kan ha det vondt og si til ham at du forstår, er veldig bra. Martine du virker som en skikkelig bra og god person. Som er litt av grunnen til at jeg er innpå bloggen din hver bidige dag og leser ALLE innleggene dine. Stå på Martine!!😘😘😭😍😭😘😭😘😘😍😘😇💜💜😭😍

    32. Klikker meg inn for å få god latter, sånn som jeg gjør nå. Har aldri sett noen som tåler lite hate som deg, uff må være så slitsomt å bry seg så mye at man velger å skrive en hel blogginnlegg om det? Jeg er heller ikke på bloggen din hver dag, hadde jeg vært det hadde jeg kommentert igår.

    33. MARTINE PLEAS LES DENNE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😻😻DILLEMA: alltid ha edderkopper i sengen når Aleksander ligger i samme seng eller aldri ligge i samme seng som Aleksander😻😻😻😻OMG FÅR ET RART DILLEMA DU KOMMER TIL Å HATE MEG, men jeg bare kom på noe i hodet😘😘😘😘Love you og pliss svar på dilema mitt

    34. Særlig hater!! Martine skrev ett helt innlegg om deg fordi du er der circa hver dag. Hallooooooo??

    35. Kjære deg Martine. Du er en utrolig bra person med en utrolig bra personlighet. Du er veldig modig som går ut med disse kommentarene og du tar deg ikke nær av dem. Du er et forbilde for veldig mange her i landet og det skal du vite! Du er mitt største forbilde. Du er en fantastisk person og jeg vil så gjerne takke deg for alt du gjør og alt du skriver. Du hjelper veldig mange som har gjerne noe problemer som de gjerne aldri har fått svar på! Du må stå på. Du fortjener langt i fra denne / de haterene. Stå på! Klem fra en stor fan og en fast leser<33

    36. Hei Martine jeg synest at altig at inlegene dine er kjempe bra❤️Dette inlege fikk meg til å tenke for tøff du eng er ❣️❣️❣️ Skulle ønske at jeg var som deg elsker deg av helle mit hjerte du er pen snill kul morsom og alt det vfine man kan si ❤️Håper at du leser denne
      Elsker deg Lunde hilsen Henriette din største fan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    37. Du hørtes ut som en bitch gjennom dette inlegget… Azsa, jeg prøver å like deg siden du var min fav gjennom din PH sesong og jeg heiet på deg siden dag 1 og du er så pen og alt. Men jeg får det ikke til på grunn av ting du skriver og hvordan du skriver det…. altså, fra min perpektiv høres du ikke akk ut som en grei person, men en bitch opptatt av oppmerksomhet. Hahah ikke frekt ment❤️

    38. For en dum dame, tror jeg er en av de som har møtt deg? Hahah. Kunne ikke klart å holde ut i 5 sek med deg for ikke å snakke om meet up. Synes sykt synd på disse menneskene som møter opp.

    39. Den komentaren som ble skrevet jeg skal anmelde deg det var ei vennine av meg som skrev det for å tulle med deg hoper du kan tilgi henne?

    40. Sånn seriøst Martine, jeg må bare gi en applaus for dette innlegget. Så utrolig bra skrevet, jeg mener det. Dette her var kjempebra! Bravo❤️

    41. Kjempe fint innlegg Martine akuratt som vanlig!❤️ Du skriver fine innlegg vær dag du!😽 mvh en av dine fast lesere Tuva, fra Bergen som gidde deg d brevet og sjokoladen❤️

    42. Hei du hater! Jeg skjønner godt at det er vanskelig å se på en så suksessfull og pen dama når man har mindreverdighetskomplekser selv. Håper ikke det gjelder deg. Men hvis det skulle være sånn ville jeg oppfordret deg til å kontakte en du stoler på. Et godt eksempel er helsesøster på skolen. De har taushetsplikt og kan hjelpe deg på lang vei😊

    43. Applaus for dette innlegget altså! I motsetning til flere andre toppbloggere, så viser du faktisk hvor mye du setter pris på leserne dine, noe som igjen reflekterer hvilken fantastisk, ydmyk og god person du er. Elsker bloggen din, u go girl <3

    44. Hei du som kommenterte hat ,Du bruker jo utrolig lang tid på og lese gjennom innleggene hennes da, du må jo like henne på en eller annen måte ?

    45. Fint innlegg, jeg skjønner hva du mener. Men det er liksom akkurat dette hatern vil, at du skal gi h*n mye oppmerksomhet…

    46. Hva faen « det var en vennine av meg som skrev denne kommentaren håper du kan tilgi henne» hvem søren er du? Hva prøver du på? En venn av deg er jeg heller ikke.

    47. Hvis du ikke skriver til hateren tilbake i komentarfeltet så må h*n bli lei etterhvert vel? Ingen gidder vel å fortsette når man ikke får noe respons av det? 🤔 ihvertfall så håper jeg at denne hateren blir funnet en dag og kan stå for det h*n mener istede for å gjemme seg bak å være anonym, skal man hate så burde man hvertfall tørre å vise hvem du er hvis du mener at dine meninger er riktig med pride. Denne personen må jo vite selv at dette er galt når man er anonym?
      Jaja noen har ikke mere liv her i verden enn på å bare lage mennesker triste, som man ser ikke fungerer engang
      Elsker deg Martine❤️

    48. Bra skrevet Martine! Nå får denne personen høre hva du synes og det er bra. Jeg er en av de som lever hvert eneste innlegg du legger ut og jeg er en veldig stor fan av deg og Isabel! Elsker deg!!

    49. Du er forbilde mitt❤️😻😻jeg møtte deg i Oslo en gang😍 Det var den beste dagen i mitt liv♥️♥️ Stå på du er perfekt!!!

    50. Utrolig bra skrevet. Bra du ikke tar deg nær at den han/hun skriver. Du virker som en herlig jente, og du og Alex er så utrolig fine sammen ❤️

    51. Ja fortsett og fortell deg selv det, håper til de som hater deg er å se deg forsvinne, ingen leser egentlig hva du skriver, fjrotiss fanbasen din skal vel også på neste botox kur, du ser helt jævlig ut.

    52. Dette er et så fantastisk inlegg. Du og aleks er så søte sammen, jeg har nettop sett deres sesong på ph om igjen kun for å se på deg, Isabelle og aleks❤️Dere er mine største forbilder, en av mine største drømmer er å få et så fint forhold som det du og aleks har eller en så god venn som Isabelle!! Elsker deg❤️

    53. Du store frøbrød, denne jentungen er narsisitisk. Lurer på om hun har et eget alter med statue av seg selv som hun kneler ved hver morgen og kveld. Jenten trenger behandling.

    54. Lille hater!
      Huff, syntes virkelig synd på deg!
      Du er stormforelsket i Martine, det skjønner vi alle. Du MÅ bare skrive noe stykt til henne fordi du ikke vet åssen man skriver fine ting til henne.
      Når jeg var liten, tror jeg gikk i 5 klasse. Så var det en gutt på skolen som sa ganske mye stygge ting til meg, litt av det samme som du har skrivd til Martine! Han lille stakkaren banket meg også opp på skolen og på vei hjem. Men ikke visste jeg at han egentlig var stormforelsket i meg. Noe jeg fikk vite i voksen alder. Tror kanskje du må skru om tanke gangen din, og få litt hjelp.
      Om du føler et stort behov for å skrive til Martine hver dag, så skriv noe fint neste gang. Om du ikke klarer det så går det ann å reise til en psykolog å få noen tips om hvordan man kan lære seg å skrive/si fine ting til en annen. Og kanskje du får ut noe du sliter med også. Virker som du har et stort hat inni deg og det er sikkert ikke lett. Kjipt at det må gå utover en jente som du liker så godt og vil se hver dag.
      Masse lykke til!!

    55. Herregud så patetisk.
      Måtte se hva dette dreide seg om.
      Som 32 åring blir jeg direkte flau av å lese slike såkalte “blogger” og ikke minst, kommentarene under skrevet av en homogen masse av 14 åringer.
      Hva slags verden tror du at du lever i??
      Du kaster deg ut i media som en ordentlig person, men ser deg tydeligvis nødt til å skrive en hel avhandling bare fordi en person uttrykker at han misliker deg/media for at de fronter deg.
      Can’t take the heat? Get out of the kitchen. Verre er det ikke.
      Du synker lavere enn det vedkommende som du klager på gjør..
      Hasjtagg cry me a river.

    56. Ps.
      Les dere opp om narsissisme.
      Dere lider av en sykdom som sier til dere at dere MÅ være likt av alle.

    57. Hei Martine jeg er din største fan du er pen vakker fin snill hyggelig og alt som er positift du er mitt største forbilde kan du følge meg på insta:aileen_skogstad snapp:aileen♥️ I love you♥️

    58. Du må bare huske at du er like ille som han hvis du sier/skriver at han er slem helt skuddt i hodet osv… Men du er helt rå! Men husk!

    59. Bra skrevet❤️Du burde gjøre som Shane Dawson, ta kontakt med hateren og snakke sammen om hva h*n ikke liker og hvorfor h*n skriver slikt, hadde vært dritkult😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg