UKENS SPØRSMÅL 50♡

Heei!

Dette innlegget skulle egentlig kommet ut for noen timer siden, men jeg har vært helt borte. Jeg har en tendens til å spise alt for mye om det er noe jeg virkelig elsker, og det skjedde i dag. Jeg spiste middag hos bestemor og bestefar, og det var så godt. Jeg klarte ikke slutte å spise, og da ender det alltid opp med at jeg blir skikkelig sliten etterpå. Skikkelig matkoma, og jeg ender alltid opp på sofaen deres i noen timer. Er det flere dette skjer med? Haha!

Nå skal jeg hverfall svare på ukens spørsmål. Om dere ikke får svar på det dere lurte på, så kan dere legge igjen en kommentar til neste uke♡

Hva er det mest skremmende som har skjedd deg? Det må nok være da jeg hadde en stalker tror jeg. Det var utrolig ubehagelig og skummelt. 

Hva synes du om at så mange lurer på sexlivet ditt? Jeg synes det er veldig merkelig, for de fleste vil jo holde sexlivet sitt privat. Derfor skjønner jeg ikke hvordan noen tror at jeg skal brette ut om det på en så stor blogg, for så og si ingen ville gjort det. Jeg deler mye på denne bloggen, men noen ting vil jeg holde privat. Hele Norge trenger ikke vite hvilken stilling jeg liker best i senga, eller hvor mange jeg har hatt sex med. 

Bor du og Isabelle nærme hverandre? Vi bor en ti minutters kjøretur fra hverandre. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Når du får fine/hyggelige kommentarer på bloggen, leser du de og liksom tar det til deg? Eller tar du de ikke til deg, sånn som med hatkommentarer? Jeg leser alle kommentarene på bloggen, og de fine kommentarene tar jeg virkelig til meg. Jeg blir så glad, og det betyr veldig mye for meg♡  

Hvis du skulle bodd med Aleksander, skulle dere bodd i Oslo eller Bergen da? Hm, akkurat det punktet tror jeg vi aldri kommer til å bli enige på. Jeg vil bo i Oslo, og han vil bo i Bergen. Derfor får det bli sånn helt til en av oss gir seg, haha! Akkurat nå funker det veldig fint da, men om vi en gang skal flytte sammen aner jeg ikke hvor vi ender opp. 

Skriver de manus til deltagerne på Paradise Hotel? Nei, alt man sier eller gjør på Paradise Hotel velger man selv. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Kunne du tenkt deg å være med på Paradise Hotel igjen? Nja, jeg føler Paradise Hotel er noe man gjør en gang. Jeg tror ikke jeg hadde klart å være der i to måneder igjen, men et par uker kunne gått fint. I tillegg tror jeg det hadde blitt merkelig å skulle være der med andre mennesker enn de jeg var der med. 

Er Aleksander fortsatt sint på deg? For at jeg tullet om at jeg var gravid? Isåfall nei, haha! Heldigvis snakket han til meg etter noen timer. 

Hvilken sesong av PH er din favoritt? Enten sesongen jeg var med i, eller denne som går på skjermen nå. Jeg synes sesongen jeg var med i var veldig koselig, og jeg er så sinnsykt glad for at jeg var med i akkurat den sesongen. Denne sesongen derimot er det mye mer drama og krangling, sånt som folk liker å se. 

Ville du byttet liv med Isabelle om du hadde hatt muligheten? Nei, egentlig ikke. Jeg er veldig fornøyd med livet mitt, og jeg ville ikke byttet liv med noen andre. 

Tror du på karma? JA, helt klart! Jeg tror skikkelig på karma, og jeg har så mange tilfeller der karmaen virkelig har slått til. Er det en ting jeg virkelig tror på, så er det akkurat det. 

Er du bekymret for fremtiden din i og med at du har hatt sex på TV? Nei, absolutt ikke. Jeg synes ikke det er ille at folk har sex på tv, for folk har jo faktisk sex uansett. Sex er ikke så krise synes jeg, og jeg synes det finnes verre ting å gjøre på tv. 

Blir du irritert når folk finner på rykter om at Aleksander har vært utro i Bergen? Ja, det er selvfølgelig ikke gøy at folk finner på sånt. Heldigvis stoler jeg på Aleksander, og jeg skjønner at kommentarene om at han har vært utro er tull. 

Kunne man ringe hjem på Paradise Hotel? Nei, så man får virkelig ikke ha kontakt med andre enn de som er inne på hotellet. 

Har du et bilde av deg selv før du tok silikon? Dette var det eneste jeg fant nå: 

Hvilke av deltagerne på Paradise kjente du fra før av? Isabelle, Petter og Grunde var de jeg kjente. De jeg kjente litt var Sofie, Rebecca og Jonas som røk i uke en. Jeg skal love dere jeg fikk sjokk da jeg så så mange kjente fjes! 

 

35 kommentarer
    1. Jeg elsker bloggen din💓Du er skikkelig flink til å blogge blir aldri lei av å lese bloggen din😻Hadde jeg hat sjansen til å møte dei hadde jeg løpt bort til deg og begynnt å gråte du er perfekt💕😩Når folk skriver hatkommentarer til deg tenker jeg hva som feiler di folka det er så trist at du må trekke til deg så mye hat😢😭Di som skriver hatkommetarer til deg har sikkert ikke følelser😢Du er helt fantastisk stå på😍😻❤️

    2. Hei! Kult å være første som komenterer😍 hvordan kjente du Grunde fra før av? Det var foresten et bra innlegg!

    3. Hei Martine❤️ Kjempe kult å høre så masse svar på spm, har også lurt på disse spm 😉
      Jeg leser bloggen din og Isabelle sin hver dag! Følger med på yt kanalen deres også! Håper du leser denne kommentaren 😉
      Du er såå pen og hyggelig på bloggen, ønsker å møte deg en gang
      Hilsen Kaja, en stooooor fan!❤️😍

    4. Jeg elsker å lese bloggen din. Har lest hvert eneste innlegg siden du begynete å blogge, og jeg kan virkelig se fremgang! Love it! Stå på og håper du fortsetter lenge <3

    5. Hei Martine……… JEG SÅ DEG ENGANG I OSLO….. HADDE BARE SÅ LYST TIL Å GÅ TIL DEG MEN KUNNE IKKE ELLERS HADDE KEG IKKE REKKT TOGET TIL GOL… MEN HADDE VERT SYKT BRA OG MØTE DEG EN GANG HÅPER DU KAN HA MEETUP PÅ GOL EN GANG….. ELSKER BLOGGEN DIN OG DEG

    6. Hei Martine har ikke så mye å si men jeg har noe og skrive om…………. AT DU ER SYKT PEN.. HVIS ET HADDE VERT EN PRIS FOR NORGEST PENNESTE KVINNE HADDE DU VUNNET ASS

    7. Hvorfor kan de på sesong 10, bruke telefonen da? Når dere ikke får bruke den😂👍🏼❤️

    8. Hei! Har du noen gang tenkt til å DEA en tur til Trondheim og møte fans? Og for å kanskje se litt rundt? For da vil jeg møte deg👍💕 du er helt unik og hvis de ryktene er sanne om at Alex er utro så er du for god for han, du er mitt største forbilde og kommer aldri til å slutte å se på yt kanalen dere elsker dere💕💕 Pia

    9. Hei kjære Martine
      Du vet i « veien til pærra» da dere tok telefonene til deltagerene. Hvorfor ga dere dem tilbake til dem senere på kvelden? Jeg så jo st det var mange som hadde iphoner som lå ved siden av dem og ladet. Hvorfor er det slik?

    10. Hei! Jeg vet ikke om dette er så aktuelt eller om du vil svare på dette. Men lurer hva du tenker om tirsdagens episode og hva som skjedde i hodene på de andre jentene da hun nye Ingrid sjekket inn. Da de satt med kofferten hennes, og snakket om det de så i kofferten. «Jeg håper hun er stygg», «hun har ikke bra stil, tante stil», «hun bruker M, hun er vell litt stor». Og ikke minst da de gikk ut på balkongen og håpte å få tittet på henne, og se om hun var fin eller stygg. «Hun var stygg» hørte jeg først noen si. Altså hun er drit fin og naturlig i forhold til visse andre jenter der inne…. Jeg ble litt truffet, selv om de snakket om noen andre. Jeg bruker M i mange klær og av å få høre at man da er «litt stor» og at de mener Ingrid er stygg, Umm hva er jeg da? Halo liksom, hva er galt med jenter I dag. Er ikke det meningen at vi skal backe hverandre opp og ikke ned?

    11. Jeg syntes du er en av de beste bloggeren i verden😍 og ikke minst YouTube kanalen til deg og Isabel❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ELSKER DERE <3 ;p

    12. Da du var med på ph, så kalte de deg for femme fatale. Var det du som fant opp det? Hva synest du om den tittelen?

    13. Herregud så uryddig du er! Så nettopp noen episoder av kollektivet, helt krise jo.
      Hvordan kan man leve slik, det at du ikke gadd å rydde opp er litt ekkelt.

    14. Hei ikke hør på de som slenger dritt eller at dem sier at du er stygg, du er verdens beste yter, du er driiiiit pen og søt,med en gang du sjekket inn på pH så var du en stoooor fav. Elsker bloggen din og deg. Håper du kan ha et metup i Oslo, sånn at jeg og mange andre kan møte deg❤️❤️

    15. Til den første kommentaren der Hva faen hun er fin uten og med silikon man må ikke ha store pupper! Det er ikke sån at man må ta silikon visst puppene dine ikke er store bare hust til neste gang du kommenterer på noe at det er ikke snillt å kommentere på andre sin kropp!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg