Spontantur

Hei dere!

I dag har Aleksander og jeg seriøst vært verdens slappeste mennesker. Vi har ikke gjort noe som helst, og det er det jeg elsker med Bergen. I Oslo er det noe som skjer hele tiden, og jeg vil være med på alt. Dagene går i ett, og jeg glemmer ofte det å slappe av litt. Derfor er det alltid like deilig å komme til Bergen, for her kan jeg virkelig slappe av. Vi har sovet en god del i dag, sett på serier og spist. Sånne dager trenger jeg virkelig i blant!

Egentlig var planen at vi skulle reise til Trondheim imorgen, men plutselig fikk vi det for oss at det hadde vært deiligere å reise i dag. Da slipper vi å dra dit imorgen tidlig, gå rundt med koffert hele dagen og stresse tilbake til Oslo på kvelden. Så nå er vi faktisk på vei til Trondheim, og vi bestilte flybillettene flybillettene for en time siden. Haha, gøy å være litt spontan i blant, selvom det ikke var den mest crazy spontanhistorien. I Trondheim er også Isabelle, Sofie og Ine, så det blir koselig! Vi blir der bare en natt, men er bedre det enn to flyturer på en dag. Jeg blir sliten av så mye reising, så en natt på hotell passer veldig bra.

Vi blogges mer fra Trondheim!

13 kommentarer
    1. Kevin skjekker inn på paradise!!! Han er sammen med en fra pH pluss han har ikke lagt noe fra januar til mars!!

    2. Hei! Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg om hva du synes om one night stands, noe liknende slik Aurora Gude gjorde. Tenkte kanskje du hadde noe av de samme meningene som henne? Vet at du er et bra menneske med verdighet <33

    3. Hei Martine! Jeg elsker deg og Alex såå høyt❤️ kan du og Alex ha meetup på sirkus shopping eller Trondheim torg? Verså, verså snilllll❤️ takk om dere har det❤️ elsker bloggen din!!!
      Ps: pliiis ha meetup!❤️

    4. Jeg skal på vinterlyd i Trondheim i morgen jeg har veldig lyst til å møte deg men jeg vet ikke hvor jeg kan det stor klem din største fan 😘💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg