UKENS SPØRSMÅL 49♡

Hei dere!

Beklager for at dette innlegget blir publisert så sent, men jeg har vært i bursdagen til mormoren til Aleksander til nå. Utrolig koselig, og alt for gode kaker! Jeg håper hvertfall dere fikk svar på noe av det dere lurte på. Om ikke kan dere legge igjen en kommentar, så svarer jeg på det neste uke♡

Hvordan var det å se Aleksander kysse hun andre Martine på TV? Jeg var veldig forberedt på at jeg kom til å se han kysse andre på TV, og samme for han sin del. Vi begge var single da vi var med på Paradise Hotel, og ingen av oss hadde planer om å få oss kjæreste. Det var selvfølgelig ikke kjempegøy å se han kysse andre, men som sagt var jeg forberedt på det og det gikk helt fint! 

Har du noen gang tatt abort? Nei, heldigvis ikke! Jeg håper jeg aldri trenger å ta det heller, for det må være helt forferdelig.. 

Hvor gammel var du da du startet med p-piller? Jeg tror jeg startet da jeg var 15 (med en gang jeg fikk mensen), men det var ikke fordi jeg trengte prevensjon. Jeg startet med det først og fremst fordi jeg slet mye med mensensmerter, og da foreslo legen p-piller. Det hjalp litt, men ikke mye. Derfor sluttet jeg med det etter noen måneder. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva synes du om at alle jentene gikk i mot Julie? Jeg synes det var litt dårlig gjort, og jeg synes de kanskje kunne gjort det på en annen måte. Det at fire stykker angriper en person er aldri kult, og de burde heller snakket med Julie en og en. Paradise Hotel er et spill, og alle kan ikke være venner. Likevel kan man unngå sånne kjipe situasjoner, og jeg fikk veldig vondt av Julie da hun sto der alene og måtte forsvare seg. Derfor synes jeg det var veldig bra at Isabel støttet henne, og det var veldig fint å se. 

Hvor mange ganger i uken vasker du håret? Jeg prøver å vaske håret så sjeldent som mulig nå, fordi det er ikke bra å vaske håret hver dag. Derfor vasker jeg håret rundt 2-3 ganger i uken, og det funker bra for håret mitt. 

Hvor er den røde genseren din fra? Den er fra H&M, og jeg kjøpte den rett før jul.

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvordan hadde du det på videregående? Første året av videregående hadde jeg det ikke bra, og folkene der var ikke så veldig snille mot meg. De hadde absolutt ingen grunn til å oppføre seg sånn mot meg, men likevel fikk jeg virkelig gjennomgå. Jeg byttet derfor skole, og der var folk mye snillere. Likevel satt det fortsatt i meg at folk ikke var greie på den første skolen, og det plagde meg veldig. Derfor byttet jeg til privatskole, og der gikk det bedre. Jeg tenker jeg kan lage et ordentlig innlegg om dette senere, men jeg vil ikke gjøre det før jeg føler meg helt klar for det. 

Er Aleksander lei av deg? Nå tipper jeg du sikter til snappen han la ut i går? Haha! Selvfølgelig tullet han. Hadde han vært seriøs hadde han nok ikke lagt det ut på Snapchat. 

Har du hatt regulering? Ja, men jeg hadde det ikke lenge. Jeg hadde det i rundt 7/8 måneder kanskje. 

FØR REGULERING

MED REGULERING

Hvis noen hadde kidnappa deg, og truet med å torturere deg. Den eneste måten du fikk slippe fri var om du fortalte hvem som vant Paradise, ville du da sagt det? Oi, dette spørsmålet gjorde meg faktisk litt redd. Haha! Selvfølgelig hadde jeg fortalt det. Jeg ville ikke risikert mitt eget liv kun for å ikke spoile et program. 

Er du eller broren din eldst? Jeg er to år eldre enn han, selvom det ikke ser ut sånn lenger. Han har blitt mye høyere enn meg, og han ser kanskje litt eldre ut også. 

Hvor har du aller mest lyst til å reise? Bora Bora, helt klart. Jeg vil bade med haier og griser!

Hvilken hunderase har du mest lyst på? Jeg har aller mest lyst på en fransk bulldog eller mops, men jeg vil ikke skaffe meg en av de rasene fordi de har en del problemer. 

Hvordan vet du hvem som vinner Paradise Hotel? Jeg var i Mexico under hele oppholdet til deltagerne i årets sesong. Jeg jobbet der, og derfor fikk jeg med meg alt som skjedde. 

Fortalte du noen at du vant Paradise Hotel? Ja, jeg fortalte det til mamma, pappa og broren min♡ Var veldig morsomt da selve finalen gikk på TV, for resten av familien og vennene mine visste ikke om det. Jeg fikk derfor en haug av meldinger og flere begynte å gråte. Vennene mine fikk sjokk over hvor flink jeg var til å holde ting hemmelig, og det er jeg faktisk. Jeg er en mester på å holde ting hemmelig, og folk får sjokk da de plutselig får vite om ting. En av mine beste egenskaper er faktisk akkurat det å holde på hemmeligheter! 

Hvilken deltager i årets sesong er din favoritt? Jeg har en favoritt, men hvem det er vil jeg ikke røpe. Jeg vet jo alt som skjer, og derfor vil jeg holde det for meg selv! 

39 kommentarer
    1. Hvis du skal ha deg en av de to hunderasene du nevnte ovenfor anbefaler jeg deg fransk bulldog, jeg skjønner at du tror at de sliter med pust og slikt, men det er det bare enkelthunder som gjør, ikke selve rasen. Vi har fransk bulldog og er veldig fornøyd, han er livlig og har alltid vært frisk og rask.💜 hvis du skal kjøpe deg hund hadde jeg blitt glad om du kjøpte fransk bulldog💞er sikker på at du blir fornøyd da😍

    2. Hvis du og Aleks gifter dere, hva ville hele navnet ditt ha blitt da?
      Hva er det fineste jentenavnet synes du?
      Liker du mest vanlige og populære navn, eller mer sjeldne og eksotiske navn?
      Er du kristen eller religiøs?
      Tror du på karma?
      Hvis du kunne ha jobbet med HVA som helst, uten å tenke på snittet til studiet, hva ville det ha blitt?
      Er du bekymret for framtida di med tanke på at du har vært med på PH, og hatt sex på tv?
      Kjenner du noen transpersoner?
      Hvem er din bestevenn bortsett fra Isabelle,Aleks og Sofie?
      Liker du heller å dra på en utested, eller være hjemme med bra folk, film og snacks uten noe alkohol?
      Hvor ofte møter du Cornelia?
      Kan Cornelia snakke, eller forstår hun noen ord?
      Hvorfor bor moren din så langt unna Oslo?
      Hvem er det som har formet deg som person?
      Hva vil det si å være lykkelig i følge deg?
      Hva er skjønnhet for deg?
      Du blir irritert når folk lager rykter om at Alex har vært utro i Bergen, men tenk hvis det en dag er sant og du ikke tror på det etter alle tidligere løynene? Hvordan kan du være så sikker den ene gangen det virkelig skjer da?
      Det sykeste ryktet om deg?

    3. Du burde ikke kjøpe den hunderasen fordi legen sier de ikke vil hjelpe den lenger, pga deres problemer. Ikke stygt ment❤️

    4. Alle kan ikke være venner? Jo selvsagt kan de det. Hvis alle liker hverandre og respekterer hva de gjør, så kan da alle være venner?

    5. Aleksander eller Isabell?
      Is eller sjokolade?
      Tisse ute foran alle saman eller bæsje foran alle saman?
      Internett eller Aleksander?

    6. Til deg som sier at fransk bulldog osv ikke har pusteproblemer, men bare noen av dem. Mange veterinærer vil ikke behandle disse rasene, fordi de ikke støtter dette. Det er utrolig fælt at de utsetter dyr for dette bare for at de skal se søte ut og lage morsomme lyder. Deres hund er kanskje glad og livlig, men den har fortsatt pusteproblemer og konstant hodepine, fordi øynene er så store.

    7. Hei Martine , E håpe virkelig E å du møtes en gang i live, elsker deg å kanalen din!å e viste fra den dagen du kom inn på ph så var du en verdig vinner , å e heia på deg heile veien❤️, å E lurte på om at dokke kunne ha en girl talk igjen!❤️❤️❤️❤️🙏🏻

    8. Hei Martine❤️
      Lurer bare på hvor jeg kan se den mye serien som du og Isabelle er med?😊
      Elsker bloggen din❤️

    9. Hei, det var jeg og vennene mine som gidde deg sjokoladen og brevet i går (det var eg som begynte og grine haha) håper du likte brevet! Er så sykt glad for jeg fikk møte deg! Loveuuu!😽❤️

    10. Hva har DU kallet Aleks på snap?ps, jeg elsker deg å skulle gjerne møtt deg i Bergen men måtte i b-dag til en bestevenn som d var veldig lenge siden jeg hadde sett🙁❤️❤️❤️😘😍😂😢

    11. Hei, det var jeg og vennene mine som gidde deg sjokoladen og brevet i går (det var eg som begynte og grine haha)💕 håper du likte brevet! Loveuuu!😽😽 hvis du plis kan følge meg på insta hadde d betydd mye! «Tuva._kristoffersen»❤️❤️

    12. Velger du mops fra en seriøs oppdretter er det ikke noe problem. Vi har både en mops og en typisk frisk rase, men vi har hatt masse problemer med den “friske” og ingen med mopsen. Det er STERKT overdrevet med alle problemene en mops visstnok skal ha… Hovedproblemet er at folk overfôrer de og ikke går tur, så de blir feite – og som vi alle vet – tjukke folk peser også :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg