PREMIEREFEST

Heei!

I går var det jo premierefest, og jeg hadde sett skikkelig frem til det. Endelig skulle vi få møte deltagerne og produksjonen igjen, og selvfølgelig betyr det bra stemning. I går var jeg på to møter, så derfor ble det skikkelig hektisk før selve festen. Planen var egentlig vors og hele pakka, men det måtte vi bare droppe. Kjolen jeg skulle ha på meg kom heller ikke, så jeg sleit skikkelig før festen. Jeg ante ikke hva jeg skulle ha på meg, så det endte med at jeg dro ut av hele skapet mitt for å finne noe å ha på. Jeg prøvde sikkert 10 forskjellige outfits, og for hvert plagg jeg prøvde ble jeg mer irritert. Etterhvert måtte jeg bare ta på noe enkelt, og så fikk jeg vorset i ti minutter før jeg skulle dra.

Jeg hadde det hvertfall kjempegøy, og stemningen var på topp. Masse bra mennesker og alle var så spente. Deltagerne fikk også se første episode, og det virket som at de fleste var veldig fornøyd. Jeg gleder meg så mye til episodene fremover! Selvom jeg vet ALT som skjer er jeg spent på hvordan ting blir klipt. Dette blir gøy dere! Vi måtte dessverre ta kvelden ganske tidlig, i og med at vi skulle på Vinterlyd i dag. Vi ville ikke stå der slitne og trøtte, så derfor dro vi hjem tidlig noe som var like greit.

14 kommentarer
    1. Wow!! Jeg får ikke sett episodene desverre😫😫 du var kjempe fin da. Alle går me sånne åpne/nakne klær nesten heletiden på sånne greier. Før trodde jeg det bare var Isabelle som var sånn, men du er det å. Da ble jeg litt😉🧐🤨 hehe😂 håper ikke du tok dette som en hate kommentar😬 var ikke meningen altså, men du er baaaare beeest❤️❤️Loveu altså💞💞 men du er så tøff som tåler både kritikk og ler av de fleste hatekommentarene, selv om ingen vet om det går inn på deg/du tar deg nær av det. Beste blogger ever💞💞

    2. Ukens spørsmål: grunnen til at du bruker den sminken du bruker er fordi du liker den. Derfor synes du vel den er fin? Det gjør du. Og derfor: synes du at du er pen? Det synes jeg, sååå d syyynger i hode😂hehe

    3. Hvilken foundation bruker du som ikke gir flashback? Og eventuelt en som er et billigere alternativ hvis den er dyr

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg