NY VIDEO-VI FLØY

ANNONSE- MEGAFUN- VI FIKK DET SPONSET

Hei dere!

Jeg fortalte dere i går at Isabelle og jeg fikk teste å fly her om dagen, og vi filmet alt. Vi tenkte at det kan være morsomt å lage videoer der vi prøver ting vi aldri har gjort før, så om dere har noen forslag til hva vi kan gjøre er det bare å legge igjen en kommentar. Vi hadde det hvertfall kjempegøy på Megafun, og vi kommer helt klart til å dra dit igjen. Håper dere liker videoen!

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER

k9yQ0YVmU_4

 

6 kommentarer
    1. Hei Martine. Jeg håpet du kunne svare på noen spørsmål til neste ukes spørsmålsrunde. Det har seg nemlig sånn at jeg selv er i et forhold, men opplever å bli sjalu av selv små greier, feks at kjæresten min kommenterer ting som «babe» på andre jenters instaprofiler. I blant snakker han om hvor fine andre jenter er, noe som gjør at jeg igjen føler på sjalusi. Han behandler meg bra, og sier fine ting til meg. Men føler noen ganger at han gjør og sier ting som indikerer at han synes andre jenter er finere. Han sier at jeg er fin som jeg er, men at jeg hadde blitt enda finere med feks silikon. Så det jeg lurer på er: Er det jeg som overreagerer? Opplever du å bli sjalu i forholdet? Burde jeg føle på sjalusi? Eller er det normalt at gutter kommenterer «babe», «digg», «Fina» på andre jenter sine bilder, selv når de er i er forhold? Håper på svar, hadde betydd mye 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg