IMORGEN SKJER DET!

Hei dere! 

Jeg gleder meg så sinnsykt mye til imorgen. Imorgen starter Paradise Hotel på skjermen igjen, og jeg gleder meg som en liten unge. Jeg har alltid elsket å se på Paradise, og derfor var det jo dødsgøy å være med selv i fjor. Likevel er jeg ganske glad for at jeg er ferdig med det nå, for jeg husket jeg gruet meg mye i fjor til å se meg selv full, ha sex og med puppene ute på TV. Haha, heldigvis gikk det jo fint i fjor, men likevel er nok sikkert årets deltagere litt stresset. 

Jeg har allerede sett den første episoden i denne sesongen, og jeg kan si så mye som at dere må glede dere. Det her blir så bra! Jeg skal selvfølgelig på premierefesten, og det blir så gøy. Jeg gleder meg til å møte alle deltagerne igjen, selvom jeg møtte på flere av dem i går. Endelig kan jeg bli ordentlig kjent med dem, og ikke minst feste med dem. 

Jeg tenkte jeg skulle slenge med siste episoden av Veien Til Pærra, for den er nemlig nå ute. I den episoden hang vi med de på vignetten, og dere får blant annet høre hva de tenker om legendene. I tillegg sender Aleks og jeg de avgårde inn på hotellet. De må ha vært så utrolig spente, og det skjønner jeg. Nå starter endelig Paradise igjen dere!! 

 

24 kommentarer
    1. Hei!
      Så på gamle innlegg til Isabel Raad,i den perioden alt styret med henne,Martine og Pierre.
      Der har det kommet en kommentar med navn Martine Lunde. Ikke veldig pen kommentar til Isabel. Lurer om det er du som har skrevet den?:)

    2. Gleder meg såå mye!! Finnes det noen måte å se det i utlandet? Jeg skal nemlig være vekke det meste av tiden det sendes.. men vil så gjerne følge med!!
      Og så må jeg forresten få si at etter å ha fulgt med på alle episoden av veien til pærra synes jeg du og Alex gjør en ordentlig god jobb! Dere gir så mye god energi, er hyggelige, morsomme, og flinke på en gang! Fått et enda bedre inntrykk av dere etter det! Håper dere hadde det gøy med innspilling, dere gjør i alle fall en god jobb! <3

    3. Får ikke se legendene??? Det er jo veldig synlig hvem de er da.. soph fra 2017 for eksempel, men det er jo bare gøy å få se☺️

    4. Jeg syntes pærra er så gøy å se på, men alle voksne sier at folk som melder seg på pærra vil bli latterlig gjort, og at hele Norge latterliggjør de. Og at det bare er idioter spm ikke har liv som melder seg på.

    5. Endelig😍 Jeg elsker pærra så mye❤️ Jeg må bare skryte av deg og Aleks litt, for veien til pærra er noe av det beste jeg har sett på en skjerm<3 Elsker deg mitt største forbilde💓

    6. Hej
      Jag är från Svergie men älskar att kolla på norska PH och älskade säsongen som du var med i, och har därför börjat läsa din blogg. Tycker att den norska PH är så mycket bättre än den svenska 👌 Vet du om jag kan se det idag också på viafree? 😊

    7. Det er vel ikke uhygienisk og bruke samme genser ofte så lenge man vasker den med? Folk er så rare ass! Synes ikke du går i den så ofte Martine.

    8. Ine er så syyyyykt lik Aleksander at man skulle tro de var søsken!
      Smilet og nesa er i alle fall likt. Shiit ass

    9. Hei det er Stella jeg skal også på vinterlyd konserten i Drammen hilsen Stella jeg er god fan😋🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg