VI FLØY!

ANNONSE- MEGAFUN- Vi fikk det sponset

Hei dere!

I går gjorde Isabelle og jeg noe sykt gøy. Ingen av oss hadde gjort det før, men begge to har hatt skikkelig lyst til det. Nemlig å fly i en vindtunnel! Jeg tipper de fleste kanskje har sett videoer der folk gjør det? Vi ble hvertfall invitert dit i går, og herregud for en opplevelse. Det var så gøy, men også skikkelig vanskelig. Man måtte virkelig ha stålkontroll på kroppen sin for å få det til, og akkurat det har ikke jeg. Jeg fløy litt opp og ned, og noen ganger lå jeg krølla som en ball. Det var så vanskelig, haha! Isabelle derimot fant riktig teknikk et par ganger, og da føyk hun kjempehøyt opp. Jeg ble redd da jeg så på henne, for da hun var ganske høyt oppe så jeg at hun virkelig hadde null kontroll. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Her satt vi og ventet på at der skulle bli vår tur. Her var jeg skikkelig gira, mens Isabelle var stressa. Hun var så redd før vi skulle gjøre det, haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Her fikk vi opplæring. Vi lærte om hvordan vi skulle fly og om forskjellige tegn. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Her hadde jeg fått på meg hjelm, briller, ørepropper og drakten. Jeg hørte absolutt ingenting, og det var så ubehagelig. Jeg hørte bare mumling da folk snakket, og følte meg helt rar. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Her satt jeg klar og ventet, og jeg ser jo ut som en liten unge? Haha! Jeg ler så mye når jeg ser det bilde her. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Og plutselig var jeg i lufta. Herregud, det var så gøy!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Litt gira kanskje? Hahaha!

Det var hvertfall dødsgøy å teste det ut, og jeg fikk så mye adrenalin. Jeg sto seriøst å ristet da jeg var ferdig, og kroppen min kjentes helt merkelig. Hallo, jeg fløy liksom! De sa også at den følelsen når man fløy der er den samme som når man hopper i fallskjerm. Da Isabelle hørte det ble hun selvfølgelig gira på å hoppe i fallskjerm, men det får hun isåfall gjøre alene. Jeg med den høydeskrekken min skal ikke i noe fallskjerm, så jeg nøyer meg med vindtunnel. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vil absolutt anbefale dere å dra hit om dere vil prøve å fly i vindtunnel. Megafun ligger rett utenfor Oslo, i Lørenskog. Det var så gøy, og jeg vil gjøre det igjen. Jeg skulle ønske jeg var skikkelig god, men da trenger man nok litt mer øving først. Vi hadde det alt for gøy der, og vi vlogget det. Så dere skal altså få se oss fly, og dere får garantert se da jeg failet skikkelig. Haha! 

 

20 kommentarer
    1. Jeg bor i Lørenskog og har vært på megafun såå mange ganger, og synes det er kjempegøy! Skal dit faktisk igjen i morgen😊Skal du snart ha meetup igjen i nærheten av Oslo eller no? Har aldri møtt deg, men har skikkelig lyst! Du er forbildet mitt❤️Jeg vil bli akkurat sånn som deg og du er heelt fantastisk! Jeg elsler deg Martine😽Du er verdens beste!

    2. Isabel må slutte med å lage trutemunn på 99% av bildene hun poserer på! Trutemunn ser bare teit ut.

    3. hu har jo ikke trutmunn på noen av bildene. leppene er jo bare sånn fordi de er sprøyta med ditt og datt.

    4. Søkte på den sangen som Simen danser til men den var bare helt rolig? Kan du pils skrive hva den heter?❤️❤️

    5. Haha, det skal jeg prøve! Det så sykt gøy ut❤️ Du er virkelig mitt største forbilde Martine<3 Ikke la noen andre deg, du er helt perfekt akkurat som du er😻Elsker deeeg

    6. Vindtunnelen i Oslo er så mye mindre enn tunnelen på voss, gjerne kom hit når d er sportsuke. Masse crazy skjer da! Det er i sommerferien, søk det opp. Vil gjerne møte deg.
      (Plis putt denne på ms?)
      PS: voss er 1 time unna Bergen

    7. Du er ekkel som mobber andre i din blogg, jeg er en voksen mann og ser du snakker nedsettende om andre. Og du er blogger? Hvor mye selvopptatt er du sammen med Sophie Elise og de ekle klysene du har som forbilder?
      Sophie lo på et innlegg om homofile via en nettside på God kveld Norge. Paradise Hotell. Du er en ekkel heks og sorry at jeg sier det, men dersom du som ung tror du er bedre for at du putter botox i leppene og skræver på bildene som en attention whore er du faktisk veldig dum… du er sikkert ei grei jente innerst, men dette kropps fokuset blir jeg kvalm av.
      Min tid er nok borte, synd du ikke ser hva du formidler. Nemmelig hat mot folk som evt er stygge. Du fremmer deg selv som en NR 1 og hater andre i likhet med Sophie som selger seg for en 100 lapp på Blogg.no.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg