Bildene som aldri kom på bloggen- DEL 10

Heey!

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut et innlegg som dette, så nå er det virkelig på tide igjen. Jeg vet at dere liker disse innleggene, og det gjør jeg også. Gjennom disse bildene får dere virkelig se at ikke alle bildene blir like fine, og ingen ser bra ut på absolutt alle bilder. Disse bildene jeg viser dere i dag er kanskje de verste bildene gjennom tidene, haha! Jeg har aldri lagt ut noe så ille før, og dere får til og med seg meg tisse. Et bilde der jeg tisser hadde jeg aldri trodd jeg skulle laste opp, men jeg synes det var ganske morsomt. Bloggere trenger tissepauser mellom photoshooten de også. Jeg håper hvertfall dere liker innlegget♡

Processed with VSCO with s2 preset

Okei, jeg skjønner ikke helt hva som skjedde på det bilde her. Jeg tror jeg var midt i endring av pose, og samtidig snakket jeg. Resultatet ble kjempefint!

Processed with VSCO with s2 preset

Pena!

Prøver å se fin ut, og bildene ble faktisk sykt fine. Minus dette da så klart. 

Processed with VSCO with s2 preset

Aleks knipser ofte bilder bare for å teste lyset, og som oftest da tar han bilder av meg. Her har dere ett av disse testbildene. 

Processed with VSCO with s2 preset

​Okei, hva skjedde her??? Processed with VSCO with s2 preset

Haha, og ikke minst her?? Jeg ler!

Processed with VSCO with s2 preset

Hahaha! Jeg må nesten fortelle dere historien bak dette bilde. Aleksander og jeg hadde spilt inn introen til “Veien til pærra” og etter det skulle vi ta noen bilder. Jeg måtte så sykt tisse, og til slutt merket jeg at jeg ikke klarte å holde meg et sekund lenger. Derfor endte det med at jeg bare måtte sette meg rett ned og tisse. Herregud, heldigvis var vi de eneste menneskene der. Og blikket mitt, haha! Jeg tror jeg prøvde å si til Aleksander at han IKKE skulle ta bilder.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

På disse to siste bildene ble jeg dødsirritert på mamma. Hun skulle komme med innspill til hvordan jeg skulle posere, og da ble jeg irritert. Hallo, jeg vet best hvordan jeg skal se best mulig ut på bilder?? Ikke kom her og gi meg råd liksom. Haha, så sinna da…

Så, hva synes dere? 

50 kommentarer

Siste innlegg