Isabelle sminker meg i blinde

Heey!

Det virket som at mange likte videoen der jeg sminket Isabelle i blinde, og vi har fått så mange spørsmål om når hun skal sminke meg. Vel, dere trenger ikke vente lenger for nå ligger den ute på vår kanal. Jeg liker at Isabelle trodde det skulle være så enkelt, og at hun lo av meg da jeg hadde sminket henne. Vel, Isabelle. Det var kanskje ikke så lett likevel? Haha! Jeg håper dere liker videoen♡

Gjerne abonner på kanalen vår som dere finner HER!

uER8fcQyFEI

 

8 kommentarer
    1. Hei Martine! Kan du være så snill å lage en video hvor du viser hvordan du sminker slik cateye med eyeliner innerst i øyekroken som du pleide å bruke før? Det var så sykt fint på deg!

    2. Hvilke highlighter bruke dere her? 🙂 Jeg finner ingen som gir en så fin glød, så hadde vært kjempeglad for svar 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg