Rumpesalve på leppene

Hey!

I dag tenkte jeg å komme med et tips til dere. Jeg sliter en del med tørre lepper på vinteren, og det tipper jeg at jeg ikke er alene om? Det er så irriterende med tørre og såre lepper, men nå har jeg funnet redningen. Rumpesalve på leppene! Haha, dere tenker vel sikkert at dette høres merkelig ut? Det er kanskje litt merkelig, men det funker som bare det. Det var mamma som kjøpte denne fordi hun hadde lest om den et sted. Denne skal man kunne bruke på leppene, som ansiktsmaske, på neglbåndene og andre steder man er tørr. Det beste av alt er at denne koster rundt 100kr på apoteket! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal det sies at denne egentlig er laget for såre babyrumper og ømme brystvorter, men flere kjendiser har faktisk begynt å bruke denne. Flere bruker den på leppene, neglbåndet, i ansiktet og på steder man akkurat har fjernet hår. Denne må jo også funke perfekt om man har shavet seg diverse steder og blir nuppete eller rød. Jeg skal absolutt kjøpe min egen og prøve den skikkelig ut. Om kjendiser sverger til dette produktet må det være bra tenker jeg da. Istedet for å bruke dyre hudprodukter kan man heller kjøpe en rumpesalve til 100kr. SUPERSMART!

Til nå har jeg kun prøvd den på leppene, og leppene mine føles så bra ut. De er fuktige og ikke tørre lenger. I tillegg elsker jeg konsistensen på denne, og den er faktisk deilig å ha på. Jeg tenker faktisk også å smøre inn ansiktet med denne før jeg legger meg, for jeg har ganske tørr hud nå. Nå høres dette ut som et reklameinnlegg, men det er det altså ikke. Haha! 

Dere kan lese mer om denne salven HER

 

26 kommentarer
    1. Det er en salve som er tipset til å brukes på tatoveringer også, genial! Aldri hørt om at det var en rumpesalve 😂

    2. Kjøpte denne selv da jeg tok tattovering. Prøvde å ta den på leppene da de sprakk opp og det ble bedre over natten. anbefales virkelig!

    3. Jeg startet bruke den salven da jeg fikk tørre lepper da jeg gikk på en sterk akne kur for noen år siden, brukt den helt siden. Om leppene/munnvikene blir tørre tar jeg på kvelden, og på morgenen er de mye bedre 🙂

    4. Men en ting som er litt kjipt er at når jeg har den på leppene mine, så får jeg det på tunga. Å den smaker jo helt jævlig!😂😖

    5. Hei, jeg bare lurte på om du og Isabelle kunne lage en video der dere har en smoothie challenge? Jeg synes det er kjempe gøy å se på og håper dere er interessert😘

    6. «Om kjendiser sverger til dette produktet må det være bra tenker jeg da» fordi meningen til kjendiser har blitt ALT som tels i det siste🤦🏽‍♀️ Utrolig hvor mye press fra «kjendiser».

    7. Jeg bruker nippelkrem!!!! Ahhahah var skreptisk i starten da venninne anbefalte men det funker sykt bra!

    8. Veldig slitsomt med syyyyk clickbait også var det ikke så interessant som du sa det ville være. Men ellers fin blogg. Clickbait er ikke kult og hvis man er flink nok på det man gjør, trenger man ikke clickbait

    9. hahah sweet! Har begynt å bruke Purelan (brystvortekrem) og det funker så sykt bra, skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på det før nå??

    10. Tusen takk for tipset!! Kjæresten min hadde denne i skapet etter at han tatoverte seg i sommer, så den måtte fram nå. Er faktisk ganske desperat, både hud og lepper har det virkelig ikke bra med den tørre kalde luften som er nå. Har nå brukt den i hele dag på leppene og den funker faktisk sykt bra, og jeg er også enig i at konsistensen er veldig behagelig på leppene! Skal teste den i ansiktet også!

    11. Hei! Det er ikke akkruat en rumpe salve. Det er en salve til å bruke på såre steder på kroppen, overlat kan den brukes 🙂 til og med på tattoveringer. Det er ikke en rumpe salve hehe😂😂 men den kan brukes der da

    12. Eller bare en lepsyl fra merke HEMP på the body shop? Den e mot tørre/sprukne leppa som dem ofte blir på vinterstid. Det er søsterplanta til marihuana, men har absolutt ingen virkning. Hadde det vært virkning hadde ikke The body shop heller ikke fått solgt det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg