Jeg skal gjøre noe nytt med håret mitt

ANNONSE- Hendrix Hair- Sponset behandling 

Hei dere! 

Nå sitter jeg i frisørstolen hos Hendrix Hair, og han skal straks gå løs på håret mitt. Etter to måneder i Mexico sier det seg selv at det håret ikke ser helt bra ut, MEN jeg føler det har blitt mye sunnere siden sist jeg var her. Jeg har virkelig kuret og vært flink med håret mitt da jeg var bortreist, men fargen er nå helt forferdelig. Det er så mye ettervekst, og lengdene er helt gule. Jeg har holdt meg unna lillashampo i Mexico, rett og slett fordi håret mitt trengte å komme seg bort fra det litt. Før brukte jeg lillashampo hver gang jeg dusjet, og det sliter på håret. Derfor har jeg hatt en pause fra det, og håret mitt er gult. Jeg skal også få klippet meg i dag, og håret skal faktisk få en ny farge. Eller jeg skal fortsatt være blond, men ikke så blond som jeg er. Det skal bli litt mørkere, og annerledes. Jeg gleder meg!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg gleder meg så mye til forandring!

Etterpå skal jeg møte Sofie en tur, og det gleder jeg meg også skikkelig til. Jeg var med henne ute på byen i helgen, og skravla gikk jo i ett. Derfor trenger vi å møtes igjen, for å skravle enda mer. Vi skal spise, også håper jeg vi kan se litt i butikker. Jeg har ikke vært i norske butikker på en evighet, så jeg vil sjekke dem ut. Nå skal vi begynne på håret, så vi blogges mer senere♡

10 kommentarer

Siste innlegg