DÅPEN

Hey!

Nå er jeg hjemme fra dåpen, og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å sovne innen kort tid. Jeg regnet meg frem til at jeg har sovet 12 timer til sammen de siste tre dagene. Hvor sykt er ikke det? Det er i gjennomsnitt fire timer hver natt. I natt for eksempel sov jeg i 3 timer, og det merker jeg. Da vi kom til kakene i dåpen så jeg bare tåke og jeg begynte å snakke masse feil. Jeg føler meg nesten full nå, men alkohol har jeg ikke drukket. Derfor må jeg prøve å sove lenger i natt, for jeg kan ikke fortsette som dette. Akkurat nå prøver jeg egentlig å holde meg våken noen timer til, slik at jeg ikke sovner nå og våkner i natt. Ønsk meg lykke til, haha!

Dåpen var hvertfall utrolig koselig, og Cornelia er verdens søteste. Hun smiler hele tiden, og gråter så og si aldri. Skikkelig gladjente♡ Jeg er i tillegg en av fadderne hennes, og det synes jeg er stas. Egentlig skulle jeg lese opp noe fra bibelen i kirken foran alle, men jeg feiget ut. Jeg følte den teksten jeg skulle lese ble litt i dypeste laget, og da følte jeg det ble helt feil. Ellers gikk dåpen supert, og vi har kost oss med god mat og kaker. Jeg har spist så sinnsykt mye etter jeg kom hjem fra Mexico, og kroppen min har ikke vært vandt til så mye mat i det siste. Derfor har jeg dødsvondt i magen nå, for jeg har virkelig overspist. 

Jeg ser også at mange lurer på hvor bunaden min er fra, og jeg vet dessverre ikke. Det er ikke en bunad, men det er en festdrakt. Jeg designet den selv til konfirmasjonen min hos en dame som lagde festdrakter. Jeg er så fornøyd med den, og jeg skulle ønske jeg kunne brukt den mye oftere. Jeg synes det er så gøy når folk kommer bort og lurer på hvor den er fra, og jeg stolt kan si at jeg har valgt hvordan den skal se ut selv. Det er kult, og spesielt når ingen andre har en lik som meg. 

Jeg tenker nå å vise dere bilder fra dagen♡

Processed with VSCO with s2 preset

Godjenta♡

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

NAM! Dette var så godt, og jeg håper det er mer igjen. Isåfall skal jeg bort til de imorgen og da skal jeg spise enda mer. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette var en av kakene, og OMG! Dette er noe av det fineste jeg har sett. På det nederste bilde har den personen som lagde kaken laget en spiselig bamse. Og det er en bamse som ser helt likt ut som favorittbamsen til Cornelia. Hvor søtt er ikke det? Jeg synes det var ille at vi skulle spise den kaken, for etter min mening var den for fin til å skulle spises. 

Nå skal jeg prøve å holde meg våken litt til, og så skal jeg ta kvelden. Imorgen skal jeg til frisøren, og jeg skal gjøre noe nytt med håret mitt. Jeg gleder meg til å vise dere, for jeg tror det kommer til å bli superfint! 

26 kommentarer

Siste innlegg