INNKJØP FRA HERMÉS

Hei dere!

Jeg la ut en snap tidligere i dag (martineluunde på snap) der jeg spurte om dere ville se innkjøpet mitt fra Hermés, og det var det en del som ville. Jeg hadde gledet meg så mye til å lande i Amsterdam, for da kunne jeg endelig shoppe igjen. Jeg hadde egentlig bare planer om å kjøpe et nytt armbånd, men helt spontant kjøpte jeg et belte også. Jeg har vært veldig usikker om jeg skulle kjøpe belte fra Gucci eller Hermés, men da jeg så de foran meg var det ikke et vanskelig valg. I tillegg føler jeg alle har Guccibeltet nå, så det gadd jeg ikke. Derfor ble det heller et fra Hermés, og jeg ELSKER det! Jeg synes det er så fint, og veldig enkelt. Man kan i tillegg snu beltet slik at det er brunt i stedet for svart. Jeg er så fornøyd!

Akkurat dette armbåndet hadde jeg før, men det mistet jeg på Findings. Skikkelig dritt, for jeg var så glad i det. Derfor kjøpte jeg meg et nytt, og det var ganske kjipe penger å bruke. Jeg har liksom allerede brukt penger på et sånt, men jaja. Jeg er veldig fornøyd med både beltet og armbåndet, og denne gangen skal jeg være forsiktig så jeg ikke mister det.

30 kommentarer
    1. Håper ikke detter er et frekt spørsmål, men hva er prisen på disse tingene?
      Ønsker meg armbåndet selv;) og beltet var helt sykt fint…og smart<33

    2. Hvorfor gadd du å kjøpe et sååååååå dyrt belte??😮 du kunne brukt alle de pengene på noe annet nyttig! Men de var fine da, det er jeg enig i!😍

    3. Unnskyld meg jenter/gutter/kvinner/menn
      Men så lenge man tjener penger selv, og har mulighet til det- kan man jo kjøpe det man selv vil og ønsker ?
      Selv om det er et belte til flere tusen, og armbånd. (Hvor hun skriver hun syns det var kjipe penger å bruke.)

    4. En spenne med H bokstaven på for 6000kr +. Du lyver når du sier: eh jeg tar ut 20k i mmd og resten til sparing. Du får vel flere hundre tusener i måneden, så hvorfor ikke kjøpe en Rolex, Porsche Panamera, og ny bolig også? Kan ikke si» flink til sparing» når man får så mye penger at man enten kan legge de av, eller så har man ikke noe og gjøre med dem. Hvis Isabell Eriksen sier at hun har noen hundre tusener på sparekonto, så har vel du 4 mill minst inkludert masse fra faren din. Personlig liker jeg ikke å skrive slike ting, men du sier mye frem og tilbake.

    5. Jeg elsker dej Martine, du er liksom Norges beste kvinnelige idol❤️ Hahah kos dej så mye i mexico😍

    6. Hadde eg brukt så mye penger på så mye piss så hadde foreldrene mine klikka. Men alle har vel ikke de samme verdiene.

    7. Folk!! Ikkje driv å hate på Martine! Ka ho bruker pengene HONNAS på e d HO som bestemme!!💛 skjønna at dåkke e sjalue på at ho har råd til å kjøpe d der^ men ikkje driv å skrive hate på Ka ho kjøpe når dåkke egt berre e sjalue!! Love u Martine!💛💛

    8. Trash. Hvorfor kjøpte du ikke gg gucci belte elr LV belte? Elr kjøp off-white bag elr noe jeftig designer. Off-white er egt ikke «designer» men det er heftig

    9. Herregud! Det klikker snart for meg, når jeg skroller gjennom disse kommentarene her så begynner jeg nesten å le! Det er ikke til å fatte. Hvis dere som skriver *hat*, tror at Martine blir såra av det. Så tar dere FEIL.. Jeg tror ikke engang ho gidder å lese de kommentarene en gang!
      For det første: Andre sin PENGEBRUK, er IKKE OPP TIL DERE! Dere har ingen rett til og kommenter hva, hvor eller hvordan andre bruker pengene sine. Og dere som sier at *det er bare vas* eller *det er bare tull, og bruker sååå mye penger på et belte! Hvem bryr seg! Har du ALDRI kjøpt noe dyrt som du angrer på kanskje?? Og når hun i tillegg er fornøyd med det hun har kjøpt, så trenger ikke du å rakke ned på følelsene hennes, bare for at du skal føle deg bedre!
      For det andre: Martine Lunde har laget en blogg. Og på den bloggen, så skriver hun hva hun har kjøpt, hva hun gjør, og mye annet! Og her i 2018 koster det meste penger. Så hvorfor kan ikke da folk bare drite i, og begynne og si at hun *skryter* av hvor mye penger hun har. Fordi det gjør hun absolutt ikke! Men hvis du har så mye forferdelig og si til Martine, (siden hun *liksom* skryter så mye og gjør så mye feil) at du ikke greier og holde deg. Så du bare mååå skrive det på bloggen hennes. Så for du bare slutte og lese den bloggen da, eller slutte og se på de yt videoene! Eller SLUTT Å GJØR DET DU GJØR. Fordi hvis du føler deg bedre av og skrive slemme ting til andre på nett, sa syntes jeg du burde dra til legen!
      Jeg antar at de fleste skjønne poenge mitt med denne komentaren! Og hvis folk da starter og hate på den.. så! I dont care. Men da burde du sånn serr lese den en gang til..🙏🏻 Fordi det dere folk der hjemme driver med! Det er absolutt ikke greit.. hihi denne komentaren ble litt lang; men jaja😅 det går bra! Håper mange leder denne! Og at folk skjønner at det er teit og skrive hat!
      -Amalie dalen❤️

    10. Altså jeg skjønner ikke at du gidder å bruke penger på så dyre ting. Men dine penger så.. jeg tenker egt bare at d går å bruke penger til folk som ikke har d bra, men jaja ditt valg. Vil ikke hate eller noe asså! Du er en utrolig person 🙂

    11. Du vet du kunne fått penger tilbake på forsikring for det armbåndet? Reiseforsikring dekker det. Jeg fikk tilbake hele beløpet 4500kr på en klokke jeg glemte igjen på flyet.
      Du bør sjekke det opp 🙂

    12. Helt ærlig folkens, skjerp dere. Ingen andre enn Martine har noe med hennes pengebruk og lønn å gjøre. Hun jobber hardt og tjener de pengene helt selv så hun har lov til å bruke de på hva enn hun vil, uansett om det er et belte til 9000 kr, har ingenting å si.

    13. Hei Martine, jeg bare lurte på om broren din og Ida (kjæresten/ekskjæresten) hadde gjort det slutt?

    14. Til dere som skriver disse dumme kommentarene om at Martine bruker mye penger på Klær, belter osv. Når dere blir voksne så kan dere også bruke litt penger på dere selv isteden for og sitte og skrive sånt om Martine/til Martine det blir for dumt!!😡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg