Siste dagen

Hei dere

Herregud, dette er min siste dag her i Mexico. Disse to månedene har gått utrolig fort, og jeg har hatt det så fint her. Likevel er jeg veldig klar for å komme hjem nå. To måneder er lenge, og jeg savner hjem veldig nå. Familie, venner, norsk mat og nett er det jeg savner. Varmen derimot skulle jeg gjerne vært i litt til, for etter hva jeg har sett er ikke været på topp i Norge. Jeg gruer meg faktisk skikkelig til å ta på meg vinterjakka og tykke klær igjen, for nå har jeg blitt så vandt til å gå rundt i bikini og sommerklær. 

I dag må dagen gå til pakking, og det burde jeg vel egentlig begynt med for noen dager siden. Jeg har alt for mye klær med meg, så det kan ta sin tid å pakke. I tillegg har jeg helt panikk, for her om dagen skulle jeg ta på meg en jumpsuit som lå i kofferten. I det jeg skulle ta inn det ene benet falt det en stor edderkopp ut av den. Fyfader, det var helt grusomt. Jeg er kjemperedd for edderkopper, og her i Mexico vet man aldri om en edderkopp er giftig eller ikke. Heldigvis var Aleks der og fikk hjulpet meg, men jeg er likevel redd nå. Hva om det er fler av de i kofferten min? Alle klær skal hvertfall ristes godt, for det siste jeg vil ha med meg til Norge er en edderkopp. 

Selvom det blir deilig å komme hjem er det også litt trist. Vi har fått fulgt en ny gjeng inne på hotellet, og det er litt trist at nok et eventyr er ferdig i Mexico. Jeg føler likevel jeg nå har fått tatt ordentlig farvel med hotellet, for det følte jeg ikke jeg fikk i fjor. Hele 2017 gikk til å savne hotellet, og nå føler jeg heldigvis at savnet ikke kommer til å være så alt for stort når jeg kommer hjem igjen. Det har vært helt fantastisk å få sett alt igjen, alt fra hotellet til stedene rundt her. I fjor var jeg deltager, mens i år jobbet jeg her. Det er en ganske stor overgang, men jeg føler det har gått kjempebra. Det har vært veldig merkelig å se Paradise Hotel fra en annen side, og jeg er så glad for at jeg har fått oppleve det!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Om dere forresten har noen spørsmål til ukens spørsmål kan dere spørre om det nå! Jeg må skrive det ferdig i og med at jeg skal reise i to dager i strekk. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til den flyturen, men jeg håper den går fort! 

132 kommentarer

Siste innlegg