Det beste jeg har spist på lenge!

Hei dere!

I går var jeg skikkelig frustrert, for jeg fikk ikke blogget. Nettet her nede har aldri vært bra, men i går funket absolutt ingenting. Jeg brukte en halvtime på å komme meg inn på blogg.no, og da jeg først kom meg inn fikk jeg ikke lastet opp bilder. Dere aner ikke hvor deilig det blir å komme hjem til bra internett igjen. Nå har jeg vært her i to måneder med et internett som virkelig ikke fungerer når det kommer til blogg og youtube. Hvert eneste bilde jeg har lagt ut på denne bloggen de siste to månedene har det tatt ti minutter å laste opp. Tenk dere, ti minutter på ett bilde. Hjemme i Norge tar det 2 sekunder å laste opp et bilde, så dere kan tro jeg gleder meg til et fungerende nett igjen. Det er hertfall grunnen til at jeg ikke fikk opp noen innlegg i går, men jeg satser på at nettet funker litt bedre i dag. 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere bilder fra da vi var å spiste her om dagen. Vi ble invitert på middag av en som jobber med Paradise Hotel, og vi var på en sinnsykt fin restaurant. Skikkelig kjipt at vi ikke fant ut om denne restauranten før nå, for herregud maten var fantastisk. I tillegg var lokalet så fint, og vi koste oss så masse. Vi bestilte en god del mat som vi delte, og absolutt alt smakte himmelsk. Helt klart den beste maten jeg har spist her i Mexico! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se så koselig det er der! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Denne maten var så god! Vi bestilte blant annet and, kjøtt og noe pasta som vi delte. Det smakte så utrolig godt, men det beste ar helt klart desserten. Altså, NAM! Jeg kan ikke huske sist jeg spiste noe som smakte så godt. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Oss to♡

 

21 kommentarer
    1. Du tror du er penere enn det du faktisk er.
      Over tenker mye..
      «Jeg kan jo bruke utseende for å få guttene til å gjøre hva jeg vil»
      Altså haha må bare le.

    2. Skal du og Aleks være sammen når dere er tilbake i Norge? Og hvis ikke, hvor lenge skal dere være borte fra hverandre? Blir det en stund, med tanke på at dere har vært sammen såpass lenge?

    3. Unskyld meg antonym!? Sier du at Martine Lunde ikke er pen?? Fy søren, kjerp deg! Martine er forbildet mitt, den peneste, morsomste og helt fantstisk personen jeg vet om! Altså Martine du et helt fantastisk pen, du aner virkelig ikke! Alle hatere der ute er jævlig sjalu på deg<3 herregud, stå på videre Martine!💕 elsker deg<33

    4. Jeg bare ELSKER du og Aleks!!!😍😍 Du er mitt forbilde, helt klart❤️Går det an å bli penere😍❤️#misunnelig

    5. Martine er kjempe pen og jeg tror Aleksander vil ha henne for personligheten hennes og det samme tror jeg om Martine så ja hh

    6. Det så sykt godt ut!❤️ Kos deg masse i Mexico da fineste Martine<33 creds til Aleksander ass, for fy søren så god du r til å redigere videoer ass! Elsker dere sååå høyt:) forbildene miiine

    7. Åååå. Det føles som om jeg har vært med på turen du har vært så utrolig aktiv med bilder og blogginnlegg tusen takk for en fantastisk tur! Håper dere koste dere!!

    8. Er du i Norge nå? Hvis ikke, kan du vlogge til YouTube når du og Isabel møter hverandre igjen? Elsker deg og bloggen din❤️❤️

    9. Barnslig folk dere er som disser Martine. Dere er bare sjule fjortiser. Selv om Martine er famous og er i mexico med kjærsten sin så trenger ikke dere komme med dritt. Og foresten Martine du er nydelig! Hilsen en som aldri pleier legge igjen kommentarer men ble litt frustrert av og lese dette gang på gang

    10. Haha du og Aleksander gikk forbi meg på Vinterlyd da det begynte, var for redd for å spørre om bilde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg