HER BOR VI I MEXICO

Hei dere!

Siden vi kom hit har jeg fått ekstremt mange spørsmål om hvor vi bor. Folk vil se området, hva man kan gjøre her og hvordan det ser ut. Derfor har Aleksander laget en video der han viser dere hele plassen her vi bor. Jeg må skryte litt av Aleksander, for jeg synes han har blitt så utrolig flink til å redigere videoer. Han bruker så mye tid på det, og det ser man i videoene hans. Jeg blir så imponert hver gang han viser meg hva han har redigert, for det blir dritbra!

Gjerne abonner på kanalen til Aleksander HER. Da blir han glad♡

MGgjRxTlLmk

 

8 kommentarer
    1. Nei hun har ikke flyttet til Mexico! Hun har vært her i 2 måneder nå, og reiser hjem om noen dager.

    2. Du har blitt så tynn, beina dine på skuldrene stikker ut. Hvordan har du klart å bli så tynn? Du så ikke sånn ut før

    3. Det er ikke sant!! Hun kan se akkurat son hun vill se ut og hvis hun vill se tynnere ut så får hun låv til de og hvis hun vil se tykkere ut får hun låv til det. Du hadde ikke akkurat likt å hele tiden få kommentarer på att nå har du blitt alt for tynn eller alt for tykk. Så tenk litt på hva du skriver å om du hadde likt å få den meldingen sjøl. Å Martine du velger helt sjøl hvordan du vil se ut. Jeg hadde vert veldig fornøyd hvis jeg var deg😀 hvis du vill være son så får du låv til å være son. Det er du som eier din kropp å ingen andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg