UKENS SPØRSMÅL 46♡

Hei dere!

Det er fredag igjen, og tid for ukens spørsmål. Det er så sykt at neste gang jeg skriver ukens spørsmål er jeg på vei hjem. Tiden her i Mexico har gått så fort, men det blir veldig deilig å komme hjem igjen også. Jeg håper hvertfall dere liker svarene, og om dere ikke får svar på det dere lurer på kan dere legge igjen en kommentar til neste uke♡

Når er neste meetup? Aleks og jeg skal faktisk reise rundt om ikke så alt for lenge, og da kan dere komme å møte oss. Jeg kommer tilbake med steder vi skal senere, men vi skal reise en del rundt i Norge. 

Har du noen tips til hva man bør ha på når man flyr? Jeg tenker klær som er deilig å sitte i. Altså ikke trange bukser for eksempel. Det kommer egentlig helt an på hvor man skal også, og hvor langt. Da jeg dro hit til Mexico hadde jeg på joggebukse, men det var fordi turen tok 30 timer. Om jeg derimot skal til Bergen som tar 40 minutter har jeg på meg jeans. 

Ville du vært med på Farmen eller Skal Vi Danse? Jeg skulle gjerne vært med på begge deler. Det hadde vært kjempegøy, og jeg hadde virkelig fått utfordret meg selv. 

Kunne dere lage egne fester på Paradise Hotel? Hvorfor tenkte vi ikke på dette? Haha! Jeg tror ikke det hadde gått, fordi festene var satt til mandager og tirsdager. I tillegg hadde vi dagsfylla i blant, så vi fikk festet nok. Jeg tror ikke vi hadde trengt flere fester enn hva vi hadde, for man blir jo sliten av fest og alkohol for ofte. 

Hei! Jeg lurer på noe til ukens spørsmål. Aleksander kommer jo fra Bergen og pendler mye mellom der og hos deg. Har dere et godt og sunt sexliv selvom dere er mye fra hverandre? Og elsker dere hverandre like mye? Hvor lenge sånn Ca. er dere fra hverandre? Hvordan holder dere kontakten mens dere er borte? Hilsen en som lurer på om jeg skal satse på avstandsforhold♡ Håper på svar for er veldig usikker! Hei du! Jeg vil si at det å ha avstandsforhold går veldig fint. Det er grusomt å savne Aleksander når han er borte, men herregud så deilig det er å se han igjen da. Sexlivet vårt er bra selvom vi bor fra hverandre, og jeg tror ingen av oss tenker for mye over akkurat det. Vi elsker hverandre like mye selvom vi er borte fra hverandre, og vi er flinke til å fortelle hverandre det ofte. Vi pleier å være fra hverandre alt i fra noen dager, til to uker. Vi er veldig flinke til å facetime en gang om dagen, sende hverandre meldinger, ringe masse osv. Det er viktig å vise at man er der, selvom man ikke er sammen. Bare det å sende en koselig melding, eller facetime før man legger seg hjelper mye. Vi savner hverandre masse, men det går fint! Hadde vi vært lenger fra hverandre hadde det vært vanskelig, men to uker går bra. Om du virkelig liker denne personen ville jeg satset på avstandsforhold. Bare vær flink til å besøk hverandre ofte, da skal ikke dette være noe problem.  

Krangler du og Soph om Aleksander? Haha, nei! Hvor får dere dette fra? 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvis du fikk muligheten til å flytte med familien din til Mexico, ville du da gjort det? Nei, jeg tror ikke jeg kunne flyttet til Mexico. Jeg kunne bodd i utlandet, men ikke så langt unna Norge. 

Hvordan var det å ha mensen inne på Paradise Hotel med kameraer? Jeg hadde ikke mensen inne på hotellet, fordi jeg går på p-piller og hopper over mensen i blant. Jeg tror likevel ikke det ville vært noe problem å ha mensen der, og jeg tror ikke de ville tatt med på TV om noen bytter tampong liksom. 

Hva kommer du til å savne mest med Mexico? Varmen, det å få servert mat, det å legge seg til lyden av bølgene og at man kan gå ti meter til stranden. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Har du hatt sex med en jente? Nei, det har jeg ikke. 

Begynner du og Aleks og bli lei av hverandre siden dere er sammen hele tiden i Mexico? Nei, men jeg skal innrømme at jeg var ganske redd for at det skulle skje. Det er lenge å være på hverandre hele tiden i to måneder, men jeg føler vi har greid oss veldig bra. Jeg tenkte før jeg dro at jeg håpet på at ikke forholdet skulle bli vanskelig, for det er lenge å være med kjæresten sin i to måneder, 24 timer i døgner. Jeg hadde ikke klart å være så mye og så lenge med en annen person enn Aleksander, så jeg er glad det er han jeg er her med så lenge. Det har heldigvis gått superbra!

Hvis du skulle kjøpt et dyr, hvilket ville det vært? HUND! Jeg har så lyst på en hund, men jeg har ikke tid til det. Jeg reiser mye, og jeg vil ikke at andre skulle måtte passe den hele tiden. I tillegg er jeg sjeldent hjemme, og den hunden hadde vært veldig mye alene. Jeg får vente med hund til jeg har et litt roligere liv, og et rolig liv vil jeg ikke ha helt enda. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hva skjer når man mister jomfrudommen? Begynner man å blø? Det er forskjellig til person til person, og mange begynner å blø. Jeg begynte ikke å blø, men jeg kjenner mange andre som gjorde det. Det er hvertfall helt normalt å skulle blø under sitt første samleie. 

Hva heter lillesøsteren din? Hun heter Cornelia♡

Hvor og når kysset du og Aleksander for første gang? Vårt første kyss var inne på Paradise Hotel den dagen jeg sjekket inn. Altså 16. januar for ett år siden♡ 

 

 

 

 

32 kommentarer
    1. Hvilket klokkeslett var det frokost/parsermoni osv på paradise?
      Og fikk dere vasket tøyet deres? Eller måtte dere liksom ha med klær dere kunne ha på i 2 måneder?

    2. Koselig å høre at du har lyst på hund men hund er et veldig stort ansvar,jeg har selv hund og det er vanskelig nor jeg reiser men det går bra. Jeg reiser ikke like mye som deg da, men kos deg de siste dagene i Mexico❤️

    3. Til ukens spørsmål! neste uke haha;)
      Når mistet du jomfrudommen din, og angrer du på at du mistet den der og da?

    4. Hvorfor skriver du at Alexander kommer fra Bergen når han egentlig kommer fra Frekhaug eller Knarvik utenfor Bergen?? Skal dere ha meetup i Knarvik? Håper det!🙏🙏

    5. Hei! Jeg bare lurer på om du please kan ha en giveaway snart,det er lenge siden du har hatt det. (kanskje sminke giveaway, eller en eller annen gang? Håper på svar:) Tusen takk! ❤️❤️

    6. Jeg har bursdag den dagen du sjekket inn og du og Aleks hadde deres første kyss!😍16.januar!!😚love you

    7. Du som flyr så ofte, har du opplevd noen fæle flyturer? Feks skummel landing, fryktelig turbulens, turer du har vært redd på

    8. Jeg syntes du har deiligste pupper i Norge❤️Syns Alex det også? Liker han å ta på dem? Har dere dusja sammen og hatt sex samtidig?

    9. Hva synes du om fol som har sex under den seksuelle lavalderen? Detter skjer veldig mye på min skole og fingring og sende nudes og alt mulig!? Håper svar 🖤 du e rå!

    10. Hei! Jeg lurte på om det er flaut å begynne å blø når man mister jomfrudommen, er det mye blod, eller hva gjør man? Også lurte jeg på om du er fornøyd med den du mista jomfrudommen din til? Om det liksom var en du virkelig likte eller om det bare var en helt randome fyr? Og hvor gammel var du?

    11. Hvor ofte har dere sex? ( skjønner om det blir for privat) har dere hatt sex i Mexico denne gangen & når hadde du det sist ? Skjønner om du ikke vil svare, men siden dere var opne på pH & pH kollektivet så……

    12. De har nok ikke hatt sex i Mexico jenter. Det er helt uvanlig! Både det å ha sex, og i Mexico? Det er ulovlig der. Seksuelle lavalder der er 84 år!

    13. 2 spørsmål til ukens spørsmål neste uke
      Røyker Aleksander og når starter Paradise hotel sesong 10?

    14. Neste ukens spørsmål✨💖
      Hva var den beste uken for deg inne på Paradise Hotel? Og hva var det beste med Paradise Hotel?

    15. Tenkte/tenker du noen gang over at det var kamerafolk og de som redigerer klippene til ph ser dere Nakene?

    16. Altså jeg vet du er en veldig åpen person og flink og fortelle masse til følgerne dine 😀 men synes du ikke det blir litt i overkant veldig masse spørsmål om sex osv og ditt sexliv? Syns du ikke det er litt rart og lese å at det er så mye drøye spørsmål og så mangen som obsesser med din sex? Haha

    17. Tenker du noen gang over at det kan være pedofile som skriver komentarer og ser på deg på bloggen ? Er ikke det litt creepz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg