Har Aleksander og jeg et åpent forhold?

Hey!

I går tok jeg meg en dag av, for jeg følte meg skikkelig dårlig da jeg våknet. Etter frokosten sovnet jeg med en gang, og våknet ikke før noen timer senere. Heldigvis følte jeg meg bedre utover dagen, og da tok vi oss blant annet en tur. Vi gikk en tur bortover stranden i solnedgangen, og det var så koselig. Vi dro også ut å spiste etter det, og om dere vil se mer av det så kan dere legge meg til på Snapchat. Der heter jeg Martineluunde med to u’er. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg må også snakke om det jeg la ut på Snapchat i går, nemlig jenta som sendte en melding til Aleksander. I den meldingen sto det at denne jenta hadde hørt at vi hadde et åpent forhold, og etter det har jeg fått så mange meldinger av folk som lurer på akkurat dette. For de som ikke vet hva et åpent forhold er, så er det altså at man kan ha sex med andre selvom man er sammen. Det er noe man da kommer frem til sammen, og om begge er enig så kanskje man tester ut det. For min del kunne jeg aldri hatt et åpent forhold. Jeg blir kvalm av tanken på å skulle ligge med en annen gutt, og jeg blir enda kvalmere av tanken på at Aleks skulle ligget med en annen jente. Jeg er ikke en veldig sjalu person, men det å ligge med andre tror jeg ikke ville funket i vårt forhold. Jeg synes det er irriterende at folk sprer disse ryktene, men samtidig vet Aleks og jeg sannheten best. Jeg har ikke noe i mot de som har åpent forhold, for man vet selv hva som passer best i sitt forhold. I Aleksander og mitt sitt ville nok det mest ødelagt, så derfor er ikke det noe vi har diskutert en gang. 

Jenta har forresten sendt en melding og fortalt at samtalen kun var tull, og at hun og en venninne tullet med kjente folk om dette. Akkurat det tror jeg absolutt ikke på, for hvorfor skal man tulle om det? Og det å slenge på “Ikke fortell dette til Martine” gjør det enda mer klarere for meg at det ikke var tull. Jeg synes noe av det mest irriterende i hele verden er folk som prøver seg på folk de vet har kjæreste, og sånne mennesker mister respekten min helt. Om to stykker er lykkelige sammen, så holder man seg unna det forholdet. Enkelt og greit! 

20 kommentarer
    1. Hei. Jeg tror kanskje dette var en glipp fra deg eller Snapchat, men da jeg så på storyen din i natt eller noe så var det ikke klussa over jenta sitt brukernavn, men da jeg trykka på neste snap var det klussa over idk ville bare si ifra

    2. Hei, jeg vil bare si at det du gjorde var helt riktig. Om noen driver og kldder med et perfekt forhold(Du og Aleksander er KJEMPESØTE jeg elsker dere så høyt, dere er store forbilder) så kan de si unnskyld på en ordentlig måte. Og det at de skrev: «Dette sier hvor mye bloggere har og skrive om» gjør meg bare kvalm. Alle er forskjellige men og kødde med sånt er absolutt ikke morsomt. Man skal ha respekt for andres forhold. Jeg syntes dere er perf sammen😻Hilsen verdens største fan Alexandra PR //Ps: Ser VEEELDIG opp til dere dere er mine største forbilder. Elsker hvor åpne dere er om hvordan dere har det❤️Lysm

    3. Hva synes du om at Isabelle er med i musikkvideoer som undertrykker jenter, og handler om ting som bidrar til at jenter blir sett ned på, sett på som et sexobjekt, og er med på å fremmer kroppspress?

    4. Ikke bry dere om de som sprer rykter, dere er perfekte som dere er, og ikke la noen komme imellom dere verdens fineste parr. Dere er forbilder for mange inkludert meg💓 fortsett med deg gode bloggarbeidet du gjør skjønneste Martine<3 Forbildet mitt😻

    5. Riktig! Det du sier er selvfølgelig riktig. Noen mennesker er bare sex addicted men de må forsatt forstå at man skal holde seg unna ekteskap!:)

    6. Jeg er så enig i det du sa, Martine! Jeg selv lærte at jenter i Norge som blander seg i forhold må ha en respektleksjon av oss siden de lærte det ikke hjemme! Haha

    7. Jeg er så enig i det du sa, Martine! Jeg selv lærte at jenter i Norge som blander seg i forhold må ha en respektleksjon av oss siden de lærte det ikke hjemme! Haha

    8. Du må være en av de tåpeligste menneskene, for det første så henger du ut en person som tullet med det her. For det andre så klusser du ikke ut navnet til den personen. Du var irrelevant før Paradise Hotel, eneste grunnen til at du er relevant er pga paradise, idiot. Sett deg ned, gir deg ett år og du er like irrelevant som før 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg