JEG HAR BURSDAG

Heei!

Woho, i dag blir jeg 22 år gammel. Det siste året har gått så alt for fort, og det føles ut som at det var et par uker siden jeg feiret bursdagen min inne på Paradise Hotel. Mye har skjedd siden den tid, og livet mitt er så annerledes fra da til nå. Endelig får jeg også feiret dagen min med Aleksander. I fjor røk han ut av hotellet dagen før bursdagen min, noe som var skikkelig kjipt. Dagen min i fjor var likevel fin, for de i produksjonen passet så godt på meg og de gjorde dagen min veldig bra. Nå derimot føles det litt bedre, for nå kan jeg faktisk ha kontakt med de hjemme. I tillegg får jeg feiret med en jeg er såpass glad i, så det at jeg er i Mexico gjør ingenting. Det eneste kjipe er at jeg har ventet på å skulle ha bursdag på en lørdag, og når det først skjer er jeg i Mexico. Jaja, jeg får ta feiringen med venner når jeg er hjemme igjen. 

Ellers, 22 år?!? Nå begynner jeg virkelig å bli voksen, selvom det absolutt ikke føles sånn. Aleks og jeg har flere ganger snakket om akkurat det. Kommer vi noen gang til å føle oss voksen? Jeg føler meg som 16 år enda, og absolutt ikke som 22. Jeg husker da jeg var yngre, da var de som var over 20 år voksne. Jeg derimot føler meg ikke voksen, men det er like greit. 

Jeg vet ikke helt hva planen blir i dag, for vi har egentlig ikke lagd noen planer. Vi skal hvertfall opp på Paradise Hotel en tur, og så skal vi vel dra å spise i kveld. En bra dag blir det uansett♡ Ellers må jeg bare si TUSEN TAKK for alle gratulasjoner! Herregud, jeg blir så glad. Jeg har fått så mange fine gratulasjoner, og det betyr så mye for meg. Dere er så snille og gode, og jeg kunne ikke hatt noen bedre lesere og følgere♡ Dere er best! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Kjole- Primark

131 kommentarer

Siste innlegg