Sjekket inn på hotell

Hei dere!

Endelig har Aleksander og jeg kommet oss frem til Puerto Vallarta. Eller vi kom i går, og allerede i dag går turen tilbake til dit vi bor i Mexico igjen. Litt trist, for vi har kost oss så mye her. Dagen i går startet med at vi kjørte inn hit, og det var en kjøretur på rundt tre timer. Det første vi gjorde da vi kom frem var å dra på shoppingsentrene her. Vi fikk shoppet en god del begge to, og det var egentlig ganske deilig. Vi har ikke fått kjøpt oss noe som helst på over en måned, og jeg begynner å gå ganske lei av klærne i kofferten min. Jeg fikk kjøpt meg så mye fint, og jeg gleder meg til å få tatt alt i bruk etterhvert. Vi spiste også på Burger King, for vi har savnet mat som det skikkelig nå. Det ble burger på oss begge, og herregud så godt det var med litt junk. 

Etter vi hadde gjort oss ferdig med shoppingen dro vi videre for å sjekke inn på hotell. Hotellprisene her i Mexico er kjempelave, og egentlig skulle vi bo på et dødsbillig hotell. Der hadde de ikke flere rom, så derfor fant vi et annet. Det vi fant var mye dyrere enn de andre hotellene, men likevel var det billigere enn hva et fint hotellrom i Oslo koster. Så vi havnet på det luksushotellet her i Mexico. Butikker, restauranter, spa, treningssenter og til og med egen lege på hotellet. Ikke dårlig! Vi har kost oss skikkelig her, og det er nesten litt trist at vi bare fikk vært her en natt. 

Jeg må fortelle dere om da vi skulle spise i går her på hotellet. De har en del restauranter her, og vi gikk rundt for å finne ut hvor vi skulle spise. Vi kom til en restaurant og der fikk vi ikke komme inn. Vi begge hadde på oss sandaler, og det var tydeligvis ikke lov der inne. Hvor sykt er ikke det? Haha, restauranten var ikke spesielt fin heller. Det morsomme var at i restauranten som lå vegg i vegg med denne, der sto folk og danset i bikini. Veldig merkelig! Vi dro derfor til en annen restaurant her på hotellet, og der var det sånn at man kunne gå å velge hva slags mat man ville ha selv. Vi så at de hadde rundstykker og skinke, så vi endte opp med det til forrett. Rart at man ikke setter pris på sånn enkel mat hjemme, men her er man heldig om man får tak i noe så enkelt. Vi spiste selvfølgelig en stor middag også, og etterpå ble det så klart dessert. NAM!

Jeg har forresten vlogget denne turen, så jeg håper jeg får lastet den opp før jeg reiser hjem fra Mexico. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Fikk holde en papegøye, haha! Det var faktisk sinnsykt skummelt, selvom det ikke ser sånn ut på bildene. Da han mannen som eide den satte en krone på hodet mitt begynte den til og med å le av meg. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Et stort cruiseskip som sto ved det ene kjøpesenteret. Jeg har alltid hatt lyst til å dra på cruise, og jeg ble ikke mindre fristet da de viste innsiden av skipet på en tv- skjerm. Det var helt sinnsykt der inne!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

HOTELLET

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dagens frokost, altså NAM! Dette er den perfekte frokosten for meg. Frukt og masse søtt, hehe. 

Nå skal vi dra for å se litt av gamlebyen her, og så drar vi tilbake igjen. Håper dere likte et stort bildedryss, for jeg merket nå at jeg har tatt en god del bilder. Vi blogges mer imorgen, for nå vil jeg legge fra meg sosiale medier litt. Jeg er så opphengt i blogg, snap og insta, og nå vil jeg kun leve litt i den virkelige verden. Det er viktig i blant! Vi blogges♡

 

8 kommentarer
    1. Jeg har vert på cruiseskip vi skal på d snart for d var så syyyykt fint😍😍d som jeg var på sist hadde en ishall😱😱jeg anbefaler hvirkelig d for d er sykt hvert. Neste gang vi skal på cruiseskip skal vi på en av de største jeg gleder mek helt sykt😍😍😍😍😍JEG ELSKER DEG😍😘😘

    2. Hva tenker du om at folk (inkl. Isabel Raad) sier at ph s9 var dårlig og null drama osv? Blir dere irriterte?
      Synes fjorårets sesong var kjempebra btw <3

    3. Jeg synes sesong 9 var den gøyeste. 😍 Du og Alex gjorde d bare enda bedre😂❤️❤️ Dere er sååååå søte sammen😍😍 Elsker og YouTube kanalen din Martine😍😍 Du og Isabell virker som verdens beste venner og gir da kanalen deres også mye mer enn bare en side av ?livet? 😍😂

    4. Hei kan dette spørsmålet komme på ukas spørsmål? I hvertfal hvor mange søsken har du og hvor gamle er di?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg