NO MAKEUP

♡Jeg er glad for for at jeg ikke trenger sminke for å føle meg fin. 

♡Jeg er glad for at jeg har fler sminkefrie dager, enn dager med sminke.

♡Jeg er glad for at jeg ikke lenger bryr meg om folks meninger om sminkefrie meg.

♡Jeg er glad for at jeg har fått fregner igjen, selvom jeg før hatet at jeg fikk det i solen.

♡Jeg er glad for at jeg kan gå i byen sminkefri, og samtidig si ja om noen spør om bilde.

♡Jeg er glad for at jeg elsker å gå uten sminke, men samtidig elsker de dagene der jeg sitter foran speilet i to timer med contour og øyenskygge.

 

Det har ikke alltid vært som dette, og det har vært perioder der jeg var avhengig av sminken. Jeg er så glad for at jeg ikke lenger bryr meg. Jeg bryr meg ikke om folk mener jeg ser ut som en annen person uten sminke, og jeg bryr meg ikke om at folk mener jeg bruker for mye sminke heller. Jeg er den jeg er, og jeg kunne ikke brydd meg mindre lenger. Vil jeg gå sminkefri? Ja, da gjør jeg det. Vil jeg sminke meg som en drag? Ja, da gjør jeg det. Meningene til folk om mitt utseende og mine valg skal ikke bety noe. Jeg håper flere begynner å tenke som dette, for man skal ikke bry seg. Vil du gå med sminke hver dag, da gjør du det. Vil du ikke bruke sminke, nei da rocker du sminkefritt. 

 

 

55 kommentarer
    1. Anonym: Nei 🙁 Vi passer bare på dem i dag, men skulle gjerne tatt de med meg til Norge. Dessverre er Aleks skikkelig allergisk, så det blir nok ikke noe voffs på oss :((

    2. Du er kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe fin uten sminke og med sminke😻😻😻😻😻 du er ett av mine største forbilder, fordi du er såååååå kul❤️ Så deg i Oslo en gang rett før du gikk på en buss og la d ut på ms og greier☺️☺️Men du gikk så fort at jeg rakk ikke gå til deg😢men jeg beundrer deg syyyykt mye du er såååå kul❤️❤️😘😘😘

    3. Vi har en liten hvit bichon hund og den er allergivennlig, stefaren min er allergisk og det går helt fin

    4. Dere kan kjøpe en liten Yorkshire terrier de er syyyykt søte😍😍,de har hår i stedet får pels❤️

    5. Det fines en rase som heter risensnaucher, mellomsnaucher og dvergsnaucher som er allergfrie hunder raser jeg har hatt demog de er veldig søte dyr og fine jeg anbefaler dem virkelig

    6. Jeg er enig i at man ikke skal bry seg om va andre synes om deg, og ivertfall ikke vis du er u-enig i det. Man må ikke bare tenke på å ha kylie jenner lepper, pupper som er større en hodet ditt, stor rompe eller å være tynn. Mitt Fav ordtak er et veldig fint ordtak, sånn her er den «we were born to be real, not perfect?. Vet at jeg er gutt å at det er litt rart å skrive sånt men jeg blir lei av at mine venner i 8-10klasse skal stresse med sminke, ha merkepress å blir kommentert for det de kler på seg. Men fortsett med yt, insta og bloggen!!<3

    7. Du er kjempe fin uten sminke Martine!! Du er en super jente som er morsom, pen og virker veldig hyggelig..😘jeg ser på alle yt videoene dine og litt på bloggen din. Du er et super forbilde for unge, elsker deg Martine!!😘
      ~ Wiel Catharina Vangen Bjørnsrud(13)

    8. Du burde lese dette inlegget som en uteforstående. Se for deg at du er en tilfeldig person som kommer inn på bloggen sin. Det de ser er en person som har 6 forskjellige punkter om at de er glade for at de kan avbilde seg selv uten sminke eller være sminkefi. 6 forskjellige grunner?! Du kan heller nevne 6 forskjellige grunner til at du har et så godt liv! Du har ikke bare fregner, frøken!!!! Våkne opp!

    9. Vis Alex er allergisk kan dere prøve puddel! Di fins i mange forskjellige høyder å er ska sjønne😍😍

    10. Hei Martine jeg lurte på om deg å Isabell kunne hatt taco-Callenge
      Ja det var alt digger deg å Isabel å du er faktisk sykt fin uten sminke å❤️😍.
      Klem fra Ingrid-11år

    11. Du er så fantastisk som sprer dette buskapet til så mange jenter/gutter at de kan være nydelige med eller uten sminke. At man aldri skal bry seg om noen andre sin mening enn seg selv om de er nydelige med eller uten sminke. Håper det kommer flere som deg❤️

    12. Har sett noen av bildene dine med sminkefri før, og på disse bildene har du kanskje tegnet på bryn.

    13. Pappaen min er allergisk mot hunder, så vi har en allergivennlig hund som er blanningsrase mellom dvergpuddel og havaneser så derfor heter den Havapoo, men navnet hans er Mulle❤️🐶 Vis dere ville hatt et dyr hva ville det vert og hvilken rase??👌🏻 love u❤️

    14. Du var veldig fin uten sminke, men skal bare gi deg eller dere et tips som ikke handler om sminke. Vist Aleksander er allergisk mot hunder så kan dere jo kjøpe en hund som har menneske hår. Vennen min har en sånn hund og rasen heter Yorkshire, de er veldig søte. Håper det hjalp, PS. Stor Fan❤️

    15. Mohammad er ikke imponert over sminkebruken, du er jo gul i ansiktet, skal du på karneval? Nei, gå heller uten.
      Allah vet best.

    16. Altså, herregud Martine! Du ass! Du er jo kjempe fin uten og med sminke!! Det er jo kjempe bra for deg at du har stoppet og bry deg om andres meninger om deg! ❤️ Stå på!

    17. Du er mitt forbilde og ja du er helt ubeskrivelig å bare helt perfekt❤️👌du å Alex passer helt knall godt sammen❤️Bare digger å se på youtubkanalen til deg og Isabell. ELSKER DERE❤️💕

    18. Hei!
      Jeg bare lurer på hvordan du har så fin, kvisefri hud? Har du noen tips til hudpleie?
      (veldig fin både med og uten sminke forresten<3)

    19. Har aldri sett noen som skryter så mye av seg. Tror de fleste er godt fornøyde med seg selv, men de skriver ikke det på en blogg. Jeg er så glad for at jeg har sånn og sånn, haha mye skryting eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg