212.000 som så min mystory

Hallo!

I går merket jeg plutselig noe veldig rart. Da jeg våknet og sjekket bloggen hadde jeg 40.000 lesere, og jeg så at det var utrolig mange inne og leste. Jeg kunne ikke helt skjønne hvorfor. Etter litt sjekket jeg mystoryen min og jeg fikk sjokk da jeg så hvor mange som hadde sett den. 150.000 hadde sett storyene mine, og jeg trodde først jeg så feil. Neida, hele 150.000 hadde sett den. Jeg skjønte absolutt ingenting. Etter litt gikk det opp for meg at det kunne ha noe med den nye oppdateringen å gjøre, og jeg hadde mest sannsynlig havnet på populær. Kanskje ikke den nye oppdateringen er så ille likevel? Haha!

Jeg kan jo ikke si annet enn at jeg liker den nye oppdateringen bedre nå, men samtidig forstår jeg ingenting av den. Jeg har enda ikke skjønt dette med hvordan jeg ser venners mystory, men det setter jeg meg nok inn i etterhvert. Utover dagen steg seertallet på Snapchat, og etter en stund var det hele 212.000 som så storyen min. Ganske sykt eller hva? 

Jeg er ikke overbevist om at den nye oppdateringen er bedre enda, men jeg skal innrømme at jeg likte den bedre etter den hendelsen. Ganske overfladisk, men det var en morsom ting å oppleve. 212.000 mennesker er utrolig mange, og jeg synes det er kult! Samtidig skjønner man jo nå at den nye oppdateringen er laget for de med en del følgere fra før av. Jeg har en del på Snapchat, og det er nok grunnen til at den havnet på populær. Jeg tror ikke jeg kommer til å havne på populær så alt for mange ganger igjen, og sånn sett er oppdateringen kjip for meg også. 

 

17 kommentarer
    1. Hei du kan se venners my story der du skal f.eks sende noe til noen så er d på den nye oppdateringen bitmojien som er profilbildet om man kan si d på den måten ahhaha men de som har lagt ut noe på ms av vennene dine har ikke bitmojien men en runding med storien som du trykker på håoer d hjalp ajhaha
      Grattis med så mange seere

    2. For å få tilbake gamle snap må du slette den, og laste den inn på nytt, etter det skrive ned bruker navnet ditt også skriver du en bokstav og trykker logg inn, etter det er gjort trykker du på glemt passord, også gjør du det vis telefon, også skriver du inn nytt passord. Vipps så har du den gamle versjonen igjen

    3. Venners mystory er på feeden din, der du ser hvem du har snappet og hvem du har mottatt fra osv… det er en sirkel ved brukernavnet hvis de har lagt ut mystory

    4. Det er kult at det kan gjøre så populære folk får enda flere seere, i guess. Men om Snapchat er blitt kun for populære stories kan jeg heller gå over til å sende MMS igjen 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg