En av de jeg savner mest..

Nå har vi kommet til det punktet i oppholdet hvor jeg begynner å savne folk hjemme skikkelig. Jeg savner vennene mine og familien så alt for mye nå. Det er lenge å være borte fra folk man ser daglig i to måneder. Det var vel på denne tiden i fjor også at jeg begynte å savne folk hjemme, og jeg husker hvor vanskelig det var til tider. Noe som er veldig annerledes fra i fjor er at det har kommet en ny person inn i livet mitt som jeg nå savner ekstremt mye. Nemlig lille Cornelia♡ Lillesøsteren min som jeg er så glad i, og som jeg gleder meg skikkelig til å se igjen. Hun har nok vokst mye på de månedene jeg har vært borte, men jeg håper ikke hun har blitt alt for stor. 

Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å være så overbeskyttende over den lille jenta. Spesielt når hun skal begynne i barnehage eller på skolen. Ingen skal få være slemme mot henne, og om de er kommer jeg til å bli så forbanna. Jeg kommer aldri til å tillate at noen skal gjøre henne vondt. Jeg kommer alltid til å beskytte henne, og jeg kommer alltid til å være der for henne. Selvom aldersforskjellen er stor kommer ikke det til å være noe hinder. Jeg skal være den kule storesøstra som en dag lærer henne om sminke, snakker om gutter, er med henne på shopping og den dagen hun blir så stor at hun skal ut på byen skal jeg være med. Selvom jeg da er 40 år skal jeg løpe etter å passe på. 

Jeg trodde aldri jeg skulle bli storesøster i en alder av 21, men herregud så glad jeg er for det. Det er sykt hvor mye glede en liten baby kan gi, selvom hun ikke en gang kan snakke. Jeg savner å ha Cornelia i fanget mitt og snakke med henne. Når hun ser på meg og smiler, mens hun selv prøver å få ut noen ord. Det er så koselig, og jeg savner det så mye. 

Processed with VSCO with b1 preset

Lille bolla mi som jeg gleder meg så mye å se vokse opp, og som jeg gleder meg til å følge med på. Jeg gleder meg til å høre dine første ord, og jeg gleder meg til du skal løpe rundt. Du smiler og ler allerede mye, og jeg er helt sikker på at du kommer til å bli en skikkelig solstråle. Storesøster skal alltid passe på deg♡ Det blir så godt å se deg igjen, og jeg kan ikke vente til vi skal ligge sånn som på bildet over her igjen. Så skal jeg snakke med deg, le når du prøver å snakke, smile når du smiler og nusse masse på deg. Verdens fineste lille jente♡ 

 

 

17 kommentarer
    1. Jeg skal snart bli storesøster selv å jeg blir 12år i år. Er helt enig i det du skriver har selv blitt mobbet på skolen så jeg kommer til til å tillate at min lille søster skal bli det samme. Gleder meg veldig til å være der for henne. Jeg har alltid vært den eneste jenta i huset (mamma å da men det telles ikke)Gleder meg sykt💗 håper veldig at jeg dør før henne ellers kommer jeg ikke til å klare å leve. Har 4 brødre men ingen søstre fra før av💗 du er flink Martine 💗 fortsett med det du driver med. Du hjelper meg masse når jeg er helt nede💗 håper å få møte deg en dag💗

    2. Fantastisk skrevet. Du sitter med disse følelsene for søstra di, men tenk deg at den følelsen kan forsterkes gud vet hvor mange ganger, nemlig følelsen for ditt eget barn🤗 Gleder meg til den dagen du evt deler med oss at du er gravid, og den dagen barnet blir født, jeg unner ALLE den kjærligheten. For den kan ikke beskrives❤️

    3. Det tror jeg er det fineste jeg noengang har lest😍😍 Du har så mye godt i deg❤️❤️❤️ Min storesøster er sånn og😍❤️💕

    4. Så begavet hun er som har fått en storesøster som deg! ♡ Og du er selvsagt også begavet som har fått henne. Herlig og rørende innlegg!

    5. Har du sett episoden med soph på VG? Der har hun skrevet med Aleksander, og hun vil vise meldingene hun har sikkert prøvd seg på Aleksander, dette burde du ta opp med alex

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg