NOMINER ISABELLE OG MEG♡

Hei dere!

Visste dere at det finnes en egen Youtubekåring? Jeg visste ikke dette før i fjor, for da ble nemlig en haug av oss fra Paradise Hotel invitert dit. Det var skikkelig morsomt der, og alt var så profesjonelt. Et eget studio der de filmet det ordentlig, og jeg tror også det ble sendt på TV om jeg ikke husker helt feil. Det kan man kalle en seriøs kåring! Hvertfall, nå kan man nominere sine favorittyoutubere, og Isabelle og jeg hadde blitt kjempeglad om dere ville nominert oss. Det finnes flere kategorier man kan nominere folk i, men jeg vil nok si vi passer aller best under årets stjerneskudd, men også beauty og vlogger. 

Det er veldig enkelt å nominere, og alt man trenger er å logge inn med Facebook eller Instagram. Deretter finner du kategoriene du kan nominere oss til, og da er det bare å lime inn link til kanalen vår, eller søke oss opp. PS: Jeg tror Aleks også hadde blitt glad for noen nominasjoner. Kanskje som morsomste eller vlogger? Dere bestemmer! 

MAN KAN NOMINERE HER

16 kommentarer

Siste innlegg