At the beach

Hei dere!

De siste dagene har det vært ganske overskyet, noe som egentlig har vært ganske kjipt. Selvom det er overskyet er det dødsvarmt, og det er også sinnsykt klamt. Vi har prøvd å ta en del bilder, men jeg liker ikke lyset så godt når været er som dette. Likevel prøvde vi igjen i sta, og etter min mening ble bildene dødskule. Jeg prøvde meg også på en ny redigering inne på VSCO (haha), og det jeg gjorde var og ta på grain. Jeg synes bildene ble skikkelig fine med den redigeringen, og det er jo alltid gøy å prøve seg på noe nytt. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

 Processed with VSCO with s2 preset

Liker meg her♡

35 kommentarer
    1. Peneste jeg vet om. Det var sykt fine bilder.du er mitt forbilde.kan du plizzzzzzzz følge meg på insta om snap❤️
      Snap:fridachrisi
      Insta:fridasandum06
      Det hadde betydd så mye for meg vindu hadde gjort det❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍

    2. Jeg elsker deg, innleggene dine og bildene dine!❤️ Du er jo rene Victoria?s secret (vet ikke hvordan det staves) modellen😍😍

    3. Du er kjempe pen selvom lyset ikke er bra. Elsker deg, bloggen din og yt kanal til deg og Isabell♡. Du er veldig åpen, og det liker jeg. Du få ha det gøy i Mexico!!

    4. Så godt å se ar du, som en av svært få bloggere, til stadig legher ut bilder der du er usminket! Du ser flott ut!

    5. Kjæresten (eller hun selv) er vell ikke glad nok i henne til å bry seg om at hun faktisk tjener penger på å legge ut bilder av seg selv i den minste badedrakten man kan finne, dratt langt opp i rompa, i noe hun tror er “sexy´´ positurer.
      Dette er faktisk det samme som å selge lettkledde bilder av seg selv, helt ukritisk, til gud og hver mann, kun for penger. For klikk ER penger, for bloggere.

    6. Fine bilder, og så nydelig du er uten sminke! Hvilken leppestift har du på deg på den siste snappen du har lagt ut? Den var utrolig fin:)

    7. Det er Alex som tar bildene av henne og de er fine! Ble nesten litt rørt jeg over hvor fine bildene var, du så ut som en ekte modell! Ikke noe tilgjort eller noe bare supervakker!

    8. Hvis du begynner å trene, så kanskje kroppen din blir litt mer definert! Også kanskje rompa di blir mindre, da du forbrenner fett 🙂

    9. Litt av en kmt å skrive selvom du ikke er fornøyd med kroppen hennes så er det sykt frekt å skrive sånt, hvis hun er fornøyd med kroppen sin så trenger ikke du kmt at hvis du trener forbrenner du fettet. Jeg synes hun er sykt pen osv. Hvis det er noe du ikke liker ved henne så slutt å se på henne da, og ihvertfall kan du bare holde det inni deg, ho kan bli såret selvom ho har sagt ho ikke tar seg nær av det. Tenk deg om får du skriver noe stygt.👎

    10. Den badedrakten er jo for liten til deg. Det bildet nr.8 er jo helt jævli. Ja men tanke på skrevet. Er det mulig å presse seg selv slik? Det må være vondt å ha for liten badedrakt! Ellers er bildene fine 🙂

    11. Blir kvalm av å lese kommentarfeltet, herregud.. Så mange misunnerlige mennesker. Folk er så redd for å se litt kropp!

    12. Til ukens spørsmål…
      hva syns du om at martine hadde følelser for Aleks? Hvordan reagerte du når du så episodene og hørte det? Takk for svar på forhånd!❤️

    13. Hvor lenge tror du du og Aleksander kommer til å være sammen? Og tror du dere blir gift? Du er et stort forbilde for mange jenter❤️Håper du svarer.❤️

    14. Du er drittfin! Haha mange sjalu folk i kommentarfeltet som på snikende vis prøver å bryte deg ned, merkes så godt.
      Tøff som legger ut såpass lettkledde bilder også, det er du! Ser ikke noe galt i det så lenge du er komfortabel med det selv! Og synes bildene var veldig naturlige og fine.

    15. Voldsomt hvor misfornøyd folk skal være hele tiden. Jeg syntes disse bildene er smashing, du stråler og er så naturlig pen! En av de bedre forbilde når det kommer til bloggere:)

    16. Har du gått ned i vekt siden du kom til Mexico? Ser sånn ut fordi man kan se ribbeina og kragebeinet ditt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg