Ukens spørsmål 43♡

Hey!

Endelig fredag og tid for ukens spørsmål igjen. Om dere ikke fikk svar på det dere lurte på kan dere legge igjen en kommentar♡ Håper dere liker svarene!

Hva synes du om at en annen Paradiseblogger skriver på bloggen sin at hun er glad for at hun ikke er på Paradise sammen med Soph? Veldig spesielt å skrive spør dere meg. Jeg leste kommentarfeltet også, og der virket det for meg som at Soph hadde gjort noe mot henne. Etter hva jeg har fått med meg er vel ikke Soph som har vært den verste her? 

Hvordan går det med deg? Det går helt greit. Jeg har hatt noen kjipe dager, men det begynner å gå bedre nå. Tusen takk for alle fine meldinger jeg har fått de siste dagene, det betyr så mye♡

Hvor er kjolen med knyting foran fra? Den er fra H&M, og jeg kjøpte den i sommer. 

 Processed with VSCO with hb2 preset

Har du flyttet til Mexico? Nei, eller jeg har flyttet hit for to måneder. Jeg kunne nok aldri bodd fast her i Mexico, men jeg har absolutt ikke noe i mot å være her i to måneder. 

Har du noen tips til hvordan man unngår nupper når man shaver seg nedentil? Hm, det eneste jeg gjør er å bruke balsam når jeg shaver meg. Jeg bruker balsam overalt, og jeg synes det funker bra. I tillegg er det viktig å bruke en bra barberhøvel. Bytt ut bladene ofte, for om ikke er det lett å kutte seg. 

Har du noe i mot Soph? Absolutt ikke. Jeg liker Soph veldig godt, og hun er en kul og bra jente. 

Hvordan takler du sjalusi? Blir du sjalu om Aleks ser på andre? Jeg vil si at jeg er en veldig lite sjalu person, og det skal veldig mye til før jeg blir sjalu. Aleks prøver heller ikke å gjøre meg sjalu, så det er ikke noe problem i forholdet. 

Har du hatt vippeextensions før? Ja, og jeg hatet det. Eller jeg hatet ikke hvordan det så ut, for det så kjempefint ut. MEN jeg elsker å gå uten sminke, og jeg liker å kunne ta meg i øynene. Jeg følte jeg hele tiden hadde vipper som stakk meg inn i øynene, og det var bare irriterende. Vippeextension er ikke noe for meg, selvom det kan se veldig bra ut. 

Hvor lenge har dere vært i Mexico? Vi har snart vært her i en måned, og vi har rundt en måned igjen. Tiden har flydd her nede.

 

Hva er det meste du har hatt på kontoen din? På brukskontoen er det meste jeg har hatt litt over 100.000, og det er fordi pengene jeg vant på Paradise kom inn der. Jeg hater å ha mye penger på brukskontoen, for da føler jeg det er lettere å kaste de bort på masse tull. Alle pengene mine ligger på bedriftskontoen min, og der vet jeg egentlig ikke hvor mye jeg har akkurat nå. Jeg har hvertfall vært veldig flink til å spare det året som var!

Vet du hvem som har sjekket ut fra Paradise Hotel denne sesongen? Ja, jeg vet alt som skjer denne sesongen. Heheh!

Leser du bloggene til noen av de som var med på Paradise? Jeg leser Isabelle og Sofie sin. 

Hva synes du om jenter som prøver seg på Aleks? Det er dritirriterende for å være ærlig. Og da mener jeg de som gjør det så åpenlyst kun for å få min oppmerksomhet. Heldigvis ler både Aleks og jeg av disse jentene da, haha! 

Hvorfor er det så farlig å vise nippelen? Det er ikke farlig å vise niplene. Jeg har hatt noen nipslips i det offentlige, og jeg bryr meg jo ikke om noen ser nippelen min. Hvor smart det er å legge ut på internett derimot vet jeg ikke, men man velger jo det helt selv. Jeg ville hvertfall ikke delt bilder av niplene mine på bloggen, for man vet aldri hvor de bildene havner. 

Hva er det beste og det verste med Mexico? Det beste er at det er så utrolig fint her, og det er varmt hele tiden. Det er også dødsbillig for mat, og egentlig alt er ganske billig her. Det verste må nok være at internettet er dårlig, og at vi er ganske øde. Nærmeste ordentlige matbutikk og shoppingsenter er liksom tre timer unna. Heldigvis er det fler positive sider enn negative, om ikke hadde jeg nok ikke klart å være her så lenge. 

Hva synes du om silikon og andre operasjoner? Jeg tenker at folk skal få gjøre hva de vil med kroppene sine, så lenge de ikke oppfordrer andre til å fikse på noe. 

Hva tenker du om alt kroppspresset du lager? Jeg synes det er skikkelig teit å beskylde meg for å lage kroppspress, når alt sitter i hodet på folk. Man burde heller jobbe med seg selv, i stedet for å la sin usikkerhet gå utover andre. Hadde ikke jeg hatt denne bloggen hadde det vært helt greit å legge ut bikinibilder, men fordi jeg har mange følgere er det ikke greit. Det virker nesten som at jeg ikke kan være fornøyd med kroppen min, kun fordi noen andre ikke er det. Det er nesten det samme som at jeg ikke kan ha det bra, fordi noen andre vil alltid ha det verre. Hadde jeg veid 50kg mer hadde jeg blitt hyllet for et bikinibilde, og folk hadde skrevet respekt om jeg hadde lagt ut bilde av kropp. Hva vil dere jeg skal gjøre? Sprøyte inn fett slik at jeg veier mer? Det er like ille å bli kalt for tynn, som det å bli kalt for tjukk. Bare en liten påminnelse til dere som har kommentert kroppen min de siste dagene. Kropp er fint uansett størrelse, vekt eller form. 

35 kommentarer
    1. Hvordan klarer du å skrive slike innlegg? Det er helt………………………………………………………………………fantastisk! Du inspirerer meg til å bli en blogger …… Hils fra (lise) til Isabelle 💞 god helg💖

    2. Alt det om kroppspresset synest jeg folk ikke burde klage over. Det er mange tusen som er tynne, og bare at folk legger ut bikinibilder burde ikke vært sett på som kroppspress. Jeg er ikke fornøyd med min kropp, men keg synest ikke martine er grunnen til det. Hun er fornøyd med sin kropp, og det at hun legger ut bikini bilder er det flere som gjør uansett hvordan kroppen ser ut. Jeg synest ingen burde annklage henne for å skape kroppspress, for hver dag vil du se noen like tynne. Martine er helt fin sånn som hun er, og alle andre er det, uansett hvordan kroppen din ser ut. Det med at folk er ufornøyde har ingenting med Martine å gjøre. Dere skaper bare unødvendig drama. Ingen er perfekte, men alle er like nydelige akkuratt som de er! Loveyou<33

    3. Jeg har egentlig ikke lest bloggen din før nå. Innså akkurat at jeg burde begynt å lese den for lenge siden. Utrolig bra blogg, virkelig! 💕

    4. Kan du begynne med dagens spørsmål, i stedet for ukens spørsmål? Siden du får så mange. Å vi får vite så mye gøy og interessant på en gang i et innlegg :))

    5. Heilt E9 man må være fornøyd m kroppen sin&💞D e stygt å kommentere på kropp og andre ting(då meina ej stygge kommentarar)

    6. Det kommer alltid til å være kroppspress, men det er stor forskjell på å legge ut skrytebilder og legge ut bilder hvor man tilfeldigvis gikk i bikini, det skal være helt lov å være fornøyd med seg selv! Denne bloggen er en av de få hvor det blir gjentatt at ALLE er nydelige; og DET er grunnen til at Martine er et godt forbilde 🙌🏻

    7. Kjenner jeg blir skikkelig irritert over disse kommentarene og spørsmålene som hagler inn om at du skaper kroppspress. Altså.. de fleste følgerene dine så deg vel på Paradise, de mener vel at du skapte kroppspress der inne også da, siden du gikk i bikini. Tankegangen til folk… du er faktisk en av de bedre bloggerne som virker veldig smart i valgene du tar. Du motiverer meg til å trene når jeg ser bildene av deg, men dårlig selvtillit? Nei det får jeg ikke. Vi er alle skapt ulikt, heldigvis. Ikke slutt å by på og være deg selv!

    8. ….Meeen du har jo vist niplene dine på TV, noe som er minst like stort som internett! ….Oog de ligger også ute på insternett, da programmet ligger ute. Så du har jo faktisk vist niplene dine på internett.. Bra innlegg da ahah

    9. Det er så utrolig mange som sliter med kroppspress Idag. Dette fører til angst, usikkerhet, depresjoner og i noen tilfeller, selvskading. Jeg er der selv og må ha hatt mye hjelp fordi jeg faktisk har vurdert utrolig farlige ting. Men at du skal legge ut bikinibilder av deg, er ikke problemet her. Som du sa, alt sitter i hodet. Jeg synes du er så modig som faktisk tør å legge ut bikinibilder, og du er et av mine forbilder. Jeg blir så utrolig provosert av folk som skriver stygge ting til andre fordi de er så sjalue. Elsker deg og det du gjør!❤️ Stå på videre du vil nå lengre enn langt❤️ Ha fortsatt en fin dag!❤️

    10. Jeg liker en person men vet ikke om han liker meg. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke si noe direkte til han men jeg vil få han forelsket i meg. Noen tips?

    11. Hei Martine du har jo nettopp fått en søster jeg bare lurer på er dere halv søsken eller hel søsken

    12. Du skjønner at konto betyr en hel sum? Vil si det meste du har hatt til sammen. Usikker på om du spiller dum, eller hvorfor du prøver å hinte på snap. Typisk PH folk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg